کد خبر 1442605
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
جک

جک JS۶ که در بازار چین با نام سهول QX‌ شناخته‌ می‌شود، نسخه ارتقا یافته‌ای از جک S۵ است که توسط سهول یکی از زیربرندهای جک به تولید می‌رسد.

به گزارش مشرق، لازم است توجه داشته باشید که تولید جک S۵ در چین از سال ۲۰۱۹ متوقف شده است اما این شرکت تولید جک S۵ را تحت برند سهول و با چهره‌ای جدید ادامه داد.


سهول QX به عنوان یکی از محصولات احتمالی کرمان موتور در آینده نزدیک معرفی شده است. با این حال روس‌ها زودتر از ایرانی‌ها به این خودرو دست یافته‌اند. سهول QX تحت برند جک و با نام جک JS۶ به بازار روسیه رسیده است. جک JS۶ هم‌اکنون در روسیه قیمت‌گذاری شده است و مشتریان قادر به پیش خرید این خودرو هستند.

جک S۵ نیوفیس پلاس در بازار روسیه +عکس

جک JS۶ از نظر ابعاد و اندازه در شاسی بلندهای کوچک قرار می‌گیرد، یعنی همان بخشی که هیوندای توسان و کیا اسپورتیج در آن قرار گرفته‌اند. طول این خودرو ۴۶۰۵ میلی متر، عرض آن ۱۸۹۰ میلی متر، ارتفاع ۱۷۰۰ میلی متر و فاصله بین دو محورش نیز ۲۷۲۰ میلی متر اعلام شده‌اند.

جک JS۶ در روسیه با موتور چهارسیلندر توربوشارژر ۱.۵ لیتری عرضه می‌شود که حداکثر ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. چینی‌ها راندمان تولیدی این خودرو را برای بازار روسیه کاهش داده‌اند که به نظر می‌رسد هدف آن‌ها تطبیق این پیشرانه با سوخت موجود در روسیه بوده است. گیربکس شش سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را در این خودرو برعهده دارد.

جک S۵ نیوفیس پلاس در بازار روسیه +عکس

جک JS۶ با دو تیپ کامفورت و لوکس به بازار روسیه می‌رسد. قیمت جک JS۶ در تیپ کامفورت معادل ۲،۵۹۹،۰۰۰ روبل (یک و نیم میلیارد تومان) و در تیپ لوکس ۲،۷۹۹،۰۰۰ روبل (یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان) اعلام شده است. امکانات جک JS۶ کامفورت شامل چراغ‌های ترکیبی هالوژن و LED، روکش چرمی، نمایشگرهای ۱۲.۳ اینچی، گرمکن صندلی‌های جلو، کیسه‌ هوای جلو و جانبی، سنسور پارک و دوبین عقب و کروز کنترل هستند.

با خرید جک JS۶ لوکس امکانات بیشتری را به دست خواهید آورد. این امکانات شامل چراغ‌های تمام LED، سقف پانوراما، درب عقب برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، حافظه صندلی راننده، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه و رادار نقطه کور می‌شوند. جک JS۶ در روسیه جایگزین مدل جک S۷ خواهد شد.

منبع:خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 4
    آرزو بر ما ایرادی ندارد
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      2 1
      نان برای خوردن نداریم آرزوی چی میکنی ایران مهد فقر پروری و مرده پرستی
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 3
    شده آرزو وباید به گور ببریم خرید همچین آشغالهای خوش وآب رنگ ایرانی که نمی تونه همچین چیزای را بسازه
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    این اشغال چینی قیمت بین پانزده تا هیجده هزار دلار داند، این کلاش بازی که قیمت اشغال سه برابر به مردم بفروشن مال خصولتی ها ایران نه کشورها دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس