کد خبر 1439806
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

ابزار همیشگی من از بچگی کاغذ و مداد رنگی هام بودن. رشته ی تحصیلی هم هنر انتخاب کردم. اطرافیانم بهم میگفتن که نمیتونی از هنر پولی در بیاری. اما من در اتاقم کلکسیونی از تابلوهای رنگی و نقاشی و دکوراتیو ساخته بودم. مدتی که گذشت با پیشرفت تکنولوژی و اومدن کرونا سبک کاری مو ارتقا دادم و به وسیله ی اینترنت با سایت هایی آشنا شدم که می‌شد داخلشون آثار هنری و خرید وفروش کرد. انگیزه ی خاصی داشتم و هرجور شده بود میخاستم از علاقه ای که دارم بتونم پولی در بیارم. در شرایطی که همه از کارشون ناراضی بودن من تونستم پیشرفت خوبی داشته باشم و به درآمد بالایی برسم.

تابلو رنگ روغن

قیمت تابلو رنگ روغن به طرح و نقش روغن به کار رفته و خلاقیت نقاش نیز، بستگی دارد. نقاشی رنگ روغن رمز و رازهای بزرگی دارند و در ذهن بسیاری از افراد، روش نقاشی رنگ روغن با اعتبارتر از دیگر نقاشی ها است. همچنین لذت کار با رنگ روغن غیر قابل انکار است. رنگ های خالص روغنی با رایحه ای خوش واقعاً خوشایند هستند. هنگام نقاشی رنگ روغن، هنرمند باید سه قاعده متداول نقاشی رنگ روغن را رعایت کند:

1. قاعده از کم به زیاد نقاشی رنگ روغن: وقتی لایه لایه کار نقاشی را انجام می دهید، هر لایه جدید باید از لایه قبلی انعطاف پذیرتر باشد. برای رعایت کردن این قاعده در هر لایه جدید از ماده پایه بیشتری استفاده می شود.

2. دومین اصول نقاشی رنگ روغن غلیظ روی رقیق: در لایه های زیرین نقاشی باید از رنگ روغن رقیق استفاده شود و نازک کار شود و روی آن ها لایه های غلیظ کار شود. اگر روی نقاشی های ایمپاستو، لایه های رقیق کار شود، نقاشی رنگ روغن احتمالا ترک می خورد.

3. قاعده سوم نقاشی رنگ روغن: استفاده از رنگ هایی که به آهستگی خشک می شوند در مقابل رنگ هایی که به سرعت خشک می شوند، رنگ هایی که سرعت خشک شدن آهسته دارند نباید پشت سر هم در لایه های زیری کار شوند زیرا وقتی از رنگ هایی که سریع خشک می شوند بر روی آن ها استفاده شود، ممکن است نقاشی رنگ روغن شما ترک بخورند.

از فرصت ها به موفقیت رسیدم!

تابلو خاتم کاری

قیمت تابلو خاتم کاری به سایز و طرح تابلو بستگی دارد. یکی از اصیل ترین و زیبا ترین شاخه های هنر و صنایع دستی خاتم کاری می باشد که از صنایع دستی خاتم کاری شده می توان به تابلو اشاره نمود که در سایزهای بزرگ، کوچک و ساده در بازار عرضه می‌شوند.

این هنر خاتم کاری معمولا با مثلث های کوچک و چند ضلعی خلق می شوند و این خاتم کاری ها معمولا بر روی اشکالی نظیر چوب، فلزات و استخوان انجام می شود. همچنین در خاتم کاری بر روی تابلو از انواع چوب ها استفاده می شود و هر کدام از چوب ها رنگ ها و استقامت متفاوتی دارند.

از فرصت ها به موفقیت رسیدم!

تابلو دکوراتیو

قیمت تابلو دکوراتیو با توجه به طرح و سبک تابلو تعیین می شود. دکوراتیو به معنی زینت بخشیدن به نما و دکور می باشد. هدف استفاده از دکوراتیوها طراحی و ساخت محصولاتی است که به محیط زیبایی ببخشد. برای ساخت اشیای دکوراتیو میتوان از موادی مانند چوب، سرامیک، شیشه و … استفاده کرد. به وسایلی مثل آینه های دیواری، تابلوها، پایه شمع،بک لایت ها، انواع گلدان، ساعت ها وسایل دکوراتیو می گویند. این روزها توجه به دکوراسیون منزل و حتی دکوراسیون محیط کار بیش از پیش در بین مردم رواج پیدا کرده است و یکی از بهترین وسایلی که با استفاده از آن می توان تغییر چشم‌گیری در دکوراسیون ایجاد کرد، تابلو دکوراتیو می باشد.

از فرصت ها به موفقیت رسیدم!

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس