جام جهانی 2022| صعود آرژانتین و لهستان به مرحله حذفی/ حذف مکزیک با هدیه عربستان به لواندوفسکی

تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کردند.

به گزارش مشرق، در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، در گروه C مسابقات، تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان راهی مرحله حذفی شدند و مکزیک به دلیل تفاضل گل از رسیدن به مرحله حذفی بازماند.

عربستان نیز که در بازی اول شگفتی خلق کرده بود، در ۲ بازی بعدی شکست خورد تا با قرارگرفتن در رده چهارم با جام خداحافظی کند.

آرژانتین مقابل لهستان به برتری ۲ بر صفر رسید. مسی یک پنالتی از دست داد و شزنی توانست دومین مهار پنالتی خود را به ثبت رساند. گل های آلبی سلسته را مک آلیستر و خولیان آلوارز به ثمر رساندند. در این بازی لواندوفسکی کار خاصی نتوانست انجام دهد و لهستان شکست ۲ بر صفر را پذیرفت.

دیگر بازی این گروه، مکزیک مقابل عربستان به برتری ۲ بر یک رسید ولی به دلیل تفاضل گل از رسیدن به مرحله حذفی بازماند. گل های مکزیک را هنری مارتین ۴۷ و لوئیز چاوز ۵۲ به ثمر رساندند و تک گل عربستان را سالم الدوسری در دقیقه ۹۵ به ثبت رساند.

با این نتیجه در گروه C مسابقات، آرژانتین با ۶ امتیاز صدرنشین شد و به همراه لهستان با ۴ امتیاز و تفاضل گل صفر به مرحله حذفی راه یافت. مکزیک با ۴ امتیاز و تفاضل گل منفی یک سوم شد و از جام کنار رفت.

عربستان نیز با ۳ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت و به خانه بازگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    0 1
    عه گفتن عربستان که به خاطر اعمال توسعه! صعود میکنه که؟ بالا نرفت؟ خخخخخ
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    0 1
    وای بی رحمی تا چه حد؟! بی انصافی تا چه اندازه؟! اینها بی شرفند یا آنان که برای دفاع از شرف و ناموس مملکت، هشت سال دفاع کردند و اکنون اینگونه باید ادامه دهندگان راهشان،مظلومانه و غریبانه، به شهادت برسند؟
  • محمد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    0 0
    مکزیک مستحق تر بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس