.

پروژه قهرمان سازی فردی در مشهد که در روزهای اخیر توسط رسانه های معاند مطرح شده بازهم دروغ از آب درآمد. بنا به اعلام رییس پلیس آگاهی استان، این فرد حین دستگیری خودکشی کرده است چرا که متهم به قتل بود.

به گزارش مشرق، این متهم به همراه سه نفر دیگر ٢٤ آبان ماه امسال با شلیک گلوله مرحوم شرکاء را مقابل دفتر کارش در خیابان ثمانه مشهد به قتل رساندند.

سرهنگ جواد شفیع زاده رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز جمعه در خصوص پرونده قتل مرحوم شرکاء در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متهمان به این قتل با تلاش پلیس به سرعت شناسایی شدند و حین دستگیری چهار نفر متهم به قتل که با آنان متهم اصلی نیز بود حین دستگیری با خوردن یک بسته قرص برنج اقدام به خودکشی کرد.

وی اضافه کرد: به رغم اقدامات اورژانسی و درمانی، این متهم جان خود را از دست داد.

سرهنگ شفیع زاده خاطرنشان کرد: ٢ نفر از متهمان نیز اختلاف شخصی را انگیزه این قتل عنوان کرده اند و تحقیقات ادامه دارد.

این درحالیست که پروژه قهرمان سازی این متهم به قتل تحت عنوان " کشته شدن حسن ناصری، قهرمان بوکس به ضرب گلوله پلیس" در رسانه های معاند دنبال می شود و مرگ این فرد به اغتشاشات نسبت داده می شود.

محمد حسین شرکاء، رییس مرکز کارشناسان قوه قضاییه (رسمی دادگستری) خراسان رضوی ٢۴ آبان ماه با شلیک گلوله در مشهد به قتل رسید. جزییات این قتل را در اینجا و این لینک بخوانید.

یک بوکسور آماتور که در مشهد از نزدیک با زندگی، فعالیتهای ورزشی و اخلاق فردی این متهم آشنا بود در گفتگو با ایرنا گفت: حسن ناصری از چهره های آشنا و البته خشن رشته ورزشی بوکس در مشهد و خراسان بود.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود اظهار داشت: متاسفانه ابتدا خبر کشته شدن این ورزشکار حرفه ای و صاحب نام در رسانه های آن سوی مرزها منتشر شد که باعث تاثر اهالی بوکس شد اما بعدا مشخص شد وی در جریان قتل مرحوم شرکا دستگیر شده است.

این بوکسور مشهدی اضافه کرد: بارها شاهد ایجاد درگیری و زخمی شدن مرحوم ناصری بواسطه درگیری و خشونت بوده ام و موضوع مصرف قرص برنج از سوی او پذیرفتنی است.

وی گفت: با توجه به روحیات حسن ناصری وی از آن دست افرادی نبود که دستگیری با اتهام سنگین قتل را بپذیرد لذا مصرف قرص برنج برای اینکه زنده دستگیر نشود با روحیاتش سازگاری دارد.

این ورزشکار تصریح کرد: مواردی از این دست که ناصری برای حضور در مبارزات آزاد، شرط دریافت ۲۰‌میلیون تومان را گذاشته باشد تا در یک مبارزه شرکت کند برای همه ورزشکاران این رشته عیان است.

وی ادامه داد: البته موضوع دریافت پول برای ایجاد درگیری از سوی وی بین برخی محافل مطرح است اما من نمی توانم این موضوع را تایید کنم، در عین حال انجام مبارزات آزاد برای پول توسط وی از سوی بوکسورها مورد تایید است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    قهرمان های مخالفان این نظام چنین کسانی هستند. هرزه ها، الکلی ها، قمه کش ها، بدکاره ها. طرف همزمان با دو مرد غریبه مراسم الکل خوری راه می اندازه و آن کار دیگر می کنه و به علت عدم تعادل جانش رو از دست می ده می شه قهرمان مخالفان! اون یکی به علت بدسرپرست بودن و بی صاحب بودن تا نصف شب در خانه های نیمه ساز آن کار دیگر می کند و بعد به علت فشار روحی ناشی از بی صاحبی خودکشی می کند می شه قهرمان زن زندگی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس