کد خبر 1438925
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
کادیلاک

وزارت صنعت و فناوری چین تصاویر و برخی مشخصات نسل دوم کادیلاک CT6 را منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، این خودرو که مخصوص بازار چین است، پرچم‌دار بنزینی کادیلاک در خارج از ایالات‌متحده خواهد بود. ظاهر این خودرو طبق زبان طراحی جدید کادیلاک بازطراحی شده است. در جلوی CT6 جدید جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر دیده می‌شود که توسط دی‌لایت‌های LED باریک و چراغ‌های عمودی درون ورودی‌های هوای تزئینی احاطه شده است. پروفیل جانبی با خط سقف شیب‌دار نمای جذاب‌تری دارد و عقب خودرو هرچند آشنا به نظر می‌رسد اما چراغ‌های L شکل باریک‌تر و بلندتر شده‌اند و شیشهٔ عقب شیب بسیار بیشتری پیدا کرده است. دو سر اگزوز افقی در پایین هم نشان از پیشرانهٔ بنزینی زیر کاپوت دارد.

نسل جدید کادیلاک CT6 مخصوص چین +عکس

تصاویر افشایی قبلی از داخل CT6 جدید نیز کابینی دیجیتالی به سبک اسکالید با صفحه آمپر و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی متصل‌به‌هم را نشان داده‌اند. همچنین انتظار می‌رود این سدان پرچم‌دار آمریکایی از جدیدترین نسخهٔ سیستم خودران سوپر کروز و همین‌طور تریم‌های جدیدی برای تودوزی هم بهره‌مند گردد. نسل دوم سدان لوکس کادیلاک ۵,۲۲۳ میلی‌متر طول، ۱,۸۹۰ میلی‌متر عرض و ۱,۴۷۳ میلی‌متر ارتفاع دارد که تقریباً مشابه نسل قبلی است. همچنین فاصلهٔ محوری ۳,۱۰۹ میلی‌متری یکسان بین دو نسل نیز نشان می‌دهد که CT6 جدید روی نسخهٔ ارتقاءیافته‌ای از همان پلت‌فرم محرک عقب امگای قبلی ساخته شده است.

نسل جدید کادیلاک CT6 مخصوص چین +عکس


نسل جدید CT6 در چین با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه خواهد شد که توسط جوینت ونچر سایک جنرال موتورز تولید می‌شود. این موتور ۲۳۳ اسب بخار قدرت دارد که مشابه نسل قبلی است. حداکثر سرعت سدان جدید کادیلاک نیز ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود نسل جدید کادیلاک CT6 در سال ۲۰۲۳ رسماً رونمایی شود اما احتمال عرضهٔ آن در ایالات‌متحده بسیار ضعیف خواهد بود.

منبع:پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 1
    ما ملت غیور هم هم چنان در کف افزایش قیمت بنجل های چینی و ارزوی خرید به بیش از 5 برابر قیمت جهانی فکر کنم با شبکه های معاند دستت تو یه کاسه باشه که به اتیش مردم بنزین می ریزی سعودی وصهیو نیست غربی
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    3 7
    لگن ویژه شستشو و پاکسازی جیب پولدارهای ندید بدید و تازه به دوران رسیده چینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس