«حکمتیار» از انفجار مسجدی در کابل جان به در برد

منابع محلی در افغانستان از وقوع انفجار در مسجدی خبر دادند که «گلبدین حکمتیار» رئیس حزب اسلامی این کشور در آن خطیب نماز جمعه بود.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، رسانه‌های محلی افغانستان امروز جمعه از وقوع انفجار در مسجدی در کابل خبر دادند که «گلبدین حکمتیار» رئیس حزب اسلامی افغانستان در آن خطیب نماز جمعه بود.

بر اساس این گزارش، منابع محلی ضمن اعلام این خبر افزودند که انفجار در مسجد منطقه «دار الامان» در منطقه ششم کابل اتفاق افتاده است.

یک منبع وابسته به حزب اسلامی افغانستان در خصوص این انفجار گفت حکمتیار از این انفجار جان به در برده است و دو مهاجم انتحاری قبل از آن بتوانند وارد دفتر مرکزی حزب اسلامی افغانستان شوند، کشته شدند و دو نفر از محافظان حکمتیار هم در این حمله زخمی شده‌اند.

منبع مذکور تصریح کرد که افراد مسلح تلاش کردند تا پس از انفجار وارد دفتر حکمتیار شوند ولی به دست محافظان او کشته شدند. این در حالی است که برخی منابع اعلام کردند که علاوه بر دو فرد مهاجم، یکی از محافظان رئیس حزب اسلامی افغانستان هم در این حمله کشته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قره چمنی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 0
    خوب به یاد دارم بعد از فرار نیروهای شوروی این شخص بود که به جنگ داخلی در افغانستان دامن زد تا باعث بوجود آمدن طالبان شود با برهانی واخمد شاه مسعود همکاری نکرد الان شده پشتیبان طالبان
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    به به طالبان که حافظ امنیت بود چی شد پس ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس