کد خبر 1440951
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

خودروهای هیوندای و کیا جزء خودروهای پرطرفدار خارجی در کشور ما است و متاسفانه برخی فروشگاه های غیرمعتبر لوازم یدکی هیوندای و کیا تقلبی را به فروش می رسانند و باید به این موضوع دقت داشته باشید. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا درباره قطعات هیوندای و کیا اصل صحبت کنیم.

لوازم یدکی هیوندای و کیا را از کجا بخریم؟

لوازم یدکی هیوندای

خودروی هیوندای محصول کمپانی هیوندای موتورز کشور کره جنوبی است. این کمپانی تولیدات بسیار بالایی دارد و روزانه بیش از 2 میلیون خودرو را روانه بازار جهانی می کند.

مسلما پس از خرید هر مدل خودروی هیوندای حتما باید به دنبال یک تامین کننده قطعات هیوندای برای خودروی خود باشید.

یکی از تامین کنندگان لوازم یدکی هیوندای، فروشگاه استارپارت می باشد که قطعات اورجینال و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

کمپانی هیوندا موتورز توسط چونگ جو یونگ در سال 1967 تاسیس شده است. هیوندای موتورز یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان خودرو در کشور کره جنوبی است و از لحاظ کمیت و کیفیت مقام چهارم جهانی را به خود اختصاص داده است. هیوندا موتورز بیش از پنج هزار نماینده در سراسر دنیا دارد.

شایان ذکر است که این کمپانی بزرگ خودروسازی در نیم قرن گذشته در این حد توانسته پیشرفت کند.

یکی از دلایل پیشرفت این کمپانی این است که دائما در حال آپدیت لوازم یدکی هیوندا است و دائما در حال بروزرسانی آپشن های خودروهای خود است.

چرا خودروهای کمپانی هیوندای را بخریم؟

ماشین هیوندای یکی از بهترین برندهای جهانی خودرو است و قطعات هیوندای هم به راحتی در بازار جهان از جمله بازار کشور ما یافت می شود. از جمله مزایای خودروی هیوندای عبارتند از:

  • دارای قیمت مناسب
  • کانسپت قابل اطمینان
  • کیفیت بالا در بدنه
  • کیف فنی بالا
  • قدرت عالی موتور

یکی از ویژگی های منحصر به فرد خودروهای جدید هیوندای، سیستم مسئولیت رانندگی است که مجهز به نیروی ترمز ویژه و ثبات به منظور ترمز است؛ که در مواقعی که در سربالایی یا سرازیری رانندگی می کنید کمک شایانی به شما می کند.

قطعات اورجینال هیوندای در کدام کشورها ساخته می شود؟

تولید قطعات اورجینال هیوندای در کشور سازنده این خودرو یعنی کره جنوبی است که علاوه بر تیراژ بالای خودروهای هیوندای در تولید قطعات هیوندای هم پیشتاز می باشد.

البته کشور چین هم لوزام یدکی هیوندای را می سازند که در کیفیت های مختلفی به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می کند.

خودروهای هیوندای تا چه حد در بازار جهانی محبوب هستند؟

طبق نظرسنجی هایی که در سال 2019 برای خودرو در بازار جهانی انجام شد، کمپانی خودروسازی هیوندا توانست 7/95 درصد نگاه مشتریان به خود جذب کند و جزء ده خودروساز برتر جهانی با لوازم یدکی اصل و اورجینال هیوندای قرار گیرد.

لوازم یدکی هیوندای و کیا را از کجا بخریم؟

لوازم یدکی کیا

کمپانی کیا موتورز هم جزء خودروسازان قدیمی کره جنوبی است و جزء خودروسازهای برتر جهانی است. این کمپانی یکی از پردرآمدترین شرکت های خودروسازی جهان با درآمد سالانه بیش از 40 میلیارد است که با تولید خودروها و لوازم یدکی کیا با کیفیت جزء 100 برند برتر جهانی است. خودروهای کیا به دلیل دوام فنی بالا در کشور ما هم استقبال بالایی دارند.

از جمله خودروهای پرفروش کمپانی کیا عبارتند از سراتور، اپتیما، اسپورتیج، سورنتو و اپیروس است.

استارپارت علاوه بر فروش قطعات اصل هیوندای، لوازم یدکی کیا را هم تامین می کند.

لوازم یدکی هیوندای و کیا را از کجا بخریم؟

کلام آخر

چنانچه قصد خرید لوازم یدکی کیا از مدل های مختلف مانند: لوازم یدکی اپتیما، لوازم یدکی اپیروس، لوازم یدکی اسپورتیج، لوازم یدکی پیکانتو، لوازم یدکی ریو، لوازم یدکی سراتو، لوازم یدکی سراتو کوپه، لوازم یدکی سورنتو، لوازم یدکی کادنزا و لوازم یدکی موهاوی و همچنین قطعات هیوندای از مدل های مختلف مانند لوازم یدکی آی 20، لوازم یدکی آی 30، لوازم یدکی آی 40 ، لوازم یدکی آزرا، لوازم یدکی اکسل، لوازم یدکی اکسنت، لوازم یدکی النترا، لوازم یدکی توسان، لوازم یدکی سنتنیال، لوازم یدکی سوناتا، لوازم یدکی سوناتا yf ، لوازم یدکی هیوندا آزرا گرنجور، لوازم یدکی هیوندا آوانته، لوازم یدکی جنسیس، لوازم یدکی هیوندای کوپه، لوازم یدکی وراکروز، لوازم یدکی ورنا، لوازم یدکی ولستر، لوازم یدکی جنسیس کوپه و ... را دارید می توانید از فروشگاه استارپارت به آدرس سایت www.star.parts و شماره تماس 02133111176خرید کنید و خیالتان بابت کیفیت و اصالت کالا راحت باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس