سردار فدوی:‌ سرشبکه‌های دستگیر شده در اغتشاشات مربوط به سرویس های جاسوسی آمریکا بودند

سردار فدوی با بیان اینکه سپاه در کنار مردم است: هیچ عاملی ما را از خدمت رسانی به مردم منحرف نمی‌کند.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی صبح پنجشنبه در افتتاح راه روستایی کهوان آبیک که توسط بسیج سازندگی سپاه ساخته شده اظهار کرد: خداوند به همه عالم شیرینی حکومت بر اساس دستورهای خود را خواهد چشاند، اما شرط آن این است که همه بخواهند.

وی با بیان اینکه بعضی از طلیعه‌های ظهور و حکومت خداوند را می‌بینیم، افزود: شناخت امام حسین (ع) یکی از این طلیعه‌ها و مقدمات است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بخش اعظم عبادت انسان مربوط به خدمت به مردم است بیان کرد: یکی از دغدغه‌های ما این است که در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نباید برخی از کارها و خدمات انجام نشده باشد.

وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال انجام کشور آبرسانی به روستاها است که با همراهی سپاه و کمک مردم انجام می‌شود.

فدوی با بیان اینکه در کیفیت خدمت به مردم نباید تعلل شود، تصریح کرد: هر موضوعی که در انقلاب اسلامی وجود داشته باشد دغدغه سپاه است.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی است که یکی از کارهای آن نظامی است، اضافه کرد: رفع گرفتاری مردم را وظیفه خود می‌دانیم و تا به سرانجام رسیدن آن در عرصه هستیم.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه در کنار مردم است و هیچ عاملی ما را از خدمت رسانی به مردم منحرف نمی‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: اقتصاد و معیشت یک موضوع دائمی همه مردم است و اگر با نگاه دینی و اخروی به خدمت به مردم نگاه می‌کردیم تا به امروز مردم بااین مشکلات روبرو نمی‌شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    0 0
    تورو به قرآن خداوند، گرونی رو فکری به حالش بکنید که صدای این متوهمین اغتشاشگر ابله، گرچه ساکت نخواهند شد، ولی بهانه دیگر ندارند...
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      هرچیزی جای خودش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس