کد خبر 1440219
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
پورشه

تیونینگ تک‌آرت به‌تازگی از آخرین محصول خود با نام «GTStreet R» رونمایی کرده است.

به گزارش مشرق، مجموعه تیونینگ تک‌آرت به‌تازگی از آخرین محصول خود با نام «GTStreet R» رونمایی کرده است که همانگونه که از تصاویر مشخص است، یک پورشه ۹۱۱ به شمار می‌رود. این خودرو به لطف همکاری این مجموعه با یک هنرمند با نام مستعار «فیلیپینو» طراحی و ساخته شده است که نسبت‌به دیگر مدل‌های این تیونر متفاوت است.

پورشه ۹۱۱GT Street R با طرحی خاص +عکس

GTStreet R که در تصاویر مشاهده می‌کنید در «نمایشگاه خودروی مانیلا» پرده‌برداری شده است. بدنه این خودرو به طرح هنری هنرمند رسانه‌، «رونالد ونچورا»، مزین شده و در حالی‌که از تمامی پنل‌های بدنه یک GTStreet R عادی بهره می‌برد، به الگوهای سیاه خاص و منحصربه‌فرد مزین شده است.

پورشه ۹۱۱GT Street R با طرحی خاص +عکس

این طرح‌ها و الگوها در بخش‍‌های جانبی این خودرو مشخص‌تر هستند و نهایتا به کاپوت ۹۱۱ ختم می‌شوند. ونچورا پرتره یک ببر با چشمانی زردرنگ را نیز روی بدنه طراحی کرده که با رنگ باقی بخش‌های بدنه هماهنگی کامل دارد. تک‌آرت نامی از مالک این خودرو نبرده است اما مشخصا از آنجا که طرح بدنه آن ارزشمند به شمار می‌رود، یقیقنا نیازمند محافظت بیشتر خواهد بود.

پورشه ۹۱۱GT Street R با طرحی خاص +عکس

GTStreet R بر پایه پورشه ۹۱۱ توربو و توربو S توسعه پیدا کرده اما از اسپلیتر جلو، کاپوت، خروجی‌های آیرودینامیکی، سپر عقب جدید و دیفیوزر جدید عقب به‌همراه یک بال بزرگ بهره می‌برد.

پورشه ۹۱۱GT Street R با طرحی خاص +عکس

این تیونر آلمانی تنها به دگرگونی ظاهرا ۹۱۱ توربو بسنده نکرده و به سراغ پیشرانه آن نیز رفته است؛ موتور ۳.۸ لیتری تخت ۶ سیلندر این خودرو در GTStreet R به توربوشارژرهای جدید و بهبودهای نرم‌افزار مجهز شده است. در نتیجه این تغییرات، GTStreet R می‌تواند ۷۸۹ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. البته مجموعه تک‌آرت یک نمونه ۷۰۰ اسب بخاری با ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را نیز دردسترس خریداران قرار داده است.

پورشه ۹۱۱GT Street R با طرحی خاص +عکس

کابین نمونه خاص GTStreet R مانند سایر محصولات تک‌آرت تزیین و با چرم و اجزای جدید به‌روزرسانی شده است. تنها ۸۷ دستگاه GTStreet R بر پایه پورشه ۹۱۱ ۹۹۲ تولید می‌شود که هر کدام ۷۳ هزار یورو قیمت خواهد داشت.

منبع:پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 1
    نمی دونم کدام جاهل و یا خائنی این بخش معرفی ماشینهای لوکس جهنمی را به سایت پیشنهاد داده. مشرق خان، مردم با مقایسه اجتماعی میزان رضایت از زندگی را کسب می کنند و مخاطبان تو اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستن چرا با این ماشینهای لاکچری جهنمی، مردم و کشورت را تحقیر می کنی؟ نه ما توان خرید ان را داریم و نه کاری ازمون برمیاد برای ساختن ان اینو بفرستین برای مدیران خودروسازی
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    خوب که چی؟
  • اسماعیل باغجری IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    خیلی عالی حیف نمتونم عکس ماشن بخرم درخواب عکسشو نمیبینم ممنونتم برای پژو پارس نوشتم اگه خدا بخواد یا علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس