معرفی کتاب| عادت‌هایی برای زندگی بهتر در نوجوانی - کراپ‌شده

کتاب خرده عادت‌های نوجوانی نوشته کیت کلدین با ترجمه شکیبا قاسمی منتشر و روانه بازار نشر شد.

.به گزارش مشرق، انتشارات آلاچیق «خرده‌عادت‌های نوجوانی» نوشته کیت گلدین را با ترجمه شکیبا قاسمی را منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

عادت‌هایی برای زندگی بهتر در نوجوانی

نویسنده در این کتاب تلاش دارد تا ایده ها و عادت‌هایی را با نوجوانان در میان بگذارد که با تمرین آن‌ها دوران مدرسه،‌ زندگی پس از آن و .. آسان‌تر شود.

وی در مقدمه خطاب به نوجوانان گفته است: شاید باورش سخت باشد اما کارهای کوچکی وجود دارند که اگر به انجام آن‌ها عادت کنید مسیر زندگی‌تان به کلی دگرگون می‌شود، این را باور دارم زیرا وقتی فقط بیست سالم بود با کمک عادت شکرگزاری روزانه از خداوند توانستم با مرگ ناگهانی خواهرم کنار بیایم با عادت به تمرینات روزانه بود که توانستم دو سال بعد جایزه بدن سازی استرالیا را کسب کنم.»

نویسنده در کتاب درتلاش است تا نشان دهد که وقتی قرار است به عادت‌های بهتر خو بگیریم، کوچک‌ترین کارها هم ارزشمند می‌شوند. عمل به عادت‌های نیکو راز موفقیت نوجوانی است که می‌کوشد تا مثلاً نمراتش را ارتقا دهد، دوستان جدید پیدا کند یا برای هدفی مشخص پول پس‌انداز کند.

ناشر این کتاب را فرصتی برای نوجوانان می‌داند، تا از هم‌اکنون زیربنای موفقیتشان در آینده را بسازند و یاد بگیرند چطور می‌توانند عادت‌های خوب و ماندگار بسازند. توصیه‌های آسان و تمرین‌های کاربردی کتاب، راهنمای گام‌به‌گامی است برای تغییرات آهسته و پیوسته در مسیر رسیدن به اهداف.
نوجوانان در این کتاب می‌آموزند که دانش نهفته در یک عادت چیست و چطور می‌توانند با انجام مراحل سه‌گانه، رفتارهای مثبت را به رفتاری همیشگی تبدیل کنند.

چطور می‌توانند با عمل به عادت‌های‌ مختلف در خانه و مدرسه و جامعه ابعاد گوناگون زندگی مانند سلامتی، ارتباطات، مهارت‌های اجتماعی و دستاوردهای تحصیلی را تغییر دهند و البته چطور با تمرین خرده‌عادت‌هایی مانند برنامۀ خواب منظم یا سبک مطالعه می‌توانند زندگی پربارتر و در عین حال کم‌دردسرتری داشته باشند.

انتشارات کتابستان خرده عادت‌های نوجوانی را در ۱۵۲ صفحه و با قیمت ۷۰ هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس