کد خبر 1439773
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
واکنش رسمی فدراسیون به مصدومیت ۲ ستاره تیم ملی/ آزمون و بیرانوند بازی حساس با آمریکا را از دست دادند؟

سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص شرایط تیم ملی ایران داد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی در واکنش به اینکه چه پاداشی برای ملی‌پوشان بعد از شکست ولز در نظر گرفته‌اند، گفت: در هیئت رئیسه تصمیم گرفته شده و اقدام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درخصوص بازگشت روحیه تیم ملی بعد از شکست تلخ مقابل انگلیس و کسب برد مقابل ولز گفت: به هر حال روزهایی را باید فراموش و باید درس عبرت گرفت که هیچ وقت تیم و خودمان را در آن شرایط قرار ندهیم. امروز یک روز خوب برای تاریخ فوتبال ایران به شمار رفت. دعا می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم دعا کنند تا روز سه‌شنبه هم تیم ملی شگفتی‌ساز باشد و دل مردم را شاد کرده و با صعود از گروه تاریخ‌سازی کند.

اصولی در ادامه گفت: بسیار تیم پر انرژی و پر امید است. با این برد دلنشین که ماحصل اتحاد و همدلی و دعای خیر مردم بود، باعث شده که یک امید در تیم ملی به وجود آید و ان‌شالله با همین امید و البته دعای مردم، آمریکا را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید:

برد مقابل ولز حق ما بود/ در بازی با آمریکا هم باید این طور بازی کنیم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص برنامه‌های تیم ملی گفت: فردا تیم ریکاوری دارد و تا سه‌شنبه تمرینات را زیر نظر کی‌روش انجام می‌دهند.

یکی از مسابقاتی که برای خرید بلیتش تقاضای زیادی بوده، ایران و آمریکا است. وضع هواداران ایرانی برای این مسابقه چه خواهد بود؟ اصولی در پاسخ به این سوال گفت: در لحظات پایانی بازی با ولز، اسکوربورد تعداد هواداران ورزشگاه را ۴۰ هزار نفر نشان داد که از این تعداد فکر نکنم بیشتر از ۱۰ درصد اهل ولز بوده باشند. باقی ایرانی بودند و یا ملیت دیگری داشتند که به حمایت ایران آمدند. قطری‌ها، پاکستانی‌ها، عراقی‌ها و هندی‌ها حامی تیم ملی بودند. قطعا بازی مقابل آمریکا از لحاظ تعداد و اینکه ورزشگاه بزرگتری هست، تعداد بیشتری از ایرانی‌ها را می‌بینیم.

وی درباره وضعیت مصدومیت بیرانوند گفت: علیرضا بیرانوند از لحاظ روحی مصمم بود که بازی کند. اما این موضوع باید به تایید کادر پزشکی فدراسیون و فیفا برسد که اجازه بازی دهند. آقای آزمون هم مصدومیت جزیی داشتند که امیدوارم او را اذیت نکند و سردار را مقابل آمریکا داشته باشیم.

اصولی در خصوص حضور اینفانتینو در مسابقات ایران گفت: در هر دو بازی بودند و دیداری با وزیر ورزش داشتند. امروز امیر قطر هم در ورزشگاه بود و احتمالا فیلم‌های شادی او در جایگاه ویژه را دیده‌اید. این همدلی بین ایرانی‌ها و قطری‌ها ستودنی و جالب توجه است. قطری‌ها بعد از بازی پا به پای ایرانی‌ها شادی کردند و در هتلی که هستیم، مسئولان پیراهن تیم ملی را بر تن داشتند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    0 1
    فدراسیون بی عرضه ، نپرسیدید از فیفا جرا هر سه بازی بازی امریکا شب به هنگام خنکی هوا بوده ؟در حالیکه تمام تیم‌ها یک بازی بعداز ظهر ساعت یک ،یک بازی عصر و یک بازی شب داشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس