خبر جدید دادگستری تهران درباره پرونده معترضان بازداشت شده

علی القاصی مهر گفت: تعداد قابل توجهی از پرونده‌های اغتشاشات اخیر در دادسراها است و در مورد تعدادی از پرونده‌ها که رأی بدوی برای آنها صادر شده است، اکنون در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی قرار دارد.

به گزارش مشرق، علی القاصی مهر روز شنبه در حاشیه جشن آزادسازی زندانیان نیازمند که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره پرونده‌های مربوط به اغتشاشات اخیر افزود: تعداد قابل توجهی از پرونده‌های آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر در دادسراها در حال رسیدگی است که تحقیقات آنها تکمیل نشده و برای تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطان قضایی قرار دارد تا اسناد و مدارک را به طور دقیق بررسی کنند و گزارش‌های نهایی ارائه دهند.

وی ادامه داد: کیفرخواست بخشی دیگر از پرونده‌ها صادر شده و در دادگاه درحال رسیدگی هستند که از این تعداد بخشی منجر به صدور حکم اولیه شده است و در مرحله ابلاغ است و در صورت فرجام خواهی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: به احکام قصاص صادره از دادگاه‌ها اعتراض شده و در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است.

القاصی مهر با تاکید بر اینکه رسیدگی‌ها در چارچوب موازین شرعی و قانونی است، اظهارداشت: تاکید داریم تشریفات قانونی در دادسررا و دادگاه برای متهمان رعایت شود و آنچه بر مدار قانون و حق است اجرا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس