کد خبر 1439507
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
ستاره آمریکا: از عنکبوت بیشتر از انگلیس می ترسم

تایلر آدامز گفت: ستاره های انگلیس مرا نمی ترسانند من از عنکبوت بیشتر هراس دارم!

به گزارش مشرق، تیم ملی آمریکا امشب در دومین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت.

تساوی آن‌ها در بازی اول برابر ولز باعث شده که اگر به دنبال داشتن شانسی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها هستند، پیروزی در بازی امشب برابر انگلیس از اهمیت خاصی برای آن‌ها برخوردار باشد.

از سوی دیگر، انگلیس نیز پس از پیروزی پر گل در بازی اول برابر ایران می‌داند که غلبه بر آمریکا به این معناست که صعود آن‌ها به مرحله یک هشتم تا حد زیادی قطعی شده است.

آدامز در آستانه این بازی و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان آمریکا از بازیکنان انگلیس می‌ترسند به خبرنگاران گفت: «انگلیس تیم بزرگی است، اما چرا باید از آن‌ها بترسیم؟ چیزهای زیادی آن بیرون نیست که بتواند من را بترساند، به جز عنکبوت‌ها.»

این ستاره لیدزیونایتد که سابقه بازی برابر بسیاری از بازیکنان انگلیس را دارد اضافه کرد: «من هیچ هراسی از بازی مقابل انگلیس ندارم، اما من بارها در لیگ برتر مقابل آن‌ها قرار گرفتم و ترسم ریخته است. ما می‌خواهیم نشان دهیم که توانمند هستیم و ثابت کنیم که تیم ملی آمریکا در مسیر درستی قرار دارد و پیشرفت قابل توجهی در چند سال اخیر داشته است.»

او با ابراز امیدواری نسبت به درخشش تیمش در بازی امشب اظهار داشت: «وقتی بتوانیم در دیدارهایی مانند بازی برابر انگلیس نتیجه بگیریم، مردم کمی بیشتر به بازیکان آمریکایی احترام خواهند گذاشت.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    0 0
    باید هم نترسد ،وقتی مطمئن هستند که بازی مساوی تمام خواهد شد ۱۲ بازی بین انکلیس و امریکا همیشه مساوی تمام شده ، خر خودشان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس