کد خبر 1438895
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

شغل پدران و نیاکان من همه کشت ذرت بود اما هیچ کدام شرایط اقتصادی روبه راهی نداشتند به ناچار من هم باید در این حوزه مشغول می شدم اما نمی توانستم زندگی معمولی را تحمل کنم و خواهان رشد و موفقیت بودم پس راهی به ذهنم رسید که من هم فعالیتم را در این حوزه شروع کنم اما به سبک و روش دیگر که بتوانم خودم و اطرافیانم را به ثروت برسانم. هرچند این کار برای دیگران غیر باور بود اما من توانستم و به موفقیت و ثروتی رسیدم که یک نسل را از فقر نجات دادم.

ذرت

طعم بی نظیر ذرت های گرم هنوز هم در ذهن و خاطر بسیاری از ما به یاد ماندنی است، با توجه به بازار فروش خوب ذرت بو داده، بسیاری از کارخانجات و شرکتهای تولیدی مواد غذایی و تنقلات ایده ی جالبی را برای درست کردن این محصول به کار بردند.

و با انواع طعمهای پنیری، سرکه‌ ای، کچاپ و غیره این محصول را به تولید رساندند و به این شکل بازار فروش آنها نسبت به گذشته گرم تر شد، طعم متفاوت ذرتهای بو داده باعث شد تا افراد با ذائقه های مختلف بتوانند ذرت بو داده را با طعم مورد علاقه و محبوب خود تهیه کنند و لذت بیشتری از خوردن آن ببرند.

راهی که فقر را از من و نسل من ریشه کن کرد

ذرت منجمد

پلو یونانی یکی از غذاهایی است که در آن از ذرت منجمد شیرین استفاده می شود که طعم غذا را بسیار خوشمزه می کند و یکی از غذاهایی که در ایران به صورت زیادی تهیه و مصرف می شود سالاد الویه می باشد که برخی از افراد درون آن از ذرت شیرین استفاده می کنند و برای خوش طعم تر شدن سالاد الویه از آن استفاده می کنند.

با وجود آن که ایران یکی از تولید کنندگان ذرت می باشد اما در برخی از موارد شاهد نمونه های وارداتی این محصول به بازار داخلی ایران هستیم و بسته بندیهای منجمد به صورت دو و یا پنج کیلویی از این محصول به صورت گسترده ای برای مصارف شخصی و یا در رستورانها و کافی شاپها به فروش می رسد.

راهی که فقر را از من و نسل من ریشه کن کرد

ذرت شیرین

این ذرت شیرین ها را می توان به صورت دانه شده یا حلقه ای فریز کرد تا در همه ی فصول سال بتوانیم از آن ها استفاده کنیم. بهتر است اول بخار پز کنیم سپس درون کیسه هایی پلاستیکی یا ظروف درب دار قرار دهیم تا ماندگاری بهتری داشته باشند. نحوه آبیاری این نوع ذرت با دیگر انواع آن متفاوت می باشد زیرا جهت پرورش و رشد این نوع ذرتها به آب بیشتری برای آبیاری نیازمند می باشد بدین معنا که همیشه خاک آن مرطوب باشد.

راهی که فقر را از من و نسل من ریشه کن کرد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس