رسانه آمریکایی: تسلیحات دو سوم اعضای ناتو رو به اتمام است

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» خبر داد که دو سوم کشورهای عضو این ائتلاف نظامی غربی ذخایر تسلیحاتی قابل ارسال خود به اوکراین را تمام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که حمایت‌های همه جانبه واشنگتن و متحدان از اوکراین همزمان با تشدید فشارهای آنها علیه روسیه ادامه دارد، یک رسانه آمریکایی درباره اتمام ذخایر تسلیحاتی ناتو هشدار داد.

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارش تازه‌ای خبر داد که دو سوم کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، ذخایر تسلیحات قابل ارسال خود به اوکراین را تمام کرده‌اند.

یک مقام ناتو به این روزنامه گفت: «پتانسیل تسلیحاتی کشورهای کوچک (برای ارسال به اوکراین) ته کشیده و ۲۰ کشور از ۳۰ عضو ناتو هم تقریبا به انتهای منابع خود رسیده‌اند».

این منبع که نام یا سمتش فاش نشد، گفت که ۱۰ کشور باقیمانده در ناتو که عموما دولت‌های قوی تر مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا و هلند هستند، به ارسال کمک نظامی به اوکراین ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    2 0
    با یه حساب سرانگشتی متوجه میشیم که ناتو یه طبل توخالیه که فقط برای هارت و پورت کردن در مقابل کشورهای آسیایی ساخته شده و در این شرایط مشخص شده که صرفا با فرستادن چهار موشک انبار تسلیحاتیشون ته کشیده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس