کد خبر 1440382
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
به بازگشت نیمار ایمان دارم

سرمربی تیم فوتبال برزیل به مصدومیت نیمار اشاره کرد و گفت: از نظر پزشکی در موقعیتی نیستم که در این مورد صحبت کنم اما ایمان دارم که نیمار در جام جهانی بازی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تیته معتقد است که نیمار علیرغم مصدومیت از ناحیه مچ پا به ترکیب تیم برزیل بازمی‌گردد. وی در نشست خبری خود پیش از بازی مقابل سوییس در این خصوص عنوان کرد: معتقدم نیمار و دانیلو در جام جهانی بازی خواهند کرد. از نظر پزشکی و بالینی در موقعیتی نیستم که در مورد آن چیزها صحبت کنم، اما گزارش‌های پزشکی را نیز مطالعه کردم.

سرمربی برزیل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به مصدومیت نیمار شانس قهرمانی برزیل کاهش یافته یا نه، اظهار کرد: برزیل پر از بازیکنان بزرگ و بااستعداد است. البته که نیمار بازیکنی استثنایی است ولی من به تمام بازیکنانم اعتماد و اطمینان کامل دارم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه روی نیمار ۹ بار در جریان بازی با صربستان خطا شد و در جام جهانی این یک رکورد است، توضیح داد: این روند باید متوقف شود. اگر می‌خواهیم از زیبایی‌های فوتبال لذت ببریم، باید بازیکنان تکنیکی مثل نیمار بیشتر توسط داوران مورد حمایت قرار بگیرند. نباید اجازه داد به راحتی روی این دسته بازیکنان بارها خطا شود.

تیم فوتبال برزیل در گروه هفتم روز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند. در دیگر دیدار این گروه تیم‌های کامرون و صربستان رقابت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس