.

رژیم صهیونیستی چون می‌داند که علنی کردن حمایتش از اغتشاشگران در ایران موجب بدنامی آنها می‌شود، از اعلام این حمایت پرهیز می‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه وخود نوشت: در این‌باره روزنامه فرانسوی در گزارشی نوشت: دولت اسرائیل تاکنون موضع صریحی در قبال رویدادهای ایران و اعتراضات (اغتشاشات) نگرفته است. مقامات اسرائیلی آگاهند که طرفداری صریح می‌تواند از نظر تبلیغی به ضرر جنبش تمام شود.

بحث درباره سیاست‌های اسرائیل در قبال جمهوری اسلامی ایران البته همچنان در رسانه‌های اسرائیلی ادامه دارد و به نظر می‌رسد که پرسش‌ها و تردیدها نزد افکار عمومی بسیار زیاد باشد. نزدیک به سه هفته قبل‌، روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از یک کارشناس اسرائیلی به نام‌آوری گلدبرگ نوشت که حتی اگر «انقلابی بودن رویدادهای ایران» مسجل شود، باز هم بهتر است که کشورهای خارجی مداخله‌ای نکنند. گلدبرگ با اشاره به جنبش‌های ایرانی از نهضت تحریم تنباکو به بعد می‌گوید: «هر نوع مداخله خارجی به اعتبار معترضان لطمه می‌زند».

اما یک کارشناس دیگر به اسم کسنیا اسوتلووا (Ksenia Svetlova) به تایمز اسرائیل گفته که اسرائیل اگر بخواهد، می‌تواند کمک‌های پرارزشی به جنبش ایرانیان بکند: پشتیبانی از حملات سایبری‌، مقابله با نفوذ دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی به تلفن‌های معترضان و یا کمک برای ارتباط بهتر اینترنتی از این جمله‌اند.

یادآور می‌شود نفتالی بنت که ماه گذشته از نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی ساقط شد، اخیرا با حمایت از اشرار اغتشاشگر گفته بود «مردم بزرگ ایران! شجاعت شما الهام‌بخش است. مردم اسرائیل با شما هستند»!

هم‌اکنون شبکه لندنی سعودی اینترنشنال به عنوان تبلیغ‌کننده اغتشاشات‌، توسط موساد و برخی عناصر فراری اصلاح‌طلب مثل رمضانپور اداره می‌شود. همچنین گروهک‌های بدنام و تجزیه‌طلبی مانند کومله نیز ارتباط گسترده‌ای با موساد دارند.

اعتراف لوموند به نقل از صهیونیست‌ها درباره نگرانی از بدنام شدن اغتشاشگران (در صورت لو رفتن حمایت رژیم صهیونیستی) یادآور این عبارت تاریخی حضرت امام(ره) است که فرمود: «خود اسرائیل هم این مطلب را احراز کرده که اگر انگشتش را به بحر محیط (اقیانوس) بزند، نجس می‌شود».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    9 3
    بخواهند، نخواهند بهاییان در خدمت اسرائیل جهت‌ براندازی هستند.
  • بهروز IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 8
    مشرق از کیهان شاهدمثال میاره!
    • سید IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      11 0
      چون هر دو رسانه ماهیت بهائیان منحوس و حرامی و پست و پلشت را خوب افشاء می کنند!!!!
  • US ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    5 0
    " مقامات اسرائیلی آگاهند که طرفداری صریح می‌تواند از نظر تبلیغی به ضرر جنبش تمام شود" یعنی خودشان میدانند که بجز یک عده مزدور بقیه مردم ایران میخواهند که سر به تن سگیونیستها نباشه
  • ایران قوی IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    10 0
    خدا رحمت کنه رهبر فقید ایران اسلامی که بینش و جهان بینی والایی داشت و عمر با عزتی به نایب ایشان حضرت ایه الله خامنه ای بده که همچنان کشتی بزرگ ایران و در بین مکر و حیله های شیاطین جلو میبره(اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    بعد میگن ما آزادی میخایم طرفدار دین هم هستیم
  • سید IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    3 0
    علنی تر از آن که سران صهیونی اصلاح طلبان و حامیان آشوب طلب و اغتشاشگر و فتنه ساز این قوم را سرمایه های اسرائیل در ایران می دانند!!!؟؟؟ شعبان بی مخ ها و پری بلنده های امروزی سگان پاچه گیر صهیونی ها هستند!!!
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 10
    متاسفانه آلان اسرائیل بین مردم ایران محبوبیت پیدا کرده
  • کیوان IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    5 0
    جانم فدای امام ... چه جمله زیبایی بود راجع اسراییل خبیث
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    10 0
    براي رهایی جهان از ظلم و ستم اسراییل بايد از بین برود
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    انها انگشت به دریا بزنند. دریا نجس میشود. ، معلومه که ،،،،
  • موسوی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    9 0
    کسانی مثل زیبا کلام وروزنامه های اعتماد و شرق برای اوردن اسب تروا به قله ایران تلاش میکنند ....اینها خائن و لجباز و ام الفساد هستند تقاضای ما مردم برخورد قاطع با این اراذل رسانه ای است !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس