.

بعد از نشست خبری تیم ملی ایران قبل از بازی با آمریکا بین دو خبرنگار ایرانی و آمریکایی بحثی شکل گرفت که در ادامه می بینید:

خبرنگار ایرانی به خبرنگار آمریکایی: نرماله که تو نشست خبری مسابقه فوتبال، سوال سیاسی بپرسند؟

خبرنگار آمریکایی:بستگی به کشورش دارد!

خبرنگار ایرانی:چرا بعد برد عربستان سوال حقوق بشری نپرسیدید؟

خبرنگار آمریکایی:نبودم!

خنده حضار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    117 6
    قربون دهنت
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      12 2
      اشتباهی منفی دادم
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    23 4
    البته اگه تحریم های شدید اقتصادی آمریکا علیه ما نباشه مردم ما قطعا مشکلات اقتصادی نخواهند داشت.انگیزه اصلی اغتشاشات اخیر و همه هنجار شکنی ها شاید ناشی از مشکلات اقتصادی و نارضایتی های اقتصادی بود.و دوم هم فضای مجازی وللنگار و عدم کار رسانه ای و غفلت و دولت های غرب گرا و لیبرال که با اسلام زاویه داشتن باعث شدن فرهنگ غربی در کشور نفوذ کنه.پوشش و حجاب بخشی از تاریخ و تمدن ایران باستان و فرهنگ ماست به طوری که در زمان هخامنشیان هم که اوج تاریخ ما بود زنان حجاب داشتن بعد از اسلام هم که دستور قرآن و خداست.غرب به دنبال از بین بردن هویت و برهنگ و نمدن و تاریخ ما به وسیله امپراطوری رسانه ای اش هست تا بر مردم ما چیره شده و ما رو استعمار کنه.
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    37 2
    باید در همه جا این زورگوهارو به چالش بکشید وبا قدرت جلوشون مثل یه سد بایستن همه کشورهای آزادی خواه ومتمدن خوب بود براز شروع کار ولی باید بیشتر باینا رودررو شد تا پیش خودشون فکرنکنن که ...مثل اون بازیکن احمقشون که با کتور اون عکاس توپ وپاک کرده
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    29 2
    جوانان انقلابی باید به دنبال تحصیل علم ویادگیری زبان عربی وانگلیسی باشند تا بتوانن در جوامع بی المللی که حضور پیدا می کنن نقش آگاهی بخشی در بین دیگر کشور ها داشته باشن مثلا درسال های قبل برای عمرهدر مکه ومدینه بودیم از کشورهای ترکیه وهند مالزی تمایل داشتن با ما ارتباط برقرار کنن ولی اکثر ایرانیها مسلط به زبان عربی وانگلیسی نبودیم 😔 در اربعین هم به همین شکل بود وخیلی از ابهامات وسوال ها بی جواب می ماند
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    13 2
    البته استدلال ایرانیه یه جاهاییش اشتباه بود. در فرانسه کسی از خارج، تظاهرات راه ننداخته، مردم واقعی خودشون معترض اند. اما در ایران با وجود اینکه اصلاحطلبان دلار رو ۱۰ برابر کردند کسی به خیابان نریخت، از بس که مردم بزرگوار بودند (البته اصلاحطلبان قدر مردم رو ندونستند و قحطی واکسن و قطعی برق و ... رو هم اضافه کردند!) و غرب و غربگرایان باعث ۱۰ برابر شدن دلار بودند. در ماههای گذشته هم باز مردم فتنه دشمن رو همراهی نکردند و برعکس بیش از ۱۰ میلیون ایرانی در ۱۳ آبان در حمایت آمدند. الحمدلله کار آقای رئیسی، منتخب جدید مردم امیدوارکننده است. مردم آقای رئیسی رو به جای اصلاحطلبان اتخاب کردند. و نکته دوم اینه که اگه وضع اقتصادی ایران ربط به فوتبال داره، باید از سرمربی آمریکا و اروپا یا از اصلاحطلبان بپرسه، نه از سرمربی ایران :) درباره حقوق بشر هم که ایران بیش از ۱۰۰ شهید داد برای امنیت مردمش، آمریکا بیش از ۱۰۰ نفر از مردمش رو به دست پلیسش میکشه! :) بمب اتم و داعش و عراق و افغانستان و موشک باران عروسی های افغانستان و یمن و تحریم ایران و ... هم که در کل تاریخ وحشی های جهان، بینظیره! پس باز هم باید بره سراغ سرمربی آمریکا و اروپا
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    14 1
    آدم باورش نمیشه کار آمریکا انقدر احمقانه و خنده دار شده باشه و شکست پشت شکست. به نظر میاد وضعیت بایدن هم کار خداست تا تقریب ذهنی باشه برای مردم جهان این سقوط و ذلّت آمریکا، پایانی ذلّت بار. خبرنگارش هم مونده درباره فرانسه، عربستان، آمریکا و ... چی بگه :) سیاست احمقانه ای در عصر رسانه که باعث واماندگی مامورهاش شده.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    16 1
    اینکه خبرنگار ایرانی انقدر حق به جانب هست و موضع پیروز داره، به خاطر سیاست های منطقی جمهوری اسلامی هست، برعکسِ خبرنگار غربی که یا باید ضد منطق و حقیقت حرف بزنه و بدتر ضایع بشه یا سکوت کنه. رفتار آمریکا در این سال ها انقدر بی مهابا احمقانه ، وحشیانه و ضد مردم بوده که جای دفاعی برای خودش نذاشته و بی آبرو و منفور شده.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    20 2
    امثال بیشرفهایی همچون علی کریمی نباشد که تیم و کشور را تضعیف بکند دشمنان بی شرفی چون آمریکا جرات دخالت در امور ایران را به خود نمی دهد.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    22 2
    خدا رو شکر که جمهوری اسلامی با رفتارش باعث سربلندی و اعتماد به نفس ایرانی ها شده.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    15 2
    جالبه بعد از اینهمه ترور و تحریم و ... ، دست آمریکا علیه ایران خالی شده اما دست ایران پُره، حتی دست خبرنگارش. آمریکای ذلیل شده و درحال سقوط. نتیجه ش هم وضع اقتصاد، نارضایتی مردمش و زبان کوتاهی مردمش در جهان و شکست در حمله نظامی و شکست در کودتاها.
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام. حذف کردن نام الله از پرچم ایران یعنی اعلام جنگ با خداوند یکتا. هر که با خدا در افتاد ور افتاد. تاریخ را یک بار دیگر مرور کنید، این افراد ملعون «نمرود، شداد، قارون، ابرهه، یزید بن معاویه» هم با خداوند یکتا جنگیدند و در نهایت با خفت و خواری شکست خوردند؛ به امید خداوند یکتا امشب هم آمریکای جنایتکار با خفت و خواری از یاران الله جَل َّ جلالُه شکست می خورند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس