ستاره دیروز مستطیل سبز که بوقچی رسانه‌های آل سعود شد!/ راز دروغ‌های دامنه‌دار علی کریمی

جادوگر با آن سابقه درخشانی که در دنیای فوتبال برای خود رقم زده در ازای چه چیزی حاضر شده که به تخریب شخصیت و جایگاهش دست ببرد و به نوعی به این خودکشی روی آورد.

به گزارش مشرق، علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، شماره ۸ تاریخ ساز تیم ملی؛ کسی که در مستطیل سبز، هوادارانش او را جادوگر خطاب می‌کردند و برخی هم او را مارادونای آسیا نامیده بودند. فوتبالیست دیروز و بازیکن فراری و جادوگر دروغ ساز این روزهای فضای مجازی.

علی کریمی که در دوران فوتبالی خود ردای با دریبل هایش ردای جادوگری را بر تن کرده بود، این روزها طبق اعلام برخی منابع خبری در کانادا به سر می برد، این بار از سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی خارج از کشور دریبل خورده و برای آنکه بتواند اندک جایگاهی در رسانه‌های بیگانه برای خود دست وپا کند، خود را به یک دستگاه انتشار دروغ تبدیل کرده؛ بی آنه به گذشته پرافتخار خود رحمی بکند.

همه چیز از خبر مهاجرتش آغاز می شود...

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ بود که برخی رسانه ها خبر از مهاجرت علی کریمی به امارات را دادند و نوشتند: علی کریمی و خانواده اش به تازگی ویزای دائمی اقامت در کشور امارات را دریافت کرده اند. این خبر یک شب پس از استوری علی کریمی منتشر شد؛ استوری با این مضمون که «اگر نبودم مرا در چیزهایی پیدا کنید که دوست شان داشتم...» علی کریمی این یادداشت کوتاه و مبهم را در اینستاگرام خود منتشر می‌کند، یادداشتی که باعث شد تا گمانه زنی‌ها، درباره مهاجرت او شکل بگیرد.

علی کریمی در سال ۱۳۸۰ در دورانی که پا به توپ بود به الاهلی امارات منتقل می شود و در آن زمان به عنوان "بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر فوتبال امارات" انتخاب شد و لقب آقای گل لیگ برتر فوتبال امارات را هم از آن خود کرد. اما این آقای گل لیگ برتر امارات پس از آنکه بازیچه دست رسانه های آل سعود و غربی ها شد، دیگر مورد قبول این کشور واقع نشد.

علی+کریمی (1)

کارت قرمز امارات به علی کریمی...

پس از مهاجرت به امارات، این بازیکن فراری با گذاشتن استوری و انتشار توییت هایی که اکثر آنها به اخبار دروغ آغشته است، بازیچه دست غربی ها می‌شود. این فعالیت های علی کریمی به مذاق امارات خوش نمی آید و طبق اعلام منابع خبری، امارات پس از تحرکات خطرناک علی کریمی و اقدامات ناامن‌کننده‌ وی، از این آقای گل سابق خواسته این کشور را ترک کند.
در جریانات اخیر منابع اطلاعاتی خبر دادند علی کریمی که از تحریک‌کنندگان آشوبهای اخیر به شمار می رود، بعد از اخراج از دبی توسط مسئولان اماراتی، ابتدا به مدت کوتاهی در آلمان اقامت داشته و سپس به کانادا رفته است. کانادا که خصومت دیرینه‌ای با ایران دارد، به نظر می رسد علی کریمی را به آغوش خود می کشد؛ اما نه آغوشی رایگان بلکه به قیمت نابودی یک عمر درخشش در مستطیل سبز.
کریمی، بوقچی رسانه های سعودی
بازیکنی که در دوران حرفه ای خود در حد بوندسلیگا بازی میکرد و عناوین زیادی را در دنیای فوتبال از آقای گلی گرفته تا مرد سال فوتبال از آن خود کرده بود، این روزها که نقشش در پروژه های آشوب و اغتشاش در ایران کاملا شفاف و روشن است، به یک بوقچی جایگاه خود را تنزل داده و صفحه مجازی او به ماشین انتشار اخبار جعلی و تحریک آشوبگران برای شرکت در اغتشاشات و ایجاد ناامنی در کشور، تبدیل شده است.

طبق رصد اطلاعاتی از ۳۱ شهریورماه تا ۱۶ مهرماه یعنی در حدود کمتر از ۲۰ روز، میزان دنبال‌کننده‌های علی کریمی از ۲۲۶ هزار به ۹۳۷ هزار نفر میرسد که این صعود ۳۰۰ درصدی و همچنین حمایت‌های مجازی از این صفحه سبب می شود کریمی از مهم‌ترین چهره‌های مجازی توئیترفارسی در دوران ناآرامی‌های شهریور و مهرماه ۱۴۰۱ لقب بگیرد. اوبه یکباره پس از درگذشت مهسا امینی در اواخر شهریورماه در هفته ۱۴ و ۱۵ توییت به انتشار می رساند.

علی کریمی که در این روز ها دنبال کننده هایش به طرز عجیبی افزایش داشته، در صفحه اینستاگرام و توییتر خود دروغ های زیادی را به خورد مخاطب می دهد؛ دروغ هایی که با یک سرچ ساده و چند دقیقه ای برملا می شود و کذب بودن آن به راحتی مشخص و معلوم است و هیچ منطقی نمیتواند آن را بپذیرد و به اصطلاح دستش برای افکار عمومی برملا شده و بر کسی پوشیده نیست که صفحه های شخصی او به تابلوی دروغ پردازی علیه ایران تبدل شده است.

کریمی در یکی از استوری های خود تصویری خون‌آلود از یک جوان در جوانرود را منتشر می کند و مدعی می شود او با دوشکا در جوانرود تیر خورده است!

کریمی

اما صاحب این عکس کیست؟

علی حمیدوند صاحب عکس از ساکنان روستای وراینه نهاوند است که در ۲۲ تیرماه امسال بر اثر تصادف موتور با سواری در محور نهاوند به نورآباد متأسفانه پای خود را از دست می‌دهد و مجروحیت او ربطی به اتفاقات اخیر ندارد و او در مصاحبه ای جلوی دوربین قرار گرفت و بیان کرد که از کسانی که این خبر کذب را منتشر کرده اند به قوه قضائیه شکایت خواهد کرد.

از دیگر سلسله دروغ های علی کریمی می توان به استوری او از دو کودک فقیر اشاره کرد. کریمی تصویری از دو کودک فقیر منتشر می‌کند وبا سوءاستفاده از نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی، می نویسد؛ این مردم توی تمام زندگی حقشون خورده شده! حقشون گلوله نبود.

اما واقعیت ماجرا چیست؟

IMG_20221127_102515_950

تصویر منتشر شده از سوی علی کریمی، مربوط به حدود ۱۰ سال پیش و کشور پاکستان است! تصویری که روی مقاله‌ای در مورد کشتار مردم پاکستان توسط نیروهای امریکایی و در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود.

IMG_20221127_102518_038

نکته حائز اهمیت این است، کریمی زمانی که در تیم‌ملی بازی می‌کرد و در ایران حضور داشت، زندگی لاکچری را سپری کرده و در خانه ای بسیار بزرگ که به گفته سخنگوی صنعت برق، رجبی مشهدی؛ عمارت تلقی می شده و ارزش آن به متری بیش از ۲۵۰ میلیون تومان می رسد، زندگی‌ داشته، خانه ای که افکار عمومی جنجال های قبض برق یک ماهه ی او را هنوز به خاطر دارد.

طبق گفته یک کارشناس اقتصادی، محمد فاضلی، مجموع هزینه برق منزل آقای کریمی برای اقتصاد ملی ایران ۱۴۶۱۷۸۴۸ (چهارده میلیون و ششصد و هفده هزار و هشتصد و چهل و هشت) تومان شده است. که شرکت توزیع برق با همه ملاحظات مربوط به تعرفه برق پرمصرف‌ها، از آقای کریمی خواسته ۴۶۳۰۱۷۵ تومان( چهارمیلیون و ششصد و سی هزار و صد و هفتاد و پنج تومان) از این مبلغ ۱۴۶۱۷۸۴۸تومان را بپردازند. آقای کریمی به این ترتیب مبلغ ۹۹۸۷۶۷۳ (نه میلیون و نهصد و هشتاد و هفت هزار و ششصد و هفتاد و سه تومان) بابت برق مصرفی یک ماه منزل‌ اش از اقتصاد ملی ایران یارانه دریافت می‌کنند.

IMG_20221128_081342_008

این استاد دانشگاه می‌گوید: خوب دقت کنید که مبلغ یارانه برق منزل آقای کریمی برابر با یارانه ماهیانه ۴۵۳۰۰ تومانی(یارانه ای که تا آن زمان به مردم پرداخت می‌شد) ۲۲۰ نفر است. کدام کتاب عدالت حکم می‌کند یارانه ماهیانه ۲۲۰ نفر، به برق مصرفی یک نفر از ثروتمندترین اقشار جامعه منتقل شود؟!

از دیگر محتواهای دروغِ منتشر شده در صفحه علی کریمی که با هدف زنده نگه داشتن اغتشاشات در ایران است می توان به استوری کریمی در مورد به رگبار بستن مردم ایذه اشاره کرد. کریمی در یکی از استوری‌هایش فیلمی تحت عنوان هشدار درباره به رگبار بستن مردم ایذه توسط نیروهای مسلح را منتشر کرده و برای تحریک مردم گفته؛ مردم بشینیم، قتل عام می‌شویم.

3641824

اما این تصویر مورد ادعای کریمی مربوط به رزمایش بسیج در شهرهای شمالی است و نکته قابل توجه در این تصویر حال و هوای بارانی است که در عکس مشاهده می شود و مردم ایذه به خوبی دریافتند که این عکس مربوط به شهرشان نیست زیرا هوای شهرشان در این روزها اینگونه بارانی نیست.

این دعوت به اغتشاشات و آشوب و فراخوان دادن های پی در پی علی کریمی در صفحات مجازی خود، در حالی است که او در فاصله هزاران هزاران کیلومتری از کشورمان قرار داد و طبق عکس هایی که از او به انتشار می رسد، او به زندگی لاکچری خود در خارج از کشور ادامه می دهد.

علی+کریمی

دروغی دیگری که بر ملا شد

از حقوق اولیه شهروندی حق دسترسی به اخبار صحیح است، موضوعی که علی کریمی به آن بی اعتنا است و سعی می کند هر بار با تحریف و دروغ پراکنی مخاطبان خود را فریب دهد. او باز هم در یک استوری تصویری از کشته‌هایی کنار هم افتاده در خیابانی را منتشر کرد و روی آن نوشت: «اینجا نه سوریه است، نه غزه، اینجا جوانرود است. مردم بی‌گناهی که به دست مزدوران حکومتی جان خود را از دست می‌دهند.»

photo_2022-11-22_19-24-10

خودکشی حرفه‌ای! تراژدی تلخ جادوگر مستطیل سبز!

واقعیت، اما این بود که آن تصویر، کابل پایتخت افغانستان در انفجاری در سال ۲۰۱۶ یعنی شش سال پیش است.

برای هواداران علی کریمی جالب است که بدانند جادوگر با آن سابقه درخشانی که در دنیای فوتبال برای خود رقم زده و با وجود آن همه امکاناتی که در کشور برایش فراهم شد و جایگاهی که بین هواداران و مخاطبان خود بدست آورده در ازای چه چیزی حاضر شده که به تخریب شخصیت و جایگاهش دست ببرد و به نوعی به این خودکشی روی آورد.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 22
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    49 10
    بی مغز بی ادب ،وای به مغز دنبال کنندهاش .
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      2 16
      وای بمغزخودت
  • نشاط IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    28 4
    هر چیز با ارزشی داشتنش لیاقت می خواد چه برسه به جوانمردی ، شرف و غیرت و آدم‌هایی که اینارو ندارن هرچند تظاهر به داشتنش کنن چون ظرفیت وجودیشو ندارن بلاخره یه روز ماهیت اصلی‌شون رو نشون می دن و به بدترین شکل خود واقعیشون برملا میشه ، چقدر نفرت انگیز و چندش آوره 🤮🤮🤮
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    28 7
    این ملعون آخرش اعدام میشه
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    30 6
    قاطر پوزه
  • هادی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    14 7
    علی کریمی با این تمهیدات فتنه گری همین الان بیاد ایران جناب اژه‌ای به خاطر برد تیم ملی آزادش میکنه. همینقدر این مملکت رو قانون اداره میشه
  • بنده خدا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    17 4
    وقتی اهل بازی و سرگرمی را در مقام ستارگان قرار می دهیم، باید منتظر باشیم تا جماعتی به دورش گرد بیایند و دانش و وحی و نهایتا تعقل را به سخره بگیرند و به مسلخ ببرند. نتیجه آنکه جامعه ای برای شهوت و اباحه گری و خشونت انقلاب کند و به علما و اهل ایمان تعرض کند.
  • محمد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    13 5
    خدا لعنتش کنه وقتی اروپا بازی میکرد چقدر واسه گل زدناش خوشحال میشدم،گند زد به خاطرات
  • کاخ نشین بی سوددزده IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    6 4
    یعنی لومپن تمام عیاراین پستهاازتعمیم به کل حاکمیت ونابودی خواهی بجای اصلاح تاتصاویردروغین که اصلش درامدکه مربوط به پاکستان وفلسطین است تاعدم مقایسه باتورم جهانی
  • م.عادلی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    9 5
    واقعا حیف مردمی که حرفای یه بز را ملاک میذارن و میریزن تو خیابون .اون مادر به ... اگه انسان بود و اینهمه ادعا داشت که آدم بر حقی هست میموند ایران و مثل نسلون ماندلا مبارزه میکرد .نه که بره زندگی لاکچری کنه و یه مشت نوجوان و کودک را تبلیغ به وحوشیت کنه
  • BE ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 26
    علی کریمی کلی راست میگه وسطش ممکنه یه سوتی بده، شما کلی دروغ میگید، وسطش ممکنه به اشتباه یه راست بگید.
  • سید IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 2
    دعا کنیم همه انشاالله عاقبت بخیر شویم
  • سید IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    9 3
    فهم، شعور و درک هر کسی به اندازه خرد و دانایی اوست! علی کریمی مگر چه تحصیلات و تعلیماتی داشته است؟! فردی با حداقل سواد و علم!!!
  • محسن IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    17 5
    کریمی پست فطرت مایه ننگ ملت
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 23
    زنده باد علی کریمی
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 2
    باید مسئولین نالایق و بی کفایتی که به خائنین و سلبریتی های مفت خور باج می دهند شناسایی و یک به یک بازخواست و مجازات شوند. این بی عرضه ها باید زده شوند و دور ریخته شوند. جای درنگ نیست ای خون و جان به وطن داده ها، ای جانبر کفان ایران و اسلام. بپاخیزیم.
  • ایرانی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    8 2
    لابد به او قول داده اند مثل زلنسکی دلقک رئیس جمهور ایران پس از جمهوری اسلامی باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بدبخت آن که به قول شیطان اعتماد می کند!!!!!!
  • مفتخری IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    43 7
    خداوند انشاءالله آخر و عاقبت آدم را ختم بخیر کند .کریمی از یک بازیکن محبوب مردم تبدیل به یک خائن وطن فروش و بانی ریختن خون های بیگناه شد
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      4 3
      همه ما منتظریم که سربازان گمنام برون مرزی ایران این مردک را داخل گونی به ایران بیاورند و همگی جلسات دادگاهی او را ببینیم و اعترافاتش را بشنویم . عاقبت او یا این است یا توسط اربابانش کشته خواهد شد تا خیانت و مرگش برای همیشه مبهم بماند ..... !
  • بیچا IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    6 4
    بنده خدا از همون زمان معلوم بود مشکل اعصاب و روان داره باید درمانی می کردن
  • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 8
    تعداد فالوورهاش میگه آرزوهای قلبیتون چقدر خطاست !! کریمی همیشه محبوب ملت است.
    • سید جواد IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      1 0
      هر وقت فهمیدی فالور مهم نیست و فقط و فقط رضایت خداوند مهم هست، متوجه میشی که روز زندگیت قمار بدی کردی.
    • سید IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      2 0
      دوست من فضای توییتر فضای خاصیه در این فضا بعضی ها برای رسیدن به منافع شون (تبلیغ کالا هاشون ، فعالیت علیه رقباشون ...) چند تا کار میکنن مثلا ۱ _یکیش اینه که یه نفر میتونه با یه شماره صد تا اکانت ( حساب) داشته باشه {جالبه خود کریمی قبل این قضایا یه جایی سوتی داد مشخص شد بیشتر از یه اکانت داره} این موضوع زمانی اهمیت داره که بدونی مثلا اگر من ۱۰۰۰ تا فالوور داشته باشم ممکنه این هزار تا در واقع ۱۰۰ نفر باشند که هر کدوم ده تا حساب دارند و این قابلیت برای من وتو شاید مهم نباشه ولی بهترین وسیله برای سایبری هاست یعنی کسانی که پول میگیرند برای همین جوسازی در فضای مجازی ( مثل مرکز اعتدال سعودی، مجاهدین آلبانی نشین ......) ۲- توییتر جولانگاه ربات هاست تو اگر بری توی یه خیابون دو تا نونوایی ببینی یکیش ۱۰۰ نفر مشتری داره یکی ۱۰ نفر باخودت نمیگی حتما نون اولیه کیفیتش و.... بهتره؟؟ در توییتر ربات ها کارهای مختلفی میکنند ولی یکیش شلوغ نشون دادن هواداران یک نفره مثلا تو میبینی یه نفر نظرش رو ۱۰ هزار پسندیدن ولی نظر مخالفینش ۲ هزار تا اونجاست که میگی اکثر جامعه با این آدم هستند پس عزیز بهترین معیار برای طرفداران یک نفر نه توییتر بلکه خیابان بعد از فراخوان است هر وقت تونستی توی این تهران ۵ هزار آدم پای کار بیاری خیابون حرف از اکثریت بزن ( این در حالیه که همین فردا رهبر فتوای جهاد بده ته صف مشخص نمیشه) مردم شاید نارضی باشند از وضع زندگیشون اما بی وطن و بی شعور نیستند خیلیا شون شاید طرفدار نظام نباشند اما ضدش هم نیستند میدونند وطن با این شامورتی بازی ها آباد نمیشه مردم میدونند کسی که با تشویق به آتیش زدن اتوبوس ، بانک ، مسجد، آمبولانس...با آبادی کشور دشمنی میکنه دنبال آزادی نیست
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    6 4
    این انسان اختلال شخصیتی دارد. کاش این پیام مرا می دید و به یک درمانگر در خارج از کشور مراجعه می کرد
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    58 13
    علی دایی هم با سرعتی کمتر دارد به سرنوشت این دچار می شود مگر به خود بیاید هرچند علی دایی از علی کریمی مغرورتر هست
    • حمید IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      3 4
      خدا لعنتشون کنه
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    6 3
    چرامن روستایی بدبخت بایه خونه ۶۰ متری ۸۰۰هزارپول برق یه دوره برام امده ولی این حرومزاده باید ۱۴ میلیون پول برق امارتش رادولت ۴ میلیون ازش بگیره .
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 3
    چه جادوگری؟دیگران زحمت می کشیدند ایشان هم ازموقعیت بوجود آمده توسط بازیکنان تیم ملی استفاده می‌کرد اگه به یک مهره دیگر اهمیت میدادند بهتر ازعلی کریمی بود عناد.عصبانیت کریمی را ازبالا به پایین پرت کرده وخودش رو باخته ونباید ازین موقعیت فوتبالی علیه کشور وامنیت ملی سوئ استفاده میکرد
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 2
    جادوگر در فوتبال ، بیسواد در تحصیل اگه قبول ندارید نمراتش در آرشیو مدرسه شهید ثمری مارلیک موجوده و احمق در تحلیل سیاسی . براحتی آلت دست دشمنان مملکتش شده و حالیش هم نیست
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 2
    ننگ بر کریمی
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    32 7
    حیف خودشون رو ارزون میفروشن.کاش خودش رو به خدا میفروخت تا به قیمت بخرتش
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    18 13
    علی کریمی کجاست نکنه اسیر هست و از اکانتش استفاده میشه اینقدر رد نمیداد
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      3 3
      الان نمیدونم ولی بعد مرگش میره جهنم
  • عبدالله مومن IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 2
    یک تیر نقلی سرگردان. اشتیاق زیادی برای برخورد با مغز پوک این ملعون رذل را دارد !!!
  • ع IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 1
    خدا از تقصیرات همه کسانی که احساسی و نا آگاهنه از این پیام ها تاثیر منفی گرفتن بگذره
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 2
    ناکامی های گذشته زندگیش موجب این رفتار شده. اون حتی دیپلم هم نداره
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 4
    این یک بدبخت بی عقل خر است
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 7
    ایشون هنوزم برا ما اسطورس
  • عبداله مهربیستر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    6 4
    این بی شرف دروغگو این همه بین مردم محبوبیت داشت که حالا تبدیل به نفرت شده این وطن فروش علتش هم این بود چون فوتبالیها بهتر از هر کس میشناختندش پستی در فوتبال بهش ندادند و اینگونه شد که دیدید رسوا شد خدا تقاص خون تمام شهدا و کشته شدگان نا آرامیهای اخیر را ازش بگیرد به امید روزی که همچون زم وجنایتکار تاسوکی دستگیرش کنند و بیارندش خون مردم هدر نمیرود جالب است بدانید در اینستا جلو پستها را بسته که رسواش نکنند ولی روسوا شد
  • FR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    در ازای خریت افرادی که این سلبریتی بی سواد ‌عقده ای و مزدور را تعقیب میکنند …
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 3
    این یک احمق بی شعور ووطن فروش میباشد که خودش رابه مشتی دلار به دشمن بیگانه فروخت خاک تو سرش بدبخت
  • محمد صادق IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    یارب روا مدار که گدا معتبر شود گر گدا معتبر شود از خدا بی خبر شود
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    کل من علیها فان این عتیقه ها بزودی با شاه و صدام و شمر و یزید محشور خواهند شد .فحوای کلام اینکه این ها رقمی نیستند.
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    خاک
  • هموطن IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    خودشون دخل خودشون رو میارن علی دایی یکبار لاف زد ....یکبار ازدواج کردم ...یک دفعه یک دختر بیست ساله ظاهر شد که نتونست تکذیب کنه ..‌‌ الآنم که فاز اپوزوسیون گرفته خاطرات کاملیا انتخابی فرد سردبیر ایندی پندنت فارسی در اومد که چهار سال همخونه اش بوده .‌. خلاصه این دیگ رو هم بزنن فقط یه ضرر خودشه الآنم که مصاحبه قبلیش که در مورد آقای بهجت بود تکذیب کرده ...‌ب ا کله در سراشیبی راستی چرا احضار نمیشه ....صبر می کنیم ببینیم فرزندان ع کریمی در خارج و در نهایت آزادی ‌‌‌‌‌......چقدر شکوفا میشن که اینجا تشدن
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 2
    خخخ......ستاره ی مستطیل سبز ؟؟!! والآ ارزش و لیاقتش از ستاره دریای هم کمتره ، اینارو شما گندشون کردید ک اینقد پرو شدن وإلا هیچ پوخی نیستن
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    30 5
    خداوکیلی یه راننده وآنتی ک ضایعات خریدار شرف و لیاقت و شخصیتش بیشتر از این کفتاره
  • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    13 6
    واقعا در شان علی کریمی نبود...خداشاهده من اصلا تو حرفای سیاسی وارد نمیشم، ولی حیفه جادوگر که انقد خودشو سبک کرد
    • SE ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      4 2
      در فوتبال هم فق بلد نمایش اجرا کنه. حالا دیگه از اسکل بودن گذشته دیگه جادوگر پشگل ها شده
  • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    21 6
    واقعا در شان علی کریمی نبود...خداشاهده من اصلا تو حرفای سیاسی وارد نمیشم، ولی حیفه جادوگر که انقد خودشو سبک کرد
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    26 51
    علی فقط کریمی و دایی
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      10 4
      علی فقط مولا علی و کسانی ک هم اسم او هستند و ودر راه او نه هر کثافتی
    • رضا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      1 2
      علی فقط علی لندن برای مردم خودش رو فدا کرد نه برای شیطان
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      3 0
      خر و حر فقط یه نقطه باهم اختلاف دارن .سقوط اینقدربما نزدیکه . تو این خبر داستان حسین کرد شبستری رابرای من وشما نکفتن .اگه اخلاق برات مهمه که این یارو و دایی حق هم داشته باشن که ندارن بادروغ نباید لجاجت کنن واگه با این گاف ها اینقدر بی اطلاع و ابله اند، اگر صداقت داشته باشن دهنشون رو می بندن و بااطلاع اظهار نظر می کنن . وقتی غفلت ادامه پیدا می کنه شعار شما هم شبیه طنز میشه دوست محترمم .
    • علی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 1
      آره تو خوبی درود بر صدام یزید کافر
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      5 2
      ای آدم بدبخت اسم "علی" را خراب نکن چقدر کوتاه فکر و سخیفی "علی " فقط " حیدر امیرالمومنین " ....... و از تبار و مریدانش ، "علی" فقط "سید علی" .
    • خلیل IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      7 2
      مینوشتی از آلبانی هستی.زر هم نمیزدی می‌فهمیدیم دشمنی
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      3 0
      اره ارواح عمت
  • CA ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 2
    نیما زم او را میخواند. نیما زم او را میخواهد.
  • ح IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 0
    بخاطر ریاست فدراسیون فوتبال؟ یا بخاطر یک مشت دلار؟ یا هردو؟
  • امید IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 8
    اسم علی اقا میاد سرپا واستا....وطنفروش تویی که میزاری خون مردمت رو تو شیشه کنن.لعنت به ذاتت
  • یاور IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    ببینید آدمایی که کمبود شخصیت دارند دوست دارند خودشان را با رفتاری مطرح ونشان بدهند کریمی و سوشا ومزدک از این آدما هستند کسی تحویلشان نگرفت و بایکوت بودند حالا مطرح شدند سواد درست حسابی هم که ندارند دیگه بدتر
  • ناشناس۷ IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    گور باباش
  • محمد IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    حالا چیکار داری به خبرش
  • شمالی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    از بز کوهی این انتظار نمی رفت
  • . IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    خاک بر سرش
  • نمینی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 2
    علی کریمی؟ منظورتون علی بوقیه؟؟؟ این علی کریمی که نوشتین "جادوگر!!! چه گلی به تیم ملی زده؟ جز اینکه با نون تیم ملی مشهور شده و آدم شده؟ چه قهرمانی یا مقامی برای ایران آورده؟
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    علی کریمی توی زمین فوتبال هم تعادل روانی نداشت.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 0
    وای اگر گدا معتبر شود.....
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    ازقدیم گفتند از حرام خور چه برون آید ؟
  • قنبر IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 4
    سگش شرف داره به شما کنه ها
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    خدایش نبخشد
  • امیر IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 2
    این سخن من مستقیما با عزیزان خانواده بزرگ وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران می‌باشد . تنها کافیست که از این شیاطین که فعلا سر در یک آخور دارند ، دو یا چند نفر را بی صدا و ضربتی و به هر بهایی ، برای محاکمه به کشور منتقل کنید . محکم عرض میکنم که دیگر شیاطین خبیث بخاطر در دام نیفتادن هم بفوریت پراکنده می‌شوند و هم از ترسشان به سوراخ های فاضلاب پناه میبرند . انشاءالله خداوند سبحان همانند همیشه روزگار یار و یاور همیشگی شماها باشد . والسلام و التماس دعا دارم
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    بودند بسیاری از کسانیکه تازه بدوران رسیدند و ظرفیت و جنبه رو آوردن دنیا و خوشی بیش از حد رو نداشتند ولی سعی کردند گمنام بمونند و خودشون رو بی حیثیت نکردند در عوض بودند کسایی هم مثل علی کریمی که بی لیاقتی شون رو با همه وجود فریاد زدند که نه جنبه پولدار شدند رو داشتند و نه جنبه معروفیت و مشهور شدن رو داشتند و نه دست بخیر داشتند و و و فقط زبون نحس و قلدری بی مغز و نهایتا هم عاقبت به شری نصیب شون شد .
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 0
    من فکر کنم این پیج اش را فروخته بد بخت . نمی دونه داره چکار میکنه بیسوادی همینه .
  • . IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 1
    وطن فروش بی عزته
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 1
    وطن فروش خائن
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 0
    این هایی که مزدور خارجی ها میشن در مسیر بدون برگشت میفتن و حتی مجبورن خلاف عقایدشون حرف بزنند و عمل کنند
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 0
    کریمی عقده ایه ، دایی هم عقده بزرگ شدن داره
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 10
    اسوی ایرانی ها علی کریمی
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    علی کریمی نمیفهمه یعنی ممکنه نفهم باشه
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 4
    درود بر علی کریمی
  • عوام IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 1
    پینوکیو با دروغ گفتن، بینی اش دراز میشد علی کریمی با دروغ گفتن چانه اش، دراز میشود، اگر روزی دیدید که چانه علی کریمی به روی زمین کشیده میشود تعجب نکنید.
  • مرتضی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    علی کریمی یک وطن فروش بدبخت. که متاسفانه بعلت نداشتن درک درست وغرور بی جا خودش بیچاره کرد
  • DE ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 3
    او طرف مردم است .کریمی در پشتیبانی از مردم حتی از اموالی که درایران دارد صرفنظر کرد و تبعید ناخواسته را به جان خرید ؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    سوره الرعد آیه 42 : وَقَدْ مَكَرَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ فَلِلَّهِ الْمَكْرُ جَمِيعًا ۖ يَعْلَمُ مَا تَكْسِبُ كُلُّ نَفْسٍ ۗ وَسَيَعْلَمُ الْكُفَّارُ لِمَنْ عُقْبَى الدَّارِ ترجمه : پیش از آنان نیز کسانی طرحها و نقشه‌ها کشیدند؛ ولی تمام طرحها و نقشه‌ها از آن خداست! او از کار هر کس آگاه است؛ و بزودی کفّار می‌دانند سرانجام (نیک و بد) در سرای دیگر از آن کیست!
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 1
    بوزینه صورت کج
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 2
    درود بر علی کریمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس