دستورویژه قضائی برای دستگیری عاملان شهادت «شهید داستانی» صادر شد

رئیس کل دادگستری به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تنی چند از معاونان با سفر به شهرستان خمینی‌شهر از بخش‌های مختلف دادگستری این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان در ادامه دور دوم بازدیدهای خود از حوزه‌های قضائی، به شهرستان خمینی‌شهر رفت و با حضور میدانی در بخش‌های مختلف دادگستری، دادسرا، شورای حل اختلاف و زندان در جریان روند خدمت‌رسانی‌ها قرار گرفت.

وی در حاشیه این سفر از تلاش جهادی قضات و کارکنان دستگاه قضائی در شهرستان خمینی‌شهر تقدیر و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان خواهیم بود.

رئیس دستگاه قضائی استان از افزایش آمار ورودی پرونده و کمبود نیروی اداری و قضائی به‌عنوان دلایل وجود اطاله دادرسی در دادگستری خمینی‌شهر یاد کرد و گفت: به‌علت کمبود نیروی اداری و قضائی و همچنین افزایش آمار ورودی پرونده به دادگستری خمینی‌شهر تا حدی با اطاله دادرسی در این حوزه روبرو هستیم که با تخصیص ۴۴ نفر نیروی اداری و تعدادی نیروی قضائی تا چند ماه آینده این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

وی میانگین آمار صلح و سازش شورای حل اختلاف خمینی‌شهر را ۴۱ درصد اعلام کرد و بیان داشت: با تلاش مجدانه و کار جهادی مجموعه شورای حل اختلاف، دادستان عمومی و انقلاب و رئیس دادگستری خمینی‌شهر آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف این شهر ۴۱ درصد است و این آمار از میانگین کشور بالاتر اما از میانگین استان پایین‌تر است.

حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: انتظار می‌رود با ادامه تلاش‌ها و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف اجتماعی، مذهبی، صنفی و با تکیه بر ایمان، اخلاق و روحیه نودوستی و مهرورزی مردم خمینی‌شهر، آمار صلح و سازش در این حوزه قضائی افزایش یابد.

عالی‌ترین مقام قوه قضائیه در استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت یکی از نیروهای بسیجی در اصفهان، از صدور دستور ویژه قضائی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان جهت شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تروریستی خبر داد و تصریح کرد: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضائی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت و امیدوار هستیم با تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دستگیری مسببان این اقدام کور همچون موارد مشابه دیگر به سرعت انجام گیرد و قاتل یا قاتلان این شهید بزرگوار هرچه سریع‌تر به سزای عمل خود برسند.

وی در پایان این اطمینان را به مردم داد که به محض دستگیری عاملین این ترور، اخبار تکمیلی به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    35 6
    عامل ترور وجنایت خود دستگاه قضایی بی عرضه ویانفوذی ها آن می باشد که با آزادی ومجرمین ومسامحه با آنان باعث گستاخی مجرمین شده
    • محمد قزل IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      واقعا درسته نباید این جنایتکاران آزاد شوند
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 1
    بای ذنب قنات ..... آقای قاضی !!!!
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    8 3
    شادی روحش صلوات
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    اقشارمختلف مردم،گرفتار،قربانی وموردسواستفاده(سیستم ترکیبی عوامل ساواک،نسل بعدیشون ،بی عدالتی،زوروتزویر،دروغ،امپراطوری رسانه ای،تبعیض،خیانت )شده اندکه مردم غرب ازش نجات پیدا کردنند ولی مردم شرق هنوز گرفتارش هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس