نیروی زمینی در۲۳رسته تسلیحاتی به خودکفایی قابل اتکا دست یافته است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در ۲۳ رسته تسلیحاتی به خودکفایی قابل اتکا دست یافته است و این توان در عرصه‌های گوناگون اعم از ضدزره، سامانه‌های پهپادی و بالگردی کاملاً مشهود است.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم افتتاح بخش بانوان بیمارستان هاجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی زمینی امروز ضمن اثربخشی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی در حوزه بهداشت و درمان نیز تلاش کرده تا زمینه درمان جسم و آرامش روانی جامعه را نیز فراهم کند.

امیر حیدری در ادامه با اشاره به توانمندی تسلیحاتی نزاجا گفت: امروز نیروی زمینی در ۲۳ رسته تسلیحاتی به خودکفایی قابل اتکا دست یافته است و این توان در عرصه‌های گوناگون اعم از ضدزره، سامانه‌های پهپادی و بالگردی کاملاً مشهود و در ارتقاء توان بازدارندگی کشور، مؤثر است.

وی همچنین در خصوص نقش نیروی زمینی ارتش در زمینه مقابله با کرونا بیان کرد: نیروی زمینی در این حوزه با ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر درمان تلاش وافری را برای مقابله با این ویروس منحوس انجام داد و در این راه نیز شهدایی را تقدیم نظام سلامت جامعه کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: نیروی زمینی در رابطه با خدمت‌رسانی به مردم در دوران اوج شیوع کرونا هشت بیمارستان را در مناطق محروم کشور راه‌اندازی کرد و در چرخه درمانی کشور قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس