کد خبر 1440603
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
بهتاج: بردیف به اجبار هدایت تیم سوچی را قبول کرد/ درباره الهامی با باشگاه هوادار صحبت نکردیم

سرپرست مدیر عاملی باشگاه تراکتور گفت: بردیف از نظر مالی شرایط خوبی دارد و پیشنهاد مالی بالای سوچی، اهمیتی برای او نداشت و از روی اجبار به سوچی رفت.

به گزارش مشرق، ایوب بهتاج در خصوص جدایی سرمربی روسی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: باتوجه به ضرورت پیشبرد برنامه‌های باشگاه، من به آنتالیا سفر نکرده بودم که به خاطر تماس تلفنی آقای بردیف در محل اردوی تیم حضور یافتم. او طی جلسه‌ای اعلام کرد که مجبور به جدایی از تراکتور است. باتوجه به اینکه «سوچی» و «زنیت» تیم‌های ریاست جمهوری روسیه هستند، به او دستور داده بودند که هدایت سوچی را برعهده بگیرد. بردیف به من گفت اگر تیم‌های درجه یک اروپایی خواستار حضورم می‌شدند، احتمال داشت در تراکتور بمانم اما اکنون مجبور هستم بروم.

وی با بیان اینکه قرارداد تراکتور با بردیف مبتنی بر اصول حرفه‌ای بود، خاطرنشان کرد: قرارداد با مربیان داخلی و یا خارجی یک ساله منعقد می‌شود و باتوجه به شرایط تیم در پایان فصل، در خصوص تمدید و یا عدم تمدید آن تصمیم‌گیری می‌شود. همچنین در تمامی قراردادها شرایط فسخ برای طرفین درج می‌شود. بردیف از نظر مالی شرایط خوبی دارد و پیشنهاد مالی بالای سوچی، اهمیتی برای او نداشت و از روی اجبار به سوچی رفت.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه باشگاه تراکتور درمورد جدایی بردیف

بهتاج با تأکید بر اینکه باشگاه تراکتور از نظر سخت افزاری و مالی فراتر از تعهداتش عمل کرده است، اضافه کرد: پرداختی باشگاه به کادرفنی، بیشتر از درصد مقرر است. آقای بردیف نیز به این موضوع اذعان کرده و اعلام کرد از روی اجبار به سوچی می‌رود. پس از این اتفاقات، شایعاتی در فضای مجازی به وجود آمد که بردیف از باشگاه حرف شنوی نداشت! مگر ما چه خواسته‌ای می‌توانستیم داشته باشیم؟ چطور چنین صحبت‌هایی انجام می‌دهند. اعضای کادرفنی و بازیکنان با نظر خود سرمربی جذب شده بودند و باشگاه نیز امکانات لازم را فراهم کرده بود. متأسفانه خیلی راحت در خصوص مسائل مختلف صحبت می‌کنند. همین بازیکنان می‌توانند شهادت دهند که اردوی آنتالیا در بالاترین سطح کیفی از نظر زمین چمن، هتل و ... برگزار شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه رابطه باشگاه با بردیف خوب بود، توضیح داد: او نسبت به جبران خسارت مالی ناشی از فسخ قرارداد با تراکتور آمادگی دارد. حتی با درخواست من، بردیف خواستار هدایت تراکتور تا نیم فصل مسابقات شد که این خواسته او با مخالفت طرف روسی مواجه شد.

وی افزود: باشگاه تراکتور عصر روز گذشته -یکشنبه ۶ آذر- نامه فسخ را به بردیف ارسال کرده است. نظر من در خصوص این اتفاق و جزئیات جلسه هیأت مدیره در خروجی رسانه باشگاه قرار گرفت و بردیف نمی‌توانست بدون نامه فسخ، قرارداد رسمی با تیم جدید منعقد کند.

وی در رابطه با بیانیه باشگاه هوادار، توضیح داد: اگر نامه و ایمیلی از سوی باشگاه تراکتور به باشگاه هوادار در خصوص سرمربی این تیم ارسال شده است، منتشر کنند. چنین چیزی اصلاً وجود نداشت. آنان بر اساس شنیده‌ها، بیانیه صادر کردند.

بهتاج با تأکید بر اینکه من مسئول شک و شبهه اذهان نیستم، گفت: من مسئول عملکرد خودم هستم. آقای بردیف ۲۰ بازیکن بزرگسال و ۸ بازیکن در گروه‌های سنی پایین‌تر در لیست تیم قرار داده و تاکنون هیچ شخصی اعم از مالک، هیات مدیره و مدیریت در خصوص نفرات با بردیف صحبت نکرده است؛ چه برسد به این که بخواهیم به او بازیکن تحمیل کنیم. به عنوان مثال «صفا هادی» با نظر خود بردیف به تراکتور آمده و در ۸۰ درصد بازی‌ها ذخیره بود اما تاکنون کسی در این رابطه با سرمربی صحبت نکرده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان خارجی در تیم خواهند ماند؟ اظهار داشت: بله تمامی بازیکنان قرارداد دارند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: هواداران به شایعات توجه نکنند و همگی دست به دست هم دهیم تا همچون گذشته، محکم پیش برویم و به جایگاه مورد انتظارمان دست یابیم. برنامه تیم دستخوش هیچ تغییری نخواهد شد و با انتخاب سرمربی تا دو روز آتی، اردوی تراکتور از اواخر هفته آغاز خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس