کد خبر 1440936
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
هیوندای

هیوندای سانتافه هیبرید ۲۰۲۳ معرفی شد. این شاسی بلند کره ای نسبت به مدل مجهز به موتور ۲.۲ لیتری توربو دیزل قدرتمندتر است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

به گزارش مشرق، هیوندای نسخه هیبریدی شاسی بلند سانتافه را ویژه بازار استرالیا معرفی کرد تا سبد محصولات سانتافه در این بازار بزرگ گسترش پیدا کند. این خودرو به یک قوای محرکه شامل موتور ۱.۶ لیتری اسمارت استریم T-GDi و پیشرانه برقی ۴۴.۲ کیلوواتی مجهز شده است. باتری لیتیوم یون پلیمری ۱.۴ کیلووات ساعتی نیز نیروی پیشرانه برقی را تامین می‌کند.

هیوندای سانتافه هیبریدی معرفی شد +عکس

مشخصات هیوندای سانتافه هیبرید ۲۰۲۳

قوای محرکه هیوندای سانتافه هیبرید ۲۰۲۳ به شکل ترکیبی می‌توانند قدرتی برابر با ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برسانند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو نسبت به مدل مجهز به موتور ۲.۲ لیتری توربو دیزل قدرتمندتر است. همچنین به شکل ترکیبی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند و در شهر نیز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۶.۲ لیتری را به همراه دارد.

هیوندای سانتافه هیبریدی معرفی شد +عکس

هیوندای سانتافه هیبرید ۲۰۲۳ همانند سایر محصولات این خودروساز کره‌ای در بازار استرالیا به سیستم تعلیق با تنظیمات ویژه مجهز شده است. شرکت سازنده برای این خودرو سیستم چهار چرخ محرک پیشرفته HTRAC را به همراه کلاج الکترونیکی و سیستم متغیر توزیع گشتاور در نظر گرفته است. هیوندای نسخه الیت این شاسی بلند بزرگ را با قیمت ۴۲ هزار و ۴۷۹ دلار و نسخه هایلندر آن را با قیمت ۴۷ هزار و ۱۶۵ دلار در بازار استرالیا به فروش می‌رساند.

هیوندای سانتافه هیبریدی معرفی شد +عکس

نسخه الیت و هایلندر هیوندای سانتافه هیبرید ۲۰۲۳ از امکانات متعددی چون استارت از راه دور پیشرفته، شارژ وایرلس موبایل، سیستم صوتی هارمن با ۱۰ بلندگو، نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی، پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، گیربکس با فناوری تعویض با سیم، در پشتی برقی و دستیار پارک هوشمند از راه دور بهره می‌برند. ضمن این که هیوندای برای این خودرو بسته ایمنی و کمک راننده کامل اختصاصی خود را نیز در نظر گرفته است.

هیوندای سانتافه هیبریدی معرفی شد +عکس

هیوندای مدل ۶ نفره این شاسی بلند بزرگ خود را نیز در استرالیا به فروش می‌رساند. همچنین مشتریان نسخه هایلندر می‌توانند برای آن صندلی‌های ردیف دوم خلبانی را نیز سفارش دهند. مدیر هیوندای استرالیا در این خصوص عنوان کرد سانتافه در نسخه ۶ نفره نگاه خانواده‌های استرالیایی را به خود جذب خواهد کرد. این خودرو در استرالیا محبوب بوده و علاوه بر ظاهر جذاب و امکانات متعدد خود در بخش فنی نیز در سطح مناسبی قرار دارد.

منبع:گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 0
    جلوش شبیه mvm x22 pro شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس