عکس/ نشست خبری تیم ریم و واکر زیمرمن دو بازیکن تیم آمریکا

مدیر رسانه‌ای‌ تیم ملی آمریکا در نشست خبری امروز ۲ بازیکن این تیم اجازه سوال پرسیدن را به خبرنگاران ایرانی‌ نمی‌داد!

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آمریکا که هر دو دیدار قبلی خود در گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ را با تساوی به اتمام رسانده‌ است، خود را برای دیدار حساس سه شنبه شب برابر ایران آماده می‌کند.

تمرینات این تیم، امشب در کمپ الغرافه پیگیری می‌شود و پیش از آن، «تیم‌ ریم» و «واکر زیمرمن» زوج خط دفاعی آمریکایی‌ها در نشست خبری حاضر شدند.

در این نشست، حدود ۶۰ خبرنگار و عکاس حضور داشتند که از این بین ۲۰ نفر ایرانی بودند. نکته عجیب این بود که مدیر رسانه‌ای تیم ملی آمریکا اجازه سوال پرسیدن به خبرنگاران ایرانی را نمی‌داد، در حالیکه خبرنگاران کشورمان بارها برای مطرح کردن سوالات خود درخواست نوبت‌ می‌کردند.

در نهایت اعتراض خبرنگاران ایرانی‌ موجب شد تا آخرین سوال به ایرانی‌ها برسد. نماینده رسانه‌های ایرانی‌ پس از مطرح کردن سوال خود به مدیر رسانه‌ای آمریکا انتقاد کرد و گفت: چرا اجازه سوال پرسیدن به ایرانی‌ها را ندادید، شما باید بدانید اینجا جام جهانی است نه MLS (لیگ داخلی آمریکا)!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    12 1
    کسانی که میگن ورزش سیاسی نیست ، بفرمایید این هم نمونه...در مقابل غربی جماعت خصوصاً آنگلوساکسون ها فقط مقابله به مثل ، در همان جهت با شدت بیشتر....در هر زمینه که میخواد باشه،، ورزش،سیاست، نظامی گری، اینا فقط زبان زور میفهمند، اینا تا به جای سفت نخورن حالیشون نیست.. والا خواسته هاشون ته نداره
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      3 0
      بهترین جواب رو اینفانتینو با زیر سوال بردن اروپا و وحشیگریهای چند قرنشون و کارلوس کیروش با جوابهای چند وجهی داد فقط نمیدونم چرا داخلیهای کم درک و گاها بی درک سنگ خوب بودن غربیهارو به سینه میزنن!؟
  • مهدی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    خدا کنه بچه ها آمریکای جنایتکار رو ببرن.خیلی شاد میشم.بچه ها زحمت بکشین.
  • ایرانیم و همیشه برای ایران IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    با توکل به خدا ، و با توجه به تکنیک های فردی ، تاکتیک گروهی ، اعتماد بنفس ، شجاعت و غیرت مثال زدنی که در تک تک بازی کنان ، دست اندرکاران ، سرمربی و... تیم ملی فوتبال آمریکا رو شکست داده و تیم ملی فوتبال آمریکا نیز ان شاء الله چهارشنبه هفته جاری از قطر به آمریکا بازخواهند گشت.خخخ. همچنین با توجه به گستاخی آمریکا به پرچم مقدس کشورعزیزمون ایران ، شعار ما فوتبالدوستان به تیم ملی فوتبال ما اینه : "دلاورمردان فوتبال ایران زمین پیش بسوی فتح دروازه تیم ملی آمریکا" خداوند یار و یاورتان باد.زنده باد ایران و زنده باد ایرانی./.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس