جایی بهتر از ایران برای کی‌روش پیدا نمی‌شود/ نیاز فوتبال به تغییر

کارشناس فوتبال با بیان اینکه فوتبال ما به تغییرات اساسی نیاز دارد، گفت: کی روش با اینکه عملکرد ضعیفی داشته اما نمی‌خواهد فوتبال ایران را ترک کند.

به گزارش مشرق، علیرضا پورمند در خصوص حذف تیم ملی ایران از جام جهانی گفت: متأسفانه بازی‌های خوبی از تیم ملی شاهد نبودیم. در سه دیداری که انجام دادیم به حریف اجازه دادیم مقابل دروازه ما خودنمایی کنند. نحوه بازی ما هم این بود که توپ را بدهیم و فضا را بگیریم. به دنبال ضربات ایستگاهی بودیم، مالکیت توپ برایمان مهم نبود و تنها به دنبال دفاع کردن بودیم.

پورمند تصریح کرد: بازی با انگلیس یک فاجعه بود. ضعیف‌ترین تیم‌ها هم مقابل حریفان قدرتمند شش گل دریافت نمی‌کنند اما ما عملکرد بدی داشتیم و اولین بازی را با گل‌های زیاد به حریف واگذار کردیم. در مقابل آمریکا نیمه اول ضعیف بودیم اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم اما متأسفانه برابر بازیکنان جوان آمریکا حرفی برای گفتن نداشتیم و با توجه به اینکه میانگین سنی آنها ۵ سال از ما کمتر بود نتوانستیم مقاومت کنیم و بازی را به حریف واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید:

مربیان مستعفی جام جهانی از دید رسانه قطری +عکس

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ماندن کی روش برای جام ملت‌ها به صلاح فوتبال ماست، گفت: مشکل فوتبال ما این است که سیاسی شده، سیاست وارد فوتبال ما شده، اظهار نظر کارشناسان برای مسئولان فوتبال اهمیتی ندارد. رفتارهای کی روش پسندیده نیست. او خوی ضدآسیایی دارد. بنابرای نیاز است که در تیم ملی تغییرات اساسی صورت بگیرد تا بتوانیم دوباره شرایط خوب گذشته را پیدا کنیم. کارنامه کی روش هر روز بدتر می‌شود او در سه دوره جام جهانی و دو دوره جام ملت‌ها سرمربی ایران بوده اما نتوانسته مقامی در خور فوتبال ایران کسب کند.

پورمند در ادامه گفت: به اعتقاد من کی روش از ایران نخواهد رفت، جایی بهتر از ایران برای او پیدا نمی‌شود، او همچنان می‌خواهد سرمربی تیم ملی ایران باقی بماند تا در جام ملت‌های آسیا هم هدایت فوتبال ایران را بر عهده بگیرد که اگر این اتفاق بیفتد این بار هم در جام ملت‌ها موفق نخواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که علت اصلی موفق نبودن تیم ملی در جام جهانی چیست، گفت: یکی از دلایل اصلی آن نبود یک همدلی و وحدت در تیم ملی بود، ترسو بودن سرمربی تیم ملی هم بی تأثیر نبود بنابراین فوتبال ما به یک تغییرات کلی نیاز دارد تا بتواند در آینده موفق باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جام جهانی برای فوتبال ما تمام شد و نتوانستیم موفق باشیم اما در پایان باید بگویم که فوتبال وسیله شادی مردم است نه برای موفقیت سیاستمداران.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 1
    این زالو از ایران جداشدنی نیست. خودش خوب میدونه. اگر وجدان داشت با این نتایج خودش باید میرفت نه اینکه منتظر تمدید باشه.
  • رضا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 0
    ولی از نظر آقای تاج بهتر از او مربی پیدا نمی شود!!!! البته اگر لپ لپ بازکند شاید پیدا کند
  • امید IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    کیروش مقصر نیست چرا قبول نمکنید فدراسیون مقصر اصلی هست وقتی ما از ژاپن باختیم این مربی برای همیشه از ایران رفت بخاطر اینکه دیگه چیزی نداشت که به فوتبال اضافه کنه فدراسیون میتوانست راحت رنار مربی عربستانو بیاره ولی رفت ویلموتسو که کارنامه ناموفق داشتو اورد که دیدن چی شد اسکو تیمو اورد جام جهانی تاج که به بهانه بیماری قلبی ولی بخاطر ترس از مجازات افتضاح ویلموتس از فدراسیون استعفا داده بود به یکباره خوب شد و برگشت واسکو موفق بخاطر مخالفت دو بازیکن تیم ملی اخراج کرد و کیروش که تمام دنیا افتضاحشو در کلمبیا و مصرو دیده بودن اورد بدون ترس از نتایج قبلی این مربی بازنده در ایران و کلمبیا ومصر کیروش که همه میدونستن دیگه تمام شده بود اورد کیروش با کارنامه افتضاحش که نمی تونست برای خودش نوشابه باز کنه حالا به نظرتون مقصر کیه اون از ویلموتس اینم از کیروش و نابودی جام جانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس