رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: در هر دوره‌ای حضور بسیج نشان می‌دهد که انقلاب زنده است و بسیج، فرهنگ مجاهدت بدون توقع است.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار صدها نفر از بسیجیان، تشکیل بسیج را از مهمترین و بزرگترین ابتکارات امام خمینی خواندند و با ذکر گوشه‌هایی از برکات حضور بسیج در میدان‌های مختلف چهل سال اخیر تأکید کردند: بسیج در جایگاه و شأنی بالاتر از یک سازمان نظامی،‌ و در واقع یک فرهنگ و تفکر و گفتمان است که ظرفیت دارد کشور را در حرکت عظیم ملت، با گام‌های بلند به پیش ببرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان تحلیل کلان از جایگاه بسیج در جغرافیای سیاسی دنیای اسلام و شکست نقشه راهبردی امریکا در مقابل ملت ایران، و لزوم فهم دقیق بسیج از عرصه کارزار وسیع ایران با امریکا، گفتند: امروز مهمترین شیوه بدخواهان ایران، جعل و دروغ‌پردازی است تا با تسلط بر مغزها، اهداف خود را محقق کند.

در این دیدار که به صورت زنده در اجتماعات بسیجیانِ سراسر کشور به مناسبت روز بسیج دریافت می‌شد، رهبر انقلاب اسلامی، تبدیل تهدیدها به فرصت را از مَلَکات خدادادیِ امام خمینی برشمردند و گفتند: امام در آذر ۵۸ چند هفته پس از تسخیر لانه جاسوسی و بعد از تهدیدهای امریکایی‌ها، به‌جای اینکه مثل رؤسای غالب کشورها از این تهدیدها بترسد، با تأکید بر ضرورت وجود ۲۰ میلیون بسیجی در کشور، ملت را با یک بسیج عمومی وارد میدان کرد.

مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند

ایشان با اشاره به بیانیه والا و شیوای امام در آذر ۱۳۶۷ یعنی ۹ سال پس از تشکیل بسیج و استفاده ایشان از تعابیر عجیب و ادبیات فاخر در مدح بسیج، افزودند: بسیج به‌گونه‌ای عمل کرد که امام خمینی در آن بیانیه مانند پدری که به فرزندانش عشق می‌ورزد، بسیج را مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنام می‌خوانَد و با وجود برخورداری از عظمتی که دنیا و تاریخ را تکان داد، بسیجی بودن را افتخار خود بر می‌شمرد و دست یکایک بسیجیان را می‌بوسد.

رهبر انقلاب، مخاطب بیانیه سرشار از عشق و ارادت امام را همه بسیجیانِ گذشته و حال و آینده دانستند و افزودند: امام در همین بیانیه، بسیج دانشجو و طلبه را اعلام می‌کند که نشان می‌دهد بسیج در نگاه امام فقط مربوط به میدان نظامی نیست بلکه بسیجی باید در همه میدانها از جمله عرصه علم دین و علم مادی حضور داشته باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور بسیج در دفاع مقدس را حضوری بسیار کارآمد، گره‌گشا، درخشان و موفقیت در آزمونی پُر شکوه خواندند و افزودند: با وجود این، جایگاه بسیج بالاتر از یک سازمان نظامی است و در حقیقت بسیج یک فرهنگ و گفتمان و تفکر است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین ویژگی‌های فرهنگ بسیجی، به «خدمت بی‌تظاهر و بی‌توقف به اجتماع و کشور» اشاره کردند و گفتند: بسیجی بدون داشتن حتی انتظار تشکّر، وارد میدان جهاد و خدمت می‌شود و خطرات آن را به جان می‌خرد.

مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند

ایشان در بیان مصادیقی از این خدمات، به تلاش سخت و دشوار در هنگامه بلاهای طبیعی از جمله سیل، به جان خریدن خطر ابتلا به کرونا و مرگ برای نجات جان بیماران و حضور خستگی‌نشناس با شیوه‌های ابتکاری در گسترش کمک‌های مؤمنانه، اشاره کردند و افزودند: جوانان برخوردار از فرهنگ بسیجی در محیطهای علم و دانش نیز، افتخارات بسیاری آفریدند که شهدای هسته‌ای و مرحوم کاظمی‌آشتیانی بنیانگذار مؤسسه رویان از جمله آنان هستند.

رهبر انقلاب حضور بی‌محابا، دلاورانه و با همه توان در میدانهای مقابله با دشمن را از دیگر جلوه‌های فرهنگ و تفکر بسیجی خواندند و گفتند: فرهنگ بسیجی، فرهنگ مجاهدان گمنام است که بدون چشم‌داشت و با خطرپذیری، از همه وجود خود برای خدمت به کشور مایه می‌گذارند و برای رهایی بخشیدنِ دیگران مظلوم واقع می‌شوند، همچنانکه در قضایای اخیر، بسیجیان مظلومانه در عرصه بودند تا ملت در مقابلِ اغتشاشگران و عناصر غافل یا مزدور دچار مظلومیت نشود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «پرهیز کامل از نا امیدی در هر شرایط» را از ویژگی‌های مهم فرهنگ بسیجی دانستند و افزودند: برخلاف برخی سخنان روشنفکری، انقطاع نسلی در بسیج وجود ندارد و بسیجیان نوجوان و جوانِ امروز با وجود اینکه امام و دفاع مقدس را ندیده‌اند همچون دهه شصتی‌ها با همان روحیه در میدان کار و تلاش و جهاد هستند.

ایشان ظرفیت کشور برای «پرورش بسیج و تربیت رویش‌های نو به نو» و ظرفیت بسیج برای «توسعه و پیشرفت کشور» را دو واقعیت ممتاز برشمردند و با اشاره به وجود روحیه بسیجی و شجاعت و نهراسیدن از ورود به میدان در نسل‌های پیشین ملت ایران گفتند: در حکومت طاغوت این روحیه به دست بیگانگان یا حکومت‌های فاسد سرکوب می‌شد.

مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند

رهبر انقلاب افزودند: با توجه به معنای حقیقی بسیجی، اشخاصی همچون شیخ محمد خیابانی، محمد تقی پسیان، میرزا کوچک خان جنگلی، آقا نجفی و حاج آقا نورالله، آسیدعبدالحسین لاری و رئیسعلی دلواری را هم می توان به نوعی بسیجی نامید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پیروزی انقلاب را باعث آزاد شدن روحیه و فرهنگ بسیجی دانستند و گفتند: انقلاب با دادن امید، روحیه ضداستعماری و ضداستبدادی را در ملت آزاد کرد و در پرتو حضور امام خمینی که به ملت روح و جان می داد استعداد فرهنگ و تفکر بسیجی شکوفا شد.

ایشان کتابها و شرح حال شهیدان بسیجی در دفاع مقدس را حاوی مطالب حیرت‌انگیز خواندند و افزودند: عظمت آن بزرگانِ میدان نبرد، در حالی‌که یک بسیجی ساده بودند،‌ انسان را متحیر می‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امتداد بسیج در جهان اسلام را یکی دیگر از برکات بسیج دانستند و تأکید کردند: به لطف خداوند این یادگار امام، امروز در کشور و جهان اسلام فعال است و در آینده هم باقی خواهد ماند و ثمرات آن دیده خواهد شد.

ایشان با یادآوری تعبیر امام در مورد بسیج که آن را براساس آیات قرآنی «شجره‌ای طیبه» خوانده بودند که ثمرات شیرین خود را در هر دوره‌ای بروز می‌دهد، افزودند: نشان دادن نوزایی و زنده بودن انقلاب، پیشرفت کشور به برکت کار جهادی و بی‌توقع، برجسته شدن عنصر معنویت در هر فعالیتی که با روحیه بسیج شکل بگیرد و آرمان‌گرایی در کنار عمل‌گرایی از جمله برکات روحیه بسیجی است که این روحیه باید در جامعه حفظ شود و دچار آفت مغرور شدن نشود.

مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه به تحلیل جایگاه بسیج در جغرافیای سیاسی دنیای اسلام پرداختند و گفتند: جایگاه بسیج را باید فراتر از مسائل روزمره و مقابله با اغتشاشات اخیر دانست.

ایشان با بررسی چرایی رویکرد ویژه استعمار به منطقه غرب آسیا افزودند: استعمار غرب که در ابتدا اروپا مظهر آن بود و سپس امریکا، توجه خاص و ویژه‌ای به منطقه ما داشته و دارد زیرا منطقه غرب آسیا مرکز عمده نفت و انرژی و منابع طبیعی و چهار راه ارتباطی شرق و غرب است و بر همین اساس رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در این منطقه پایه‌گذاری شد تا غرب در منطقه غرب آسیا برای غارت منابع و ایجاد جنگ و تفرقه‌انگیزی، پایگاه داشته باشد.

رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه مهمترین و حساس ترین نقطه در منطقه راهبردی غرب آسیا، ایران است، ‌خاطرنشان کردند: بر همین اساس، در ابتدا انگلیسی‌ها و سپس امریکایی‌ها سرمایه‌گذاری ویژه ای بخصوص برای مزدور پروری در ایران کردند، تا سلطه کامل داشته باشند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تشریح سلطه و فشار امریکایی‌ها بر ایران و حاکمان قبل از انقلاب گفتند: این فشار به گونه‌ای بود که در خاطرات رجال سیاسی دوران پهلوی ذکر شده، حتی محمدرضا پهلوی از باج خواهی‌های فزاینده امریکا گله‌مند بود اما جرأت به زبان آوردن نداشت.

ایشان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در نقطه کانونی سلطه استعمار غرب در منطقه غرب آسیا گفتند: وقوع انقلاب، ناگهان چُرت استعمارگران را پاره، و ضربه‌ای مهلک، گیج‌کننده و غافلگیرانه به سیاستهای استعماری در جزیره اَمن آنها وارد کرد.

رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی سدّ مستحکمی در مقابل حضور امریکا و غرب در منطقه شد و هویت جدیدی را به‌وجود آورد، خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی، ‌هویت وابستگی کشور را تبدیل به «هویت استقلال و استحکام و روحیه روی پای خود ایستادن و از موضع قدرت حرف زدن و باج ندادن»، کرد و این تفکر طبعاً در ایران منحصر نماند و در منطقه اثر گذاشت.

مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مباحث مربوط به صدور انقلاب در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی گفتند: من در همان سال‌های ابتدایی انقلاب در نماز جمعه گفتم، انقلاب همچون بوی گل و هوای بهاری است که خودش در فضا پیچیده می شود و همه آن را استشمام می کنند و کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد به همین علت انقلاب اسلامی بطور طبیعی، مردم منطقه را دگرگون و آنها را بیدار کرد بنابراین غربی ها و به ویژه امریکایی‌ها باید به فکر علاج می‌افتادند زیرا نهال انقلاب سلطه آنها بر ایران را از بین برده و منطقه را دچار تزلزل کرده بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مهمترین مشکل غرب برای مقابله با نظام اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب را حضور مردم و نیروهای انقلابی در صحنه دانستند که تبلور عینی آن شکست صدام و حامیان غربی او در هشت سال دفاع مقدس بود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی امریکاییها که حدود ۱۵ سال قبل به وسیله شخصیت‌های برجسته این کشور افشا شد، گفتند: طراحی آنها این بود که شش کشور عراق، سوریه، لبنان، لیبی، سودان و سومالی را ساقط کنند تا در نهایت، امتداد و عمق راهبردی ایران در منطقه از بین برود و با تضعیف کشور،‌ در نهایت خود نظام جمهوری اسلامی ایران ساقط شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: اما تفکر و امتداد انقلاب اسلامی در سه کشور عراق، سوریه و لبنان کارکرد پیدا کرد و کار بزرگ و مهمی انجام شد که عبارت است از شکست امریکا در این سه کشور.

ایشان با اشاره به شکست طراحی امریکا برای از بین بردن حزب الله و اَمل در لبنان و همچنین ناکامی در عراق و سوریه با وجود چندین هزار میلیارد دلار هزینه و هزاران ساعت کار فکری با به‌کارگیری صدها متفکر تأکید کردند: این نقشه و توطئه در منطقه، با نیروی عظیم و کارآمد جمهوری اسلامی خنثی شد و مظهر و پرچم این نیروی عظیم، شخصی به نام «حاج قاسم سلیمانی» بود، بنابراین اکنون مشخص می‌شود که چرا نام «حاج قاسم» تا این حد برای مردم ایران، محبوب و برای دشمنان، تا این حد ناراحت کننده است.

رهبر انقلاب، بسیجیان را به فهم و تحلیل کلان از این کارزار وسیع، و پرهیز از محدود کردن دید خود به درگیری با چند عنصر ضدانقلاب توصیه کردند و گفتند: با این تحلیل کلان است که می‌توان فهمید علت اصرار دشمن بر برجام‌های ۲ و ۳ چه بود که در داخل نیز عده‌ای لابدّ از روی غفلت حرف آنها را تکرار می‌کردند.

ایشان در این زمینه افزودند: برجام ۲ یعنی ایران حضور منطقه‌ای خود را کاملاً رها کند و برجام ۳ یعنی ایران متعهد شود که هیچ سلاح راهبردی و مهم مانند موشک و پهپاد تولید نکند تا در مقابل تهاجم، دست خالی باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضور بسیج در کشور را سینه سپر کردن در مقابل چنین توطئه‌های بزرگی دانستند و خاطرنشان کردند: شما بسیجیان در این میدان نبرد، از حرم دفاع، و با داعشِ دست‌سازِ آمریکا مبارزه کردید و به دلاوران رزم‌آورِ لبنان و فلسطینی‌ها هر چه توانستید کمک کردید و باز هم کمک خواهیم کرد.

ایشان با تأکید بر اینکه میدان رزم بسیج چنین میدان وسیع و عمیقی است نه فقط مبارزه با چند اغتشاشگر خیابانی، افزودند: البته این به معنای صرف‌نظر کردن بسیج از مقابله با اغتشاشگران نیست چرا که آن مسئله نیز باید علاج، و هر اغتشاشگر و تروریستی مجازات شود اما بسیجی باید قدر خود و بسیج را بداند و محدود به کارهای جزیی نشود و بداند که اغتشاشگر نیز سرانگشت همان دستی است که در آن نقشه بزرگ شکست خورده و اینجا به میدان آمده است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: بسیج فراموش نکند که مبارزه و درگیری اصلی با استکبار جهانی است و این چند نفر، غافل یا جاهل یا بی‌اطلاع و دارای تحلیل غلط، و یا مزدور هستند.

ایشان با ابراز تأسف از تحلیل‌های سست و بی‌مایه برخی افراد گفتند: بعضی از این افراد در روزنامه‌ها و فضای مجازی می‌گویند برای تمام کردن اغتشاشات باید «مشکل‌تان را با آمریکا حل کنید» و «صدای ملت را بشنوید».

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با طرح این سؤال که «چگونه مشکل آمریکا با ایران حل می‌شود»، گفتند: این یک سؤال جدی و واقعی است و قصد دعوا نداریم. آیا مشکل با نشستن و مذاکره کردن و تعهد گرفتن از آمریکا حل می‌شود؟

ایشان با یادآوری مذاکرات الجزایر با آمریکایی‌ها در سال ۱۳۵۹ بر سر آزادی گروگانها، و تعهد آمریکا به آزاد کردن ثروتهای ایران و پرهیز از مداخله در امور داخلی ما، گفتند: ما همه گروگانها را آزاد کردیم اما آمریکا به تعهدات خود از جمله رفع تحریم‌ها و آزاد کردن ثروت‌های مسدود شده ملت عمل نکرد.

رهبر انقلاب، بدعهدی آمریکا در قضیه برجام یعنی برداشتن تحریم‌ها در مقابل کاهش فعالیت صنعت هسته‌ای را نمونه دیگری از بطلان حل مشکل با آمریکا از طریق مذاکره دانستند و افزودند: مذاکره، مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند، بله باج دادن به آمریکا مشکل را حل می‌کند که البته به یک بار باج دادن هم قانع نیستند و هر بار باج جدیدی خواهند خواست.

ایشان در این زمینه افزودند: اول می‌گویند غنی‌سازی ۲۰ درصد را تعطیل کنید، بعد غنی‌سازی ۵ درصد را، بعد کل صنعت هسته‌ای را، بعد تغییر قانون اساسی را مطالبه می‌کنند، بعد محبوس شدن پشت مرزها و خالی کردن دست ایران و تعطیلی صنایع دفاعی را.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه ممکن است یک نفر حتی جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد اما هیچ ایرانی با غیرتی حاضر نیست چنین باج‌هایی را بدهد، گفتند: بنابراین مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند و تنها در صورت باج دادن در همه مسائل اساسی و عبور از همه خطوط قرمز است که آمریکا مانند دوره پهلوی دیگر کاری با کشور ندارد. اما آیا مردم برای این شیوه، انقلاب کردند و این همه شهید دادند؟

ایشان در مقابل تجویز دیگر برخی مدعیان مبنی بر «شنیدن صدای ملت» خاطرنشان کردند: صدای رعدآسای ملت، امسال در ۱۳ آبان بلند شد؛ آیا آن را شنیدید؟ شما بشنوید صدای ملت را. آن جمعیت عظیم و بیش از ۱۰ میلیونی در تشییع شهید سلیمانی صدای ملت بود. امروز تشییع شهدا در شهرهای مختلف و شعارهای مردم علیه تروریسم و اغتشاشگر صدای ملت است. شما صدای ملت را نمی‌شنوید؟

رهبر انقلاب در بخش پایانی سخنانشان به بیان چند توصیه به بسیجیان پرداختند: «بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

ایشان در توصیه پنجم به بسیجیان گفتند: امروز مهمترین شیوه بدخواهان، جعل و دروغ‌پردازی به وسیله تلویزیونهایشان یا فضای مجازی است، در مقابل این شگرد با عمل به وظیفه جهاد تبیین، «روشن‌بینی خود را افزایش دهید» و اجازه ندهید دشمنی که بیش از تسلط بر سرزمینها به دنبال تسلط بر مغزها است، به این هدف دست یابد.

رهبر انقلاب در توصیه ششم با تأکید بر اینکه «آمادگی عملی خود را حفظ کنید و غافلگیر نشوید»، گفتند: حواس همگان بخصوص مسئولان کشور باید در خصوص مسائل اطراف کشور هم جمع باشد چرا که برای ما هم منطقه غرب آسیا، هم قفقاز و هم مناطق شرقی کشور مهم است و باید حواس ما به همه اینها باشد که دشمن چه کاری می‌خواهد انجام دهد؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به استفاده مستکبران از فرصت جام جهانی و غفلت ناشی از تمرکز همه چشمها به آن برای انجام کارهای دیگر (مانند دوره‌های قبلی این مسابقات)، مراقبت و هوشیاری در این مقطع را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اکنون که اسم جام جهانی را آوردیم بگوییم که دیروز بچه‌های تیم ملی ما چشم ملت را روشن کردند و ان‌شاءالله چشم‌شان روشن باشد که ملت را خوشحال کردند.

ایشان در توصیه هفتم، بسیجیان را به مراقبت از نفوذ افراد ناباب و فاسد در بسیج سفارش کردند و توصیه آخر خود را به یک دستور قرآنی اختصاص داند که «سست نشوید و غمگین نگردید، شما برترید اگر ایمان داشته باشید».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 156
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    6 28
    اتفاقا بسیج نقش اصلی خودش
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      49 10
      جمله‌ات رو کامل می‌کنم: اتفاقا بسیج نقش اصلی خودش در هدایت و آبادانی کشور، حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و جبران ضعف عملکرد برخی مسئولان را به فضل خدا، ایفا نموده است و از این به بعد هم به لطف الهی این گونه خواهد بود.
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      36 5
      اتفاقا بسیج نقش اصلی خودش یعنی امیدآفرینی برای دوستان و بیم‌آفرینی برای دشمنان را به خوبی انجام داده است.
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      27 9
      زنده بادرهبرم.پاینده بادرهبرم.زنده بادجمهوری اسلامی ایران
    • وطن پرست DE ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      37 5
      یکی از دلایل مظلومیت بسیج٫ همین رسانه هان
    • فدایی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      6 2
      نذر کردم لحظه ای که رهبر عزیزم پرچم امت اسلام را به امام زمان دادند من شاهد آن لحظه تاریخی باشم
    • یا حسین IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      1 3
      لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است.
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    67 23
    گوش به فرمان رهبریم
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    7 19
    محاکمه
    • یوسف از همدان IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      20 3
      محاکمه کی؟ یک جور بنویس تکلیفمون روشن شه مثبت بدیم ما منفی.
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      6 0
      محاکمه‌ات کنیم؟! حیفی که! تو ابزار تربیت کودکانی. کودکان تو رو میبینن یاد میگیرن چطور نباشن.
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      9 1
      همین که میرید تو گونی خودتونو خراب می‌کنید کمه؟! کله‌ات به تنت اضافه کرده؟!
  • حسین IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    33 64
    بدون اصلاحات اساسی و اشتی ملی شرایط کشور بهتر نمیشه ،
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      46 14
      آشتی ملی با کی؟ آن که خودش رو بی ناموس و بی غیرت میدونه، یا آنکه تروریست؟
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      9 3
      دیگه کارتون تمومه
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      15 6
      احسنت، به قول دوستمون آشتی با بی ناموسها؟؟! اولماز جیگر!!!
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      29 4
      اولا هیچ غلطی نمیتونید بکنید. اربابت از منطقه در حالی که بعضی افراد هنوز به هواپیماش آویزون بودن گریخت
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      41 4
      حضرت آقا چندین سال پیش جواب این مهملات رو دادند، فرمودند که میگند آشتی ملی،اما مردم هیچ موقع با اون کسایی که توی فتنه ۸۸ بسیجی رو عریان کردند و کتک زدند و به عزای امام حسین علیه السلام توهین کردن و به مردم ظلم کردند آشتی نمیکنه (نقل مضمون)
    • ع IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 1
      کسانی که از نظر شما طرف آشتی هستن تماما بینندگان تلویزیون ماهواره ای رسوای اینترنشنال تحت لوای عربستان سعودی هستند بدون تردید اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران از هر قوم و نژاد مخالف وطن فروشی و خیانت به کشور هستند اما نکته سیاه اینجاست که پیروان اینترنشنال و گردانندگان آن و مجریان خائنش همگی ایران را دو دستی میخواهند به بیگانه بدهند. تحرکات بلوچستان و کردستان جز تجزیه خواهی هیچ هدف دیگری ندارد و التماس وطن فروشان در اینترنشنال و ... برای حمایت از آنها صرفا برای تسریع در تجزیه است. طرفداران اینها خیال می کنند این نظام نباشد فردا برایشان گل و بلبل میشود درصورتیکه بدون این نظام حداقل تا ده سال تمام به خاک سیاه خواهند نشست این مطلب نظریه نیست سرنوشت افغانستان بعد از اشغال و عراق و ویتنام و .. در عصر حاضر اتفاق افتاد چرا عبرت نمی گیرید. اگر ایرادتان کاستی های اقتصادی است این بخاطر عملکرد اربابان آمریکا و غرب است که چوب لای چرخ نظام میگذارند، تحریم میکنند، خرابکاری میکنند، بحران میسازند و.... بله دوست محترم؛ با چه کسانی آشتی کنیم گرچه تعداد قابل توجهی بلحاظ آماری نسبت به کل جمعیت کشور نیستند اما بک نفرشان برای ما مهم است منظورم از معترضین با کاستی هاست نا جماعت تجزیه طلب. آنهایی هم که قصد براندازی دارند کارنامه سیاهشان بدتر از تجزیه طلبان است . شرافتن چه کسی حاضر با پذیرش منافقین است؟ سلطنت طلبان چه برنامه بهتری برای بهبود حال کشور دارند؟ بیایید عاقلانه و براساس حکمت و واقعیت حرف بزنیم و عمل کنیم. اگر بگذارند عزت ایران الان دارد رقم میخورد ملاک تشخیص آن هم غضب و قهر آمریکا و غرب است که ایران را برای غارت منابع و منافع خودشان میخواهند با حکمت دست نشانده که به هدف چپاولشان برسند.
    • علی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      2 0
      شماها اصلا معلوم نیست چی میخواید. مشکل اقتصادی که یک شبه حل نمیشه. میگید پلیس بره خونش تا شماها مملکت رو به آتیش بکشید؟شماها باید قرص آرم بخش بخورید. راه حل فقط همینه.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    6 4
    ان شاالله
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    15 28
    به مردم صاحب این کشور وبیت المال هم کمی(قدرت،ثروت،رسانه وسلاح)بدهید
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      8 11
      حق گرفتنی هست نه دادنی-شده با خدعه و....
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      39 3
      مردم صاحب این کشور از طریق انتخابات، پول و قدرت و سلاح و رسانه رو در اختیار منتخبانشون قرار میدن تا از این ابزارها استفاده درست بشه. این که همین طوری پول و سلاح و رسانه رو بی‌برنامه پخش کنن منجر به حاکمیت جنگل میشه. این شیوه حکومت‌داری رو برای غرب وحشی پیشنهاد کن. وانگهی، دشمنان جمهوری اسلامی یه لحظه از حکومت‌داری متمدنانه حرف میزنن، دو دقیقه بعد شیوه دیم رو زر میزنن! معلومه جز دروغ هیچی بارتون نیست
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      1 0
      چی؟
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      35 4
      آمریکا شیطان بزرگه
    • DE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      4 2
      سلاح؟ مگه آمریکاست؟ که همه سلاح داشته باشن و هی بزنن همو بکشن؟
  • گلی JP ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    59 20
    قربونت برم اقا جونم، فدایی داری
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      27 8
      زنده باد رهبر عزیزم
    • US ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      39 5
      منم فداییشم
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    42 5
    به لطف خدا این کشور و این انقلاب و این مردم فاتح قله های موفقیت خواهد بود
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    53 14
    لبیک یا خامنه ای تا پایان جان در دفاع از انقلاب و کشور ایران قوی
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    35 10
    معجزه سرود ملی ایران.
  • رحمان US ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    17 4
    «هر» دزد و متجاوزی باید محاکمه بشد
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      39 1
      بله اما ربطی به خبر نداره. چون کسی نگفته باید محاکمه نشه و هر دزدی شناسایی شده هم‌ محاکمه شده‌. پیروزی تیم جمهوری اسلامی مبارک مزدور!
  • یک جانباز IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    45 11
    قابل توجه مسئولین اهل شو و نمایش ، "حتی با نام مقدس بسیج : امام خامنه ای : « بسیج، فرهنگ خدمت "بی‌تظاهر" به مردم است.»
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 7
      کجا بسیج کار نکرده و نمایش داده؟! یا آدرس بده یا جانباز که نیستی هیچ، دروغ‌گوی بی‌شرف هم هستی
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      5 0
      سلام مشرق نیوز گرامی؛ خواهشمندم پاسخ ۱۴:۴۴ اینجانب را پاک بفرمایید‌ منظور ایشان بد نبود. متشکرم. ان شاء الله، ایشان هم حلال بفرمایند.
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      8 1
      14و44 خودت رو ناراحت نکن داره میگه مسئولین با اسم بسیج تظاهر به خدمت میکنن در صورتی که اصل بسیج در بی تظاهر بودنه. آروم باش عزیز!
    • یک جانباز IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      2 0
      سلام برادر گرامی ، حلال کردم ، ولی دلمان از ریاکاری برخی خون است .جانباز شیمیایی دفاع مقدس و برادر 2سردار شهید.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    13 8
    تیم ملی فوتبال متعلق به همه مردم ایران است خوشحالیم که برد تیم ملی دل رهبر فرزانه انقلاب رو شاد کرده و مردم نیز از برد تیم ملی شاد و لبخند بر لبانشان نشست آقاجان همه سرباز تو هستیم
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    14 12
    برد تیم ملی ذره ای واسم مهم نبود دومن پس ثروت این کشور کجاست که مردمانش را بدبخت کرده اید
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      6 3
      میشه دروغ نگی؟
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      12 10
      اولا تو هم ذره‌ای برای ملت اهمیت نداری. ثانیا ثروت این کشور در دستان مردم است. ثروت بیش‌تر نیازمند کار و تدبیر بیش‌تر است. ثالثا اگر ملت بدبخت بودن که ایران رو ترک میکردن. اما ۹۹ درصد ملت ایران رو انتخاب کردن. برخلاف مردم غرب که درصد بالایی در جایی غیر از کشور خودشون ساکنن
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    13 9
    پدری که پول نداره، تو خونه از اهل و عیالش احترام نداره...
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      7 5
      مشکلات باید حل بشه ولی نمیشه به بهانه ی نان خاک را به تسسخیر دشمن داد
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      8 7
      پدر ما پول نداره، احترام هم داره. احترام هم ربطی به پول نداره. فرهنگ خودتونو به بقیه نسبت ندید و کمی ادای شعور را تمرین کنید
  • علوی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    14 18
    مجری فرامین رهبرمان هستیم یا تا ظهور یا تا شهادت حالت سومی ندارد .....
  • CH ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    15 9
    این همه سال تحمل نکردیم که آخرش باج بدیم. سر به ذلت نخواهیم سپرد آقا جان
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      8 5
      کدومش افتخار داره؟؟؟ به زانو درآمدن آمریکا یا حل مشکلات مردم؟
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      5 4
      ۱۶:۰۵ حل مشکلات مردم در گرو رفع موانعه که آمریکا یکی از بزرگ‌ترین‌هاشه‌ پس مغلطه نکن. اما بین این دو، قطعا نابودی آمریکا دشمن دین و بشریت پرافتخار از خوردن و خوابیدن و فربه شدن بی‌فایده است. زنده ماندن بدون فایده هدف از خلقت دنیا نیست. بفهم
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      7 3
      کدومش افتخار داره؟!!!!سعی کن مغالطه نکنی!!! گوش ندادی انگار حضرت آقا چی فرمودند،یکبار باج دادن کافی نیست امروز هسته ای ۲۰ درصد فردا هسته ای پنج درصد رو باید بوی پس فردا قانون اساسی رو تغییر بدی پس فردا شورای نگهبان وقس علی هذا مثلا بعدش موشکی رو تحویل بدی و فلان....کدوم آدم عاقلی میاد بخشی از مشکل اقتصادی اش رو با باج دادن حل کنه که هزار تا مشکل دیگه علاوه بر ذلت براش بیاره،دیگه برق هسته نداشته باشیم دیگه رادیو دارو هسته نداشته باشیم دیگه امنیت نداشته باشیم تو سری خور باشیم،خیابون هامون پر مغازه مشروب فروشی و ...بشه!!!!!! پس به دروغ نگو حل مشکلات مردم یا زانو زدن آمریکا بله دومیش درسته آمریکا جلوی ما زانو میزنه اما بهش باج های خسارت بار برای ملت نمیدیم بعد یه مدتی هم ان شاالله اقتصاد طور درون زا میشه که تحریم به ما ضرر خاصی نمیزنه بلکه خودشون از تحریم بیشتر ضرر میکنن... اگه دولت های قبلی به کلام حدود بیش از ۲۰ سال پیش حضرت آقا گوش داده بودند و اون موقع اقتصاد رو از پایه نفتی بودن در میاوردن امروز وضع این نبود. این نسخه های ذلیلانه و خسارت آمیز هنگفت رو بزار توی جیبت جناب
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      5 3
      سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰ وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍ﴿۱۲۰﴾ هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.
  • FR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    33 10
    مطیع امر رهبریم. و امریکا را به زانو در می آوریم ان شاالله
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 3
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    15 9
    از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن آقا جان
  • یا حسین IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    23 7
    لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است.
  • هیراد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    10 3
    در هر جام جهانی یه جنگی راه انداختن مراقب باشیم
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    12 25
    با نادیده گیری و انکار یک جمعیت میلیونی آن جمعیت از بین نمیرود..
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      20 3
      پماد سوختگی میخوای
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      19 3
      پس جمعیت میلیونی حامیان انقلاب اسلامی و ایران یکپارچه و مستقل رو نادیده نگیر
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      24 2
      به فرموده خدای یکتای عالم، قدرت دست اوست نه جمعیت‌ها و پیروزی هم با مؤمنین است. غیر از این، حرف شیطانه و حرف مفت
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      12 3
      با نادیده گرفتن خدا که بزرگ‌تر از هر چیز است، قدرت خدا از بین می‌رود؟! پس چرا برهنگی رو ترویج می‌کنید بی‌شرفای بی‌بته؟!!!
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    25 5
    امریکا در حسرت تسلیم ملت ایران خواهد ماند
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 1
      احسنت
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 26
    مذاکره مذاکره مذاکره تنها راه حل مشکلات کشور
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      10 5
      با این حرفهاتون قاسم سلیمانی رو از آزادگان جهان گرفتید ای تروریست‌های غربزده
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      7 0
      جوابت رو مستدل گرفتی. اصرار رو حرف غلط نشون‌دهنده باطن خبیثه
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      9 2
      تنها راه کشور، ایمان به خدای عالم است نه کدخدا. البته حرف شیاطین یه چیز دیگست. تو کدوم وری؟!
  • mazaher IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    6 3
    سلام،حرف کاملا درستی هست که امریکا فقط نه ایران بلکه از تمام دنیا بی قید و شرط باج خواهی دارد،سلطه بر جهان بی هیچ قید و شرط.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    8 4
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
    • 850836 IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      فعلا
    • ایمانی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      1 0
      ان شاء الله.
  • جمیل IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    23 5
    درود بر بسیج و بسیجیان مخلص
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    40 8
    جانم فدای حضرت امام خامنه‌ای. خدایا؛ به فضل و کرمت دشمنان ایشان را ناقص‌العقلند، ناقص‌النسل بفرما
    • FR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 7
      توهین به خلقت خدا کفر مطلق است. توبه کن
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      12 0
      الهی امین
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      15 1
      ناقص‌النسل بفرما....
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      22 2
      ۱۵:۴۸ زود خودتو نشون دادی! کافر کسیست که در مقابل نظام و ارزش‌ها و رهبر اسلامیست. در ضمن بی‌عقلی ضدانقلاب خلقت خدا نیست. اثر گناه است. خدایا؛ بدخواهان ولی امر مسلمین نائب برحق حضرت امام زمان را در دنیا رسوا، در آخرت عذاب ابدی و انقطاع نسل نصیب بفرما که تو بر هر امری آگاه و توانایی
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    33 3
    بسیج نهاد مظلومی است. البته الحمدلله مظلوم مقتدر
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    5 6
    بسیج وووووو....همه باید به قانون احترام بگذارند.و در خدمت مردم باشند...
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      20 2
      ووووو توی سرت بخوره. بسیج در راستای پیاده‌سازی اوامر الهی، در خدمت مردم هست. مقابله با دشمنان نظام و حفظ ارزش‌های اسلامی بزرگ‌ترین خدمت به مردم است. مردم هم باید چارچوب‌های الهی را رعایت کرده و به عهدشان با خدای بزرگ پایبند باشند. خب دیگه هری
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    17 4
    دولت فرمایشات رهبری را نصب العین قرار دهد
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    6 3
    هیچکس نظری درباره این بی حجابیها در این دوماه نداره فکر کنم دیگه تصمیم گرفتن از حجاب برخلاف نظرات رهبری در چند سال گذشته مخصوصا این ده سال گذشته که نظرشون بر ایستادگی بر اجرای قانون حجاب بوده این قانون را نادیده بگیرن .
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      4 0
      قانون حجاب لغو نمیشه مطمئن باش
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    37 7
    خدا رهبرمون رو حفظ کنه که دشمن شکن هست وجودشون
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    4 11
    نباید با آمریکا رابطه داشته باشین
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    16 7
    خیلی سختی داره زندگیم ولی رهبرم با جانم پای فرمایشات و اوامرت هستم
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    20 5
    درسته مشکل زیاد داریم ولی بنظرم اگر نگاه به توان داخلی بیشتر بشه مشکلات بسیاری قابل حله
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    11 2
    در واقع مشکل امریکا با ما مشکل مبنایی داره. اما هیهات من الذله
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    11 1
    توکل بر خدا
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    14 2
    ما پیروزیم
  • KR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    19 5
    کره هم داره به امریکا باج میده.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      22 2
      اگر باج نمیداد که رابطه‌اش با همسایه هم‌نژادش و تجارتش با کشورها را به خاطر خوشایند آمریکا کنار نمیگذاشت!
    • جیم IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 1
      بله میده اون هم چه باجی .مصداقیش بلوکه حدود هفت میلیارد دلار کشورمونه برای اینکه اربابش آمریکا بهش دستور داده .ژاپن هم لنگه کره ست شاید هم بدتر .
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 2
    سیج آباد گر است
    • ایرانی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      4 2
      بسیج آبادگر است.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    6 20
    اگر کشور آباد شده پس چرا رییسان جمهور گذشته همگی جز مخالفان و معترضان هستند .یک رییس جمهور موافق نام ببرید.
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      6 4
      اگه آباد نشده پس سوخیدن دشمنان برا چیه؟!!
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    17 1
    الهی به امید تو
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 4
    ماشاالله به این رهبر خدا حفظشون کنه چجوری خباثت های دشمن رو بر ملا می‌کنه و مردم رو آگاه می‌کنه.. الحمدالله بر این نعمت.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    14 4
    مرگ بر آمریکای خبیث
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    13 3
    دقیقا
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    10 2
    درود
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    16 3
    لبیک
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 2
    احسنت
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 2
    آمریکا شیطان بزرگ است.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 2
    چقد که الان باج نمیدیم
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      چقدر شما ضدانقلاب از نظر تحلیل ضعیفید. خیر باج نمیدیدیم. اگه باج میدیم کشته‌مرده‌های آمریکا درخواست مذاکره و تسلیم و برجامیزه کردن ایران رو نمیدادن
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    5 2
    درود بر رهبر حکیم و بصیر و متدین و عزیزم
  • AT ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    4 1
    تحت هیچ شرایطی به غربی ها نمیشود اعتماد کرد ، سارکوزی قسم مذهبی خورده بود که از قدافی پشتبانی میکند حتی تا پای جنگ با امریکا اما همه دیدیم که چکار با او کردند . همه غربیها سرشون داخل یک اخر میباشد
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    1 1
    آیا انتقاد به معنای دشمنی و خصومت است ؟؟؟
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      لزوما نه گرچه می‌تواند باشد. و آیا دشمنی و خصومت به معنای انتقاد است؟!! الان با دومی یعنی دشمنی و خصومت مواجهیم.
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 2
    درود
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 2
    عالی
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 1
    آمریکا، نقطه قوتش انقلاب رنگی بود که دوبار از مردم ایران شکست سختی خورد. نقطه ضعف و پای لنگش هم جنگ و حمله سخت هست :) . حمله مستقیم: ویتنام ضعیف ضعیف، عراق و افغانستان خیلی ضعیف. غیرمستقیم و نیابتی: حمله به غزه و بیروت کم‌توان(با نوکرش اسرائیل)، حمله به سوریه و عراق(با نوکرش داعش وهابی). با پای سالمش لگد زد افتاد زمین، حالا با پای لنگش میخواد لگد بزنه به ایران موشکی-پهپادی :)))) احتمالا سقوط و شکست دوست داره :)))))
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 1
    بى شک عزت و افتخار حسینى در پرتو فرهنگ انسان ساز قرآنى، دست یافتنى است و دور ماندن از قرآن، زمینه ساز ذلت و خوارى فرد و جامعه به شمار مى رود.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 1
    انسانى که طعم شیرین عزت را بچشد، هیچ گاه به ننگ ذلت و خوارى، تن در نمى دهد
  • . IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 1
    سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰ وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍ﴿۱۲۰﴾ هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 1
    دقیقا
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 1
    خدا آقا رو حفظ کنه
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 3
    بسیجی واقعی همت و باکری.هستند...
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      3 0
      بسیجی واقعی، شهیدان همت و باکری و بسیجیان فعلی هستند. این شعار هم شعار ضدانقلاب و افسادطلبانه که اصلا بسیج‌ رو قبول ندارن
  • نازنین IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 2
    بسیج لشکرامام زمان عج است به امیدظهور
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    4 0
    نه ایران باج میده نه آمریکا دست از دشمنی بر میداره و عاقبه للمومنین
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 2
    ای جانم به فدای چنین رهبر و مولایی
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 2
    ای جانم به فدای چنین رهبر و مولایی
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    4 3
    جانم به فدای رهبر
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      2 3
      انشالله
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      دشمنان نظام بمیرن سقط شن
    • حقگو IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      من هم همینطور.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    4 6
    ای جانم به فدای چنین رهبر و مولایی
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    5 2
    جانم فدای رهبر
  • نادری IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    5 2
    جانم فدای رهبر عزیزم
  • GB ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    4 2
    آقاجان! ای رهبرم
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    3 0
    مشکلات را بعضی اوقات خود مسعولین نفوذی باعث میشوند
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    0 1
    قربانت گردم عزیز دل آقایم ای رهبر آزاده و امام حکیم و بصیر دعا میکنیم خداوند باریتعالی و ارحم الراحمین وجود پر برکت حضرت عالی را برای جهان اسلام و مسلمین خاصه مردم ایران اسلامی محفوظ و سلامت بدارد تا همچنان برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی بسرکردگی آمریکای جهانخوار قوی و با صلابت تر در میدان کوشا و فعال باشیم امید داریم و دعا میکنیم برخی تا آگاهان و کم توجهان هدایت و متوجه شوند چگونه با بی عملی و یا با بد کرداری و گفتاری زمینه دلخوشی اغیار را فراهم میکنند و به همه ضرر میرسانند
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    متاسفانه در بعضی سیاسیون در چند سال اخیر انچه را که شاهد بودیم منافع ملی امریکا و اروپا و رژیم کودک کش برایشان بیشتر از منافع ملی ایرانیان ارجحیت داشت انقدری که دنبال برجام دو سه و چهار بودند که به لطف خدا بعضی از ایشان به دیار باقی شتافتند و بعضی دیگر در صف نوبت به دیار باقی قرار دارند انشاءالله مردم دیگر فریب ربنای شجریان دیوار کشی در پیاده روها دوچرخه سواری بانوان و کشف حجاب زنان نخورند و به کسانی در مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری رای دهند که منافع ملی ایرانیان برای ایشان ارجحیت داشته باشد و دنبال قبیله گرایی و غربزدگی نباشند
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    3 0
    اين مزاحمت هاى ٧…٨ نفره ى ساعت ٩ شب كى برچيده مى شه؟ كار از عربده كشى گذشته،ركيك ترين الفاظ رو بكار مى برند، خيلى بى پروا و راحت!
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    3 0
    ولایت فقیه، ادامه راه انبیاء است (حضرت امام خمینی)
  • SE ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 0
    درود و سلام خداوند بر رهبر مظلوم اما مقتدرم امام خامنه ای ای عزیز
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 0
    بسیجی هستم و ان شاالله لایق ماندن در این راه باشم و سلب توفیق نشوم
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 1
    رهبر عزيز ، اگرچه خائنين وبيگانه پرستان در حوادث اخيربه ساحت مقدستان انچه شايسته خودشان بود روا داشتند اما ما بسيجيان خاك ته كفش كمترين ارادتمندتان را هم با تمام عالمشان عوض نمي كنيم وتا شهادت پاي اين پيمان هستيم انشاءالله
    • 850836 IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      ان شالله شهادت نصیبتان گردد
    • ایرانی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      زنده باشید.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    هنوز نفهمیده اند مردم ایرانو
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    جاانم تویی جانم تویی آقا جان
  • mehdi IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    بله درست می فرمایند منتها کار کشور ما بیشتر از درون خراب هست.....
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 1
    درود بر آقای خامنه ای
  • پیمان IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    درود بر رهبر حکیمم
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    درود
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    دقیقا
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    احسنت و کاملا عقلانی
  • رضا IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    موافقم
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    درود خدا بر شما حضرت آقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس