فرانسه

فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.

به گزارش مشرق، در ورزشگاه ۹۷۴ دیداری حساس بین تیم‌های ملی فرانسه و دانمارک از گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد که خروس‌ها این دیدار را با نتیجه ۲-۱ بردند.

نیمه نخست بازی حمله و ضدحمله به سود هیچ تیمی تمام نشد. فرانسه چند موقعیت خیلی خوب داشت ولی از مالکیت بیشترش استفاده‌ای نبرد. دانمارک هم در ضدحمله موقعیت‌هایی ایجاد کرد که به جایی نرسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۰ اولین فرصت خوب را آنتوان گریزمن از دست داد، ولی تنها ۲ دقیقه بعد و در دقیقه ۶۲ کیلیان امباپه خروس‌ها را روی پاس تئو هرناندس به گل برتری رساند. دینامیت‌ها خیلی زود از لاک دفاعی بیرون آمدند و در دقیقه ۶۸ با ضربه سر آندریاس کریستنسن کار را به تساوی کشاندند. فرانسه دوباره روی دروازه دانمارک فشار آورد تا این که در دقیقه ۸۶ باز هم توسط کیلیان امباپه به گل رسید. ستاره فرانسه پاس تماشایی آنتوان گریزمن را در دهانه دروازه به تور چسباند.

فرانسه با این برد ۶ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل خوبی که دارد بعید است صدر جدول را هم در صورت شکست در روز آخر مقابل تونس از دست بدهد. دانمارک هم که با یک امتیاز تیم سوم جدول گروه C است باید استرالیا را شکست دهد تا به مرحله بعد صعود کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس