سید جلال ملکی

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط یک دستگاه خودروی سمند به دره و فوت دو سرنشین آن خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی از وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری واقع در خیابان شریعتی خبر داد و گفت: در ساعت ۰۰:۱۹ امروز وقوع حریق در یک ساختمان واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و متعاقباً دو ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان دو دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که در یک ساختمان چهار طبقه اداری-تجاری و در طبقه همکف یک فروشگاه ۲۰۰ متری که شعب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده، دچار حریق شده بود و اشخاصی که در طبقات فوقانی حضور داشتند، پس از اطلاع از موضوع با آتش‌نشانی تماس می‌گیرند.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با حضور در محل همزمان با آغاز عملیات اطفا حریق نسبت به خارج کردن اشخاصی که در ساختمان حضور داشتند، اقدام می‌کنند و در نهایت با اطفا آتش، مانع از سرایت آن به بخش‌های دیگر شدند.

ملکی گفت: عملیات در ساعت ۰۳:۴۴ بدون مورد مصدومیت و تلفات جانی به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در بخش دیگری از سخنان خود از سقوط یک دستگاه خودروی سمند به دره و فوت دو سرنشین آن خبر داد و گفت: در ساعت ۲۳:۵۷ شب گذشته و در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد که یک دستگاه خودرو در انتهای بزرگراه خرازی، بعد از جاده وردیج به داخل دره سقوط کرده و بر همین اساس نیروهای سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل وقوع حادثه در خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران قرار داشته است، گفت: آتش‌نشانان پس از جستجو در محل یک دستگاه خودروی سمند را که به داخل دره سقوط کرده بود یافتند.

ملکی اظهار کرد: همچنین آتش‌نشانان در شیب دره پیکر مرد و زن جوانی را پیدا کردند که احتمالاً در حین سقوط خودرو به داخل دره از داخل خودرو به بیرون پرتاب شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه به تأیید عوامل اورژانس هر دو نفر جان خود را از دست داده بودند، گفت: عملیات در حدود ساعت ۰۵:۰۰ به پایان رسید و آتش‌نشانان محل حادثه را ترک کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس