کد خبر 1441127
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

منابع فلسطینی اعلام کردند که یک جوان فلسطینی که در درگیری‌ های امروز در شمال بیره به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک جوان فلسطینی که در درگیری های امروز در شمال بیره در نزدیکی رام الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. این جوان فلسطینی ساکن شهرک بیتونیا است.

پیش از این نیز وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده بود که یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق رام الله واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

گفتنی است که در حملات بامداد امروز سه شنبه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند. نظامیان صهیونیست امروز به شهرک بیت امر در نزدیکی الخلیل یورش برده و به سوی فلسطینی‌ها تیراندازی کردند.

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد در جریان این یورش، «مفید خلیل» جوان فلسطینی که از ناحیه سر زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست در منطقه بیت ریما در نزدیکی رام الله نیز دو برادر فلسطینی به نام‌های «جواد عبدالرحمن عبدالجواد ریماوی» (۲۲ ساله) و «ظافر عبدالرحمن عبدالجواد ریماوی» (۲۱ ساله) به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس