شادی سفیر برزیل با چفیه فلسطینی پس از پیروزی مقابل تیم ملی سوئیس

سفیر برزیل در فلسطین پس  از پیروزی کشورش مقابل تیم ملی سوئیس با حضور در جنوب نوار غزه با چفیه فلسطینی به شادی پرادخت.

به گزارش مشرق، پس از پیروزی تیم فوتبال برزیل مقابل تیم ملی فوتبال سوئیس در چارچوب مسابقات جام جهانی قطر، سفیر برزیل در فلسطین همراه با شماری از آوارگان فلسطینی در رفح واقع در جنوب نوار غزه با چفیه فلسطینی به شادی پرداخت.

لازم به ذکر است دیدار تیم‌های ملی فوتبال برزیل و سوئیس از گروه G بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه ۹۷۴ دوحه برگزار شد که طی آن طلایی پوشان پرافتخار برابر حریف اروپایی خود به برتری یک بر صفر رسیدند. برزیل و سوئیس در شرایطی گام در این میدان گذاشته بودند که پیش از این دیدار تیم‌های صربستان و کامرون به تساوی ۳ به ۳ دست پیدا کرده بودند تا هر دو تیم یک امتیازی شوند و در رده سوم و چهار جدول قرار بگیرند.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، رخدادهای جالب توجهی را به همراه خود داشته است و این روزها رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به عرصه‌ای برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

شادی سفیر برزیل با چفیه فلسطینی پس از پیروزی مقابل تیم ملی سوئیس+ عکس

در همه ورزشگاه‌ها می‌توان نشان و یا پرچمی از فلسطین را در دست تماشاگران مشاهده کرد و اگر آن هم نباشد، تماشاگران با سردادن شعارهایی از فلسطین حمایت می‌کنند. این روزها این مساله به خوبی به چشم جهانیان آمده است که با وجود همه تحولات و رخدادهای موجود در منطقه و جهان، هنوز هم مساله فلسطین، مهمترین و اساسی‌ترین مساله ملت‌های عربی و اسلامی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس