نطق ترامپ در حمایت از شورشیان ششم ژانویه؛ «حقیقت را برملا می‌کنم»

رئیس جمهور سابق آمریکا با ابراز همبستگی با شورشیانی که پس از یورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره این کشور بازداشت و محکوم شده‌اند، متعهد شد تا حقیقت را درباره این ماجرا برملا کند!

به گزارش مشرق به نقل از اِپُک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان بخشی از اقدامات در راستای جمع‌آوری اعانه برای کمک به خانواده افرادی که به‌دلیل شورش و یورش به ساختمان کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱ با احکام فدرال روبه‌رو شده‌اند، در پیامی ویدئویی با آنها ابراز همبستگی کرد و متعهد شد تا حقیقت را درباره این حادثه برملا کند.

ترامپ در این پیام ویدئویی گفت: معتقدم با مردم خلاف قانون و خیلی خیلی ناعادلانه برخورد شده و ما ته و توی داستان را درمی‌آوریم.

وی افزود: این مسلح کردن وزارت دادگستری است و ما نمی‌توانیم اجازه دهیم چنین اتفاقی در کشور ما بیفتد. در هیچ سطحی، هرگز چنین چیزی ندیده‌ام. دولتی‌ها از سوسیالیسم چشم‌پوشی کرده‌اند.

وی اضافه کرد که «کشور ما به سمت کمونیسم حرکت می‌کند» و «او تلاش خواهم کرد تا عدالت را برای افراد زندانی و تحت شکنجه اجرا کند.»

گزارش‌ها حاکی از آن است که ترامپ این ویدئو را به نیابت از سازمانی غیرانتفاعی تحت عنوان «پروژه آزادی میهن‌پرستان» منتشر کرده است.

در جریان یورش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره در ششم ژانویه و در اعتراض به تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، حدود ۹۰۰ نفر متهم شده و بیش از ۴۰۰ نفر با اتهامات مختلف، اعلام گناهکاری کردند.

این ویدئو در حالی منتشر شده که استوارت رودز، رهبر گروه شبه‌نظامی راست‌تندرو آمریکا موسوم به Oath Keepers/سوگند داران به جرم «توطئه و فتنه» محکوم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    همانند احمدی نژاد که کاغذ اسامی مفسدان اقتصادی را پس از حدود 16 سال همچنان در جیب دارد و برملا میکند!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس