کد خبر 1441371
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
درخشان: مقابل آمریکا سردرگم بودیم

یک پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که آمریکا به خوبی توانست بازی را کنترل کند و به پیروزی مقابل تیم‌ملی برسد.

به گزارش مشرق، تیم‌ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه یک بر صفر مغلوب آمریکا شد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار تیم‌ملی با آمریکا اظهار کرد: ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم. وقتی خوب بازی نکنید گرفتار می‌شوید. ما در نیمه اول خوب نبودیم و تسلیم بازی خوب تیمی آمریکا شدیم. حتی در نیمه اول پس از خوردن گل هم هیچ حرکتی انجام ندادیم که روند و برنامه خوبی برای تغییر نتیجه داشته باشد.

او افزود: در نیمه دوم ما باید جلوتر می‌آمدیم و به گل می‌رسیدیم. تعویض‌هایی که انجام شد فشار را روی دروازه آمریکا زیاد کرد اما نتوانستیم با برنامه‌تر بازی کنیم و در دقایق پایانی سردرگم بودیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش کی‌روش به صحنه جنجالی بازی با آمریکا

این پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به مشکل بدنی بازیکنان ایران گفت: این یک نکته کلیدی است که ایران از نظر بدنی خوب نبود. چرا که اشتباهات زیادی در نیمه دوم کردیم و وقتی از نظر بدنی خوب نباشید، اشتباه می‌کنید. ما سراغ بازی مستقیم که کنترل کردنش برای دفاع آمریکا راحت‌تر بود رفتیم و کم‌تر به کناره‌ها رفتیم. دلیل آن هم این بود که آمریکا کانال‌های کناری را بسته بود.

درخشان ادامه داد: از عمق هم نتوانستیم استفاده کنیم و به خط حمله توپ نرساندیم و تغذیه‌شان نکردیم. در نهایت در یک ربع پایانی در یک سردرگمی گیر کرده بودیم و نمی‌دانستیم چه کار کنیم. آمریکا برنامه برای حفظ گل داشت و با تعویض‌های دفاعی نتیجه‌ را نگه داشت.

او در پایان گفت: ما باید خیلی روی فوتبال‌مان کار کنیم و باید خیلی مسائل را تغییر دهیم. ما با این سبک کاری نمی‌توانیم امیدی به تغییر شرایط در جام جهانی داشته باشیم. ما الان فوتبال عربستان، ژاپن و کره را می‌بینیم که تغییر کرده است. ما باید این تغییرات را از لیگ‌مان شروع کنیم تا بتوانیم حضور قدرتمندی در جام جهانی داشته باشیم. ما باید یک سری تغییرات بنیادی در ساختار باشگاهی و نوع فوتبال بازی کردن‌مان داشته باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 1
    مرگ بر کسانی که کیروش بی خاصیت را توردنداو باعث شکست تیم بود مرگ بر تاج
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      1 1
      اسکوچیچ می توانست آرزوهای فوتبالی ایران را به خاطره تبدیل کند اما تاج و کیروش نگذاشتند
  • حسام IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 0
    دست همه شون عالی پاشون پرقدرت برای قدم های بعدی ... یک جهان جنگ روانی برعلیه تیم ملی ایران بازدمشون گرم درهرصورت تک تکشونو دوست داریم اونهایی که زیر پرچم ایران مقتدرانه وبدون حاشیه برای اعتلای کشور قدم برمی دارند درود برشرفشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس