کد خبر 1438898
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

بنده به همراه تعدادی از بستگانم تلاش داشتیم تا در حوزه ی لبنیات فعالیت خود را شروع کنیم که خوشبختانه موفق شدیم. در این وبسایت تلاش داشتم تا ماست را که یک محصول فوق العاده مفید و همچنین پر فروش می باشد را به شما معرفی کنم با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول شگفت انگیز آشنا شوید.

ماست یونانی

پروتئین موجود در ماست یونانی همچنین می تواند به رشد مو کمک کند. برخی منابع ماسک مو را توصیه می کنند اما تحقیقات کمی در این باره موجود است. راه های مختلفی برای لذت بردن از مصرف ماست یونانی وجود دارد: به عنوان صبحانه یا دسر یک کاسه پر از موز و تمشک، به عنوان یک چاشنی برای غذاهای تند به جای خامه ترش، به عنوان یک چاشنی برای سوپ ها به جای خامه، به عنوان یک لایه، پوششی بر روی شیرینی یا نان به جای کره، به عنوان یک افزودنی به سس پاستا برای کرم اضافه، لاکتیک اسید یک آلفا هیدروکسی اسید است که سلول های مرده پوست را نابود می کند. این سلول های مرده می توانند منافذ پوست را مسدود کنند و منجر به گسترش جوش و آکنه شوند. لاکتیک اسید همچنین خواص پاکسازی دارد که پوست صورت را درخشان و لکه های رنگی پوست را درمان می کند.

فعالیت در حوزه ی لبنیات شگفت زده امان کرد

ماست خامه ای

طرز تهیه ماست خامه ای خانگی: زمان تهیه ۳۰دقیقه، زمان پخت ۶۰دقیقه، شیر رو داخل قابلمه میریزیم و میجوشونیم هرچی بیشتر بجوشه شیرتون چربتر میشه و روش خامه میبنده وقتی کامل جوشید و یک لایه نازک چربی زرد رنگ روش بست خاموش میکنیم اجازه میدیم خنک بشه در حدی که وقتی انگشت داخل شیر میکنید نه بسوزونه نه سرد باشه حالا ماستی که میخواهید باهاش مایه بزنید روبا کمی شیر و دو قاشق خامه و نمک مخلوط میکنید و از کنار ظرف با شیر مخلوط میکنید سعی کنید ملایم هم بزنید تا لایه چربی روی شیرتون از بین نره.بعد در ظرف رو ببندید و دورش پارچه بپیچید و در دمای محیط قرار بدهید من ۱۲ ساعت گذاشتم و نتیجه اش عالی بود.

فعالیت در حوزه ی لبنیات شگفت زده امان کرد

ماست بدون چربی

طبیعت یا مزاج ماست سرد و تر است و در صورتی که ماست بدون چربی و ترش باشد سردی و تری آن بیشتر می شود. از این رو توصیه می شود افرادی که مزاج سرد دارند بهتر است از خوردن ماست های ترش خودداری کنند زیرا می تواند باعث مشکلاتی مانند نفخ شکم و ضعف و بی حالی شود. ماست برای سلامتی بسیار مفید می باشد ، ماست باعث می شود تا خطر افسردگی کاهش پیدا کند. مصرف روازنه ماست برای کاهش افسردگی بسیار موثر است. ماست باعث می شود تا انرژی بدن شما افزایش پیدا کند. ماست دارای پروتئین می باشد که برای افزایش انرژی بدن موثر است. کربوهیدرات موجود در ماست باعث می شود تا سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کند و انرژی زیاد شود.

فعالیت در حوزه ی لبنیات شگفت زده امان کرد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس