کد خبر 1439766
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
نیمار: سخت‌ترین روزها را تجربه می‌کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل اعتراف کرد که سخت‌ترین روزهای فوتبالی خود را تجربه می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، نیمار در بازی مقابل صربستان از ناحیه مچ پا آسیب دید و مجبور به تعویض شد. حالا تیم ملی برزیل در دو بازی باقی مانده گروهی جام جهانی قطر باید بدون نیمار بازی کند.

این بازیکن ۳۰ ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا نمی‌تواند روز دوشنبه برابر سوییس و در ادامه مقابل کامرون بازی کند. رودریگو لاسمار، پزشک تیم گفت که مهاجم پاری سن ژرمن آسیب دیده است و به نظر می‌رسد که حوادث تلخ ۲۰۱۴ ممکن است که بار دیگر برای نیمار تکرار شود.

این فوق ستاره برزیلی اعتراف کرد که بدترین روزهای فوتبالی خود را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

برزیل بدون نیمار تا پایان مرحله گروهی

نیمار در پست جدیدی که در فضای مجازی منتشر کرد، نوشت: سخت‌ترین روزهای زندگی خود را تجربه می‌کنم. بازهم جام جهانی فرا رسید و دوباره من باید با آسیب دیدگی مواجه شوم. بله من از مصدومیت درد می‌کشم و این بسیار آزار دهنده و دردناک است با این حال اطمینان دارم که دوباره فرصت بازی کردن در این جام را پیدا می‌کنم. نهایت تلاشم را برای کمک به برزیل و هم تیمی‌هایم به کار می‌گیرم. ایمان من تمامی ندارد.

او ادامه داد: افتخار و عشق چیزی است که به هنگام پوشیدن پیراهن تیم ملی برزیل در خود احساس می‌کنم و این بدون توضیح است. اگر خداوند به من فرصت دهد تا دوباره کشور مورد علاقه خود را انتخاب کنم بدون شک برزیل خواهد بود.

نیمار در پایان نوشت: در زندگی هیچ چیزی آسان نیست. باید همواره رویاهای خود را دنبال کرد. من برای هیچ کسی آرزوی شر نکرده‌ام و همواره تلاش می‌کنم که تا حد امکان به افرادی که به من نیاز دارند کمک کنم.

تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار آغاز خود در جام جهانی با دو گل صربستان را شکست داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس