سردار سلامی: سیستان و بلوچستان دیار مردان غیرتمند ایرانی است + فیلم

فرمانده کل سپاه پاسدارن با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دیار مردان غیرتمند ایرانی است گفت: مردمان این دیار شریف، با شرافت، اهل کرامت، با غیرت و جوانمرد و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم هستند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی شامگاه شنبه در بدو ورود به سیستان و بلوچستان در فرودگاه زاهدان مورد استقبال مسئولان، ریش سفیدان، بزرگان و سران طوایف و قبایل شیعه و سنی قرار گرفت.

وی در جمع خبرنگاران نیز حاضر شد و اظهار کرد: سیستان و بلوچستان دیار مرزداران غیرتمند ایرانی است، مردمان این دیار با شرافت، اهل کرامت، باغیرت، جوانمرد، اهل محبت هستند.

سردار سلامی ادامه داد: مردم این دیار در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم بوده و آنها شایسته هرگونه قدردانی، سپاسگزاری، خدمت و جانبازی از سوی ما هستند که نیروهای مدافع امنیت و حافظان کرامت این سرزمین هستیم.

وی هدف از سفر خود در هفته بسیج به سیستان و بلوچستان را ملاقات با مردمان این دیار و صحبت با آنان عنوان کرد و گفت: پیامی که داریم این است، ما این لباس را بر تن کرده ایم تا برای همه مردم ایران و امت اسلام یک سرباز فداکار باشیم و برای تحقق آرزوهای بزرگ آنها و امنیت، آرامش و پیشرفت آنها، هرچه می توانیم فداکاری کنیم و سربازان وفاداری برای مردم عزیز ایران از جمله مردم خونگرم سیستان و بلوچستان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    33 6
    حفظه الله
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    48 4
    ای کاش همه مسئولین مثل شماباشن درتحریم محض نظامی رونمایی های بینظیرمیکنن باکمترین سرانه بودجه
    • ایران قوی IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      2 1
      ان شا'الله که خدا سلامتش بداره
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    52 5
    الله یحفظک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس