معترضان چه بر سر «حسین زرین‌جویی» آوردند؟

ماجرای حسین زرینجویی آنقدرتلخ است که شایدبعدها با حسرت برای دیگران تعریف کنیم؛ طنزپردازلرستانی که به دلیل عدم همراهی باافرادبه ظاهر معترض بارهامورد تهدید، فحاشی و حتی تخریب اموالش قرار گرفت.

به گزارش مشرق، ماجرای آشوب‌های رخ داده در کشور از ابتدای مهرماه تا کنون روندی پرشتاب از نشر گسترده نفرت، زورگویی و ارعاب و برخوردهای خشونت آمیز از سوی برخی معترضین را پیش چشم مردم ایران گذاشت؛ از هشتک های زورکی تا اعتصاب‌های اجباری و برخوردهای رفتاری و کلامی دیکتاتورمابانه برای جلوگیری از اظهار نظر آزادانه افراد گرفته تا امروز که افراد را آنقدر در تنگنا و بایکوت قرار داده‌اند که یا به ناامیدی محض روی آورند و یا مثل ماجرای «حسین زرینجویی» به مرگ منتهی شود.

همه قربانیان موج فحاشی و فشار روانی مدعیان آزادی

«حسین زرینجویی» تنها یکی از قربانیان منطق زورگویی و فحاشی معترضان و آشوبگران است؛ کسی که به دلیل امتناع از همراهی با آشوبگران در تنگنا و فشار رفتارهای غیرانسانی این به ظاهر معترضان قرار گرفت.

ارعاب با چاشنی فحاشی و توهین از سوی معترض‌ها ابتدا گریبان گیر فعالان فضای مجازی شد و حق انتشار هرگونه مطلب خارج از چارچوب اعتراضی این جریان را از آنان گرفت و سپس مشاغل و کسب و کارها در بستر اینستاگرام را به تعطیلی کشاند؛ در ادامه این جریان برای همه افراد حد و مرز تعیین کرد تا جایی که برای پذیرش همراهی افراد با ظاهر و پوشش متفاوت هم شرط بی حجابی اجباری را گذاشت و در نمود خیابانی آن هم چادر از سر زنان کشیده شد.

فضای خفقان و دیکتاتوری حاکم بر اینستاگرام که با استدلال‌های بی اساس و غیرمنطقی همچون «هیچ چیز نباید عادی شود»، شکل گرفت به ادامه تعطیلی اجباری پیج‌های کسب و کار دامن زد تا جایی که اگر صاحبان کسب و کار به فعالیت و کسب درآمد مشغول می‌شدند با انواع فحاشی و توهین و از دست رفتن اکانت‌های کاربری خود از سوی برخی معترضان مواجه می‌شدند...

نزدیک ترین موج این رفتارهای دیکتاتور گونه افرادی که شعار آزادی می‌دادند را در هفته گذشته در سطح بازارها دیدیم، آنجا که آشوبگران با تهدید کسبه و بازاریان در برخی شهرها تعطیلی اجباری را برای صاحبان این کسب و کارها رقم زدند و بعد این اجبار را با شکل دروغین اعتصاب خودخواسته و با استفاده از بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای خود به خورد مخاطب دادند.

در روزهای اخیر هم استمرار این موج نفرت پراکنی، زورگویی و ارعاب را در مهاباد می‌بینیم، آنجا که آتش به جان زندگی و خانه افراد می‌زنند تا از آنان حمایت اجباری بگیرند!

«حسین زرینجویی» یکی از بازیگران و طنزپردازان لرستانی و فعال اینستاگرامی بود که از ابتدای این اعتراضات و آشوب‌ها مورد هجمه بی امان دیگر فعالان فضای مجازی قرار گرفت؛ زرینجویی در پیام‌هایی که به یکی از دوستان خود داده صراحتاً بیان کرده است که از طریق اکانت‌های خارجی و داخلی به طور مدام مورد فحاشی و توهین قرار می‌گرفته است و پیج وی نیز با حمله‌های ریپورتی افراد از دست رفته است؛ برخی نیز از ماجرای حمله افراد به ظاهر معترض به خودرو شخصی زرینجویی سخن گفته‌اند تا وی را وادار به حمایت از خود کنند.

معترضان چه بر سر «حسین زرین‌جویی» آوردند؟

آخرین خنده

موضوع تا آنجا پیش می‌رود که حسین زرینجویی تصمیم می‌گیرد با فضای کاری حرفه‌ای خود در بستر اینستاگرام خداحافظی کند و در نهایت هم پس از انتشار پستی با کپشن «آخرین خنده من» فوت کند؛ پیکر بی جان وی در طبقه دوم ساختمان پدری او چند ساعت پس از مرگ پیدا شد و با حضور تیم‌های فوریت پزشکی موضوع فوت وی بررسی می‌شود. موضوع خودکشی زرینجویی هنوز از سوی پزشکی قانونی به عنوان مرجع ذی صلاح اعلام نشده است اما انتشار پست اینستاگرامی «حسین» در شب حادثه با عنوان «اینم آخرین خنده من» احتمال خودکشی را قوت می‌دهد.

مهدی غیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان اظهار داشت: ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه یکم آذرماه در تماس با اورژانس مشخصات «حسین زرین جویی» به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام و نیروهای ما به محل اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مأموریت از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۲۲ ظهر ادامه داشته است، عنوان کرد: طبق گزارش‌های نیروهای ما، از ۱۲ ساعت پیش هم کسی بر بالین ایشان نبوده و جمود نعشی در اندام داشته است، یعنی فوت ایشان چندین ساعت قبل اتفاق افتاده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان ادامه داد: بر اساس اعلام نیروهای اورژانس فوت ایشان قطعی و فاقد هر گونه علائم حیاتی با جمود نعشی در اندام‌های فوقانی و تحتانی بوده است.

غیبی یادآور شد: تأیید خودکشی «حسین زرینجویی» باید از سوی پزشکی قانونی اعلام شود.

پدر حسین زرینجویی: «حسین» می‌گفت مجبور شده به خاطر توهین و تهدید کارش را تعطیل کند

پدر حسین زرینجویی نیز در مصاحبه‌ای آخرین شبی که همراه پسر خود بازی تیم ملی فوتبال ایران را تماشا کرده است، را روایت کرده و اذعان داشته است که «حسین» پس از تماشای بازی به طبقه بالای منزل رفته و فردای آن شب یعنی ظهر روز سه شنبه با تماس مادر حسین خبر فوت فرزند خود را می‌شنود.

پدر حسین زرینجویی همچنین بر انقلابی بودن حسین و تلاش‌هایش در طول عمر کاری خود برای شاد کردن مردم تاکید می‌کند و از فحاشی‌های مکرر و فشار و ارعاب آشوبگران نسبت به پسرش گفته است که مشروح این سخنان را در ویدئو زیر می‌بینید.

بازیگر لرستانی: قاتل «حسین زرینجویی» کسانی هستند که به او در فضای مجازی فشار آوردند

سید نوری موسوی از بازیگران و طنزپردازان لرستانی هم با حضور در مراسم ترحیم در منزل پدری حسین زرینجویی از فشار و فحاشی جریان‌های معاند علیه «حسین» می‌گوید که موجب ناراحتی و آزاردگی شدید روحی این جوان لرستانی شد تا در نهایت حسین نتواند زیر بار این فشارها دوام بیاورد. مشروح صحبت‌های این بازیگر لرستانی را نیز در ویدئو زیر می‌بینید.

کاری کردند که «حسین» از جان خود بگذرد

یکی از دوستان صمیمی حسین زرینجویی نیز با انتشار استوری در پیج کاربری خود با انتقاد از کسانی که شعار آزادی می‌دهند اما مدت هاست «حسین زرینجویی» را تحت بدترین فشارهای روحی و روانی برای همراه ساختن وی با خود برای انتشار مطالب علیه انقلاب قرار داده‌اند، گفت: شما دم از آزادی می زنید اما هرکسی که هم عقیده شما نباشد را مورد فحاشی قرار می‌دهید تا از جان خود بگذرد.

مشروح صحبت‌های دوست حسین زرینجویی را در ویدئو زیر می‌بینید:

امپراطوری دروغ به دنبال سناریوی کشته سازی

اما نکته جالب آنجاست جریانی که با فحاشی و زورگویی و اعمال فشار به دنبال همراه ساختن «حسین زرینجویی» با خود بود و موفق نشد و موجبات مرگ این جوان لرستانی را فراهم کرد حالا با انتشار مطالبی خلاف واقع و دروغ آشکار به دنبال طراحی پروژه کشته سازی حسین زرینجویی است تا دست از سر پیکر بی جان حسین هم برندارد.

خانواده حسین زرینجونی: هر گونه مواضع ضد انقلاب، اخبار کذب و اعلام نظر معاندین جمهوری اسلامی را همان گونه که فرزندمان می‌اندیشید، تکذیب می‌کنیم.‌

موضوعی که با واکنش خانواده حسین زرینجویی مواجه شده و خانواده این هنرمند لرستانی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه هرگونه مواضع ضد انقلاب، اخبار کذب و اعلام نظر معاندین جمهوری اسلامی را تکذیب می‌کنند؛ اعلام کرده‌اند که فرزندشان همواره صف خود را از اغتشاشگران و بدخواهان ایران اسلامی جدا کرده است.

در مشروح این بیانیه آمده است:

بِسم الله الرَّحمنِ الرَّحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اینک که دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد زندگی ما را به دیار باقی برد و روح بلند جوانی مهربان، هنرمند خَیّر و مردمی و عاشق اهل بیت (ع) مرحوم مغفور شادروان حسین زرینجویی را با خود به پرواز در آورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه را در ماتم و سوگ ابدی نشاند.

ضمن مراتب تقدیر از همه عزیزانی که ابراز همدردی نموده‌اند با نظر به تلاش معاندین و عوامل ضدانقلاب برای سو استفاده از فوت جوان ناکاممان در راستای اهداف شوم خود رسماً اعلام می‌نمائیم که فرزند هنرمندمان همواره صف خود را از اغتشاشگران و بدخواهان ایران اسلامی جدا نموده است و شدیداً از برخی کاربران فضای مجازی که با توهین‌ها و تهدیدات خود موجب تالمات شدید روحی فرزند عزیزمان به جهت عدم همراهی او با اغتشاشگران شده بودند گله مندیم و همه آنها را در فقدان فرزند دلبندمان شریک می‌دانیم.

لذا رسماً هر گونه مواضع ضد انقلاب، اخبار کذب و اعلام نظر معاندین جمهوری اسلامی را همان گونه که فرزندمان می‌اندیشید را تکذیب نموده و از همه حامیان، دوستداران و هم تباران شریف لر زبان خواهانیم تا ما را یاری نمایند تا در آرامش خاطر به سوگواری فرزند سفر کرده مان بپردازیم.

یک بار دیگر دست همه شما را می‌فشاریم و می‌بوسیم وسلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 100
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    86 9
    یه مشت وحشی
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      72 10
      من که معترضی ندیدم هرچه دیدیم موجوداتی وحشی فحاش بی حیا و داعشی بود که به بزرگ و کوچک رحم نمی کنند
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      10 3
      اینستا گرام رو نمیخواید فیلتر کنید راحت با فیلترشکن باز میشه
    • وطن پرست DE ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      4 3
      نمی دونم چرا یک عده اصرار دارن این حیوانات رو معترض بنامند!!
    • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 1
      وحشی های داعشی
  • ۰ IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    10 17
    به به چه مقاله ای
  • سید IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    72 6
    معترضان؟؟!؟!؟ جمعی اوباش لات رذل را نباید اجازه داد تا نام معترض را غصب کنند!
  • peiman IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    54 6
    این بیشرفا زندگی منم نابود کردن راحت با آبروی آدم بازی می کنن و سعی می کنن به هر روشی شده نابودش کنن . ایشالا که در نهایت هیچ وقت به اون چیزی که توو ذهنشونه نمیرسن
  • نصر IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    46 1
    خداوند بزرگ روحش را شاد وخانواده و بستکان و دوستانش را صبر عنایت کند.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    39 4
    معترضان یا آشوبگران و مزدوران؟
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    7 13
    اقای قالیباف و سایر مسئولین خدوم و مردمی! یه پست اینستاگرامی و تلگرامی بزنین عمو ببینه. راستی اگه فروش فیلتر شکنتون به حد مورد نظر رسید زودتر رفع فیلترش کنید! :)
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      14 2
      هر کس در ساماندهی فضای مجازی تعلل داشته ،باید به عنوان ترک فعل،مجازات شود.زمینه سازی این اغتشاشات در بستر عملکرد آنهاست.
  • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    15 73
    ما زن زندگی آزادی می خواهیم و لاغیر
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      50 9
      زن چادر از سرکشیده یا زنی که لباسهای زیرش رو در جوانرود و...سر دست گرفتید.شما زن دم دست یکبار مصرف،میخواهید ،نه زن توانمند...آزادی هم=فقط اونی که من میخوام باید باشه.........زندگی هم=آتش زدن زنده انسانها وهفتاد نفری یک انسان تنها رو شکنجه کردن وشهید کردن.ننگ برشما مزدوران سعودی وامریکائی.
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      39 7
      زن چادر از سرکشیده یا زنی که لباسهای زیرش رو در جوانرود و...سر دست گرفتید.شما زن دم دست یکبار مصرف،میخواهید ،نه زن توانمند...آزادی هم=فقط اونی که من میخوام باید باشه.........زندگی هم=آتش زدن زنده انسانها وهفتاد نفری یک انسان تنها رو شکنجه کردن وشهید کردن.ننگ برشما مزدوران سعودی وامریکائی.
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      17 6
      یزدان قجری لوکوموتیوران "قطار باری" اصفهان که ۲۴ آبان بخاطر پرتاب کوکتل مولوتوف به داخل کابین قطار دچار سوختگی شدید شده بود، به شهادت رسید... تو هم اون دنیا ،باید جواب خون این بیگناه رو بدی.
    • peiman IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      17 10
      این آرزو رو با خودتون به گور میبرید
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      16 6
      شعار جنبش فواحش
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      12 4
      زر نزن اصلا خودت نمی دونی چی میخواهی اسکول!!
    • خاشقچی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      24 6
      اگر زن میخواهید مثل انسان با پدر و مادرت برو خواستگاری، اگر زندگی میخواهید خوب همین که دارید این اراجیف را مینویسید یعنی داری زندگی میکنید، اگر ازادی میخواهید یقیناً ایران یکی از ازادترین کشورهای دنیاست با توجه به اینکه هر کشوری محدودیتهای خاص خود را دارد، اگر توی عربستان این حرف را زده بودی ، الان بدن تو بدون سر بود.
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      4 5
      تو غلط کردی.
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      13 5
      ما هم زن زندگی عفت و آزادی محدود به حفظ حقوق دیگران رو می‌خواهیم و لاغیر. جرأت داری برای هدف شیطانیش خودتو نشون بده کافر
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      2 3
      ما هم زن زندگی عفت و آزادی محدود به حفظ حقوق دیگران رو می‌خواهیم و لاغیر. جرأت داری خودتو نشون بده کافر
    • شیوا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      10 3
      از اسمت معلومه چی میخوای تو عربستان هم میخوان اینا رو
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      4 7
      ما ایران را می گیریم
    • ناشناس IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      4 8
      مردا میگن ما زن آزاد میخوایم .ها ها ها ها . ما به امثال تو میگیم بی غیرت
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      3 7
      کی باید بفهمید امثال شما سرتان را توآخور کردید؟ حتما باید زن وبچه هایتان را مثل زنهای ایزدی عراق به تاراج ببرند و در بازار بفروشند؟ نمی بینید ؟
    • علی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      1 5
      شما غلط زیادی میکنید. با تروریست‌هایی مثل شما فقط باید با زبان گلوله حرف زد.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    43 7
    چند نفر باید کشته شوند تا اغتشاشگران را کاملا و به سختی قلع و قمع کنید ؟
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      8 4
      به سختی قلع و قمع میکنین دیگه چی میخوای؟
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      5 3
      پرویز پرستویی و محسن کیایی به مهران رجبی بخاطر همرنگ نشدن با خودشون حمله میکنن. دنبال اغتشاشگر فقط کف خیابون نباشید
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      3 3
      سحر دولت....به تیم ملی ایران بخاطر حضور در جام جهانی حمله میکرد چون این پیرزن همه را مثل خودش وطن فروش میخاد، فقط کف خیابون دنبال اغتشاشگر نباشید
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    20 2
    اونا با یه قتل ساختگی چه بلوایی تو دنیا برامون میسازن و ما متاسفانه اونطور که باید عمل نمی کنیم. این خبر رو باید همه جانبه بولدش کنید و بزنید تو صورت خبرگزاری های معاند. نباید ساده از کنارش گذشت.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    6 16
    الله اعلم
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      17 2
      بازی رسانه ای=جانماز آب کشیدن دروغی ،برای جبهه گیری نکردن در مورد باطل،کهنه شده برادرمن.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      14 2
      لعنت به آمریکای فاسد کافر جنایتکار فراماسون که فرعون زمان آمریکاست اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      10 1
      علم الله، دلیل بر علم نداشتن مخلوقات نیست‌. الله بلندمرتبه بزرگ می فرماید: وَلَا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ. یعنی به چیزی از دانش او احاطه ندارند مگر به آن چه او بخواهد. پس این که اعلام صریح خانواده متوفی رو نبینی و بگی به جز خدا کسی نمی‌داند غلط و صرفا ادای دین‌داری دشمن نفوذیست
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      2 3
      باشه جون عمو ات! الان یاد الله افتادید؟؟! از کی تاحالا هرزه مغز و خدای رنگین کمانی ... باز خدا شناس شده؟!؟؟! تروریست های ملعون
  • حامد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    23 3
    داش روحت شاد،لعنت بر شما زامبی های فحاش که باعث مرگ این جوان شدید
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      1 0
      الهی آمین
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    12 2
    لعنت بر پدر هر چی آزادیخواه این شکلیه...
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 6
    یه جوری نگران کسب و کارهای اینستاگرام هستی، انگار من اینستاگرام رو فیلتر کرده ام
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 2
    روحش شاد خدابیامرزدش خداوند از گناه بزرگش بگذرد که خداوند بخشنده است خود خداوند می داند که این فرو برای جه خودکشی کرد فقط بخاطر توهین نکردن و همکاری نکردن با دشمنان دینش بوده است خون تمام شهدایی که این دوماه بر زمین ریخته ومرگ ایشون همه به گردن معاویه کریمی کتایوت ریاحی مهران مدیری معاویه دایی و سایر سیلیبیتری هایی هست که در این فتنه و با دشمن همکاری کردن و زبان گویای آنها هستندلعنت خداوند برمعاویه کریمی معاویه دایی کتایون ریاحی الا ابد شاد خدابیامرزدش خداوند از گناه بزرگش بگذرد که خداوند بخشنده است خود خداوند می داند که این فرو برای جه خودکشی کرد فقط بخاطر توهین نکردن و همکاری نکردن با دشمنان دینش بوده است خون تمام شهدایی که این دوماه بر زمین ریخته ومرگ ایشون همه به گردن معاویه کریمی کتایوت ریاحی مهران مدیری معاویه دایی و سایر سیلیبیتری هایی هست که در این فتنه و با دشمن همکاری کردن و زبان گویای آنها هستندلعنت خداوند برمعاویه کریمی معاویه دایی کتایون ریاحی الا ابد حامد اسما عیلیون هم بزودی مانند ریگی زم همین روزها از گونی سر در می آورد واما خاصیت وماهیت دشمنان انقلاب و اسلام یعنی منافقین گاو طلبها لندن نشین کوموله در این زمان فحاشی و بی حیایی است این حیوانات دو پا حتی اگر پدر مادر خواهر برادر زن فرزندشان هم با آنها مخالف باشد به آنها فحاشی می کنند و تهدید می کنند در دوره ایی قرار گرفتیم که شیطان باتمام قوا به همراهی اجنه کافر و انسان نما و شیاطین کوچک به جنگ با دین خدا آمده است چون فهمیده مرگ خودش و دوستانش نزدیک است ظهورنزدیک است که امام زمان ع می آیند گردن گردنکشان را میزند اول از همه گردن شیطان را
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    روحش شاد خدابیامرزدش خداوند از گناه بزرگش بگذرد که خداوند بخشنده است خود خداوند می داند که این فرو برای جه خودکشی کرد فقط بخاطر توهین نکردن و همکاری نکردن با دشمنان دینش بوده است خون تمام شهدایی که این دوماه بر زمین ریخته ومرگ ایشون همه به گردن معاویه کریمی کتایوت ریاحی مهران مدیری معاویه دایی و سایر سیلیبیتری هایی هست که در این فتنه و با دشمن همکاری کردن و زبان گویای آنها هستندلعنت خداوند برمعاویه کریمی معاویه دایی کتایون ریاحی الا ابد
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    8 3
    ضد زندگی آزادی
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 2
    اشوبگران دقیقا مثل بوش هنگام حمله به خاورمیانه صحبت می کنند یا با مایی یا علیه ما . و جالبه روانشناسان این نوع باور همه یا هیچ رو جزو عیوب شناختی طبقه بندی میکنن
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 2
    بحث آمریکا و اسرائیل و انگلیس سر عقیده اختیاری، دیدگاه اختیاری و آزادی نظر و عقیده نیست. بحث سر اینه که باید همه، دیدگاه ماها رو اجرا کنند وگرنه میکشیم‌تون. یا با گلوله در میدان ژاله و ... یا با تصادف (عروس ملکه انگلیس) یا با فشار و توهین و تهدید کلامی، ضعیفتون می کنیم (مثل بازی تیم ملی با انگلیس) تا حتی مجبور به خودکشی تون هم کنیم! چون باحجابی، نظر و دیدگاه ما نیست پس نباید باشد!
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    8 1
    این خودکشی تحت فشار ماموران دشمن نشون میده آمریکا و انگلیس و اسرائیل دستشون از تیرباران و آپولو و به برق وصل کردن و ...و ناخن کشیدن ایرانی ها کوتاه شده اما هنوز شکنجه گری هاشون و آدم‌کشی هاشون ادامه داره
  • Sahand IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    بازیگرای کثیف نسل کثیفتون داره منقرض میشه نمیدونید چیکار کنید از اب گل الود ماهی میگیرید . اندکی صبر سحر نزدیک است
  • حسن IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    11 0
    باعرض تسلیت به خانواده محترم حسین زرین جوی من یه راننده استنب ساکن تهران هستم بخداقسم امروز صبح که این خبر روشنیدم دنیاروسرم خراب شدحسین یه بار مسافرخودم شده این پسرخدایش بسیاربسیار خوش قلب مهربان خاکی خاکی بامردم رروحت شادپسرسرزمین مادریم.حسین خوی
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      6 2
      خدا لعنت کند اغتشاش‌گران و براندازان وحشی رو
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 4
    عجیبه کلا و مشکوکه
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 2
    خاک بر سر سلبرتی های انگلیسی از جمله محراب قاسمخانی موجود چندش آوری که همیشه دیگران را تحت فشار میزاره تا همراهش بشن تا تنهایی .....خوری نکرده باشه و شریک جرم داشته باشه . مشرق تو هم شریک جرمشونی اگه سانسور کنی
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 3
    ببین چکار کردن باهاش که آرامش خودش را در مرگ دیده. خودکشی کرد اما خود فروشی نکرد. حالا پرویز پرستویی و مهران مدیری و علی دایی بشینن چلوکباب بخورن و فکر کنن خیلی زرنگ هستن بی خبر از فردا
  • خرم آباد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 1
    آن‌گونه که از تعالیم اسلامی برمی‌آید، عذاب‌های عمومی ویژه افراد گناه‌کار نیست. منتها افراد بی‌گناه دچار عذاب قیامت نخواهند شد. قرآن کریم در این باره هشدار داده و می‌فرماید: «وَ اتَّقُوا فِتْنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَمُوا مِنْکُمْ خَاصَّة»؛ و از فتنه‌‏اى پروا کنید که (چون درگیرد) تنها به کسانى از شما که ستم کردند نمی‌رسد (بلکه دامن‌گیر همه می‌‏شود). هر گاه در جامعه‌‏اى فساد و گناه شایع شود، وظیفه مؤمنان است که در مقابل فساد بایستند و از آن جلوگیرى کنند. مؤمنان باید بدانند که خوب بودن و گناه نکردن آنها کافى نیست، بلکه باید علاوه بر اصلاح نفس خویش، در فکر دیگران هم باشند و در اصلاح جامعه‌‏اى که در آن زندگى می‌‏کنند بکوشند و این همان وظیفه امر به معروف و نهى از منکر است که دو واجب دینى است. طبق یک سنّت الهى، هر گاه در جامعه‌‏اى فساد و گناه رواج یابد و خدا بخواهد به آن جامعه بلا نازل کند، این بلا فقط بر اهل فساد و ستم‌گران نازل نخواهد شد، بلکه دامن کسانى را نیز خواهد گرفت که به وظیفه تبلیغى و اصلاحى خود عمل نکرده‌‏اند و ستم‌گران را با سکوت خود تشویق نموده‌‏اند. این آیه از همین سنّت الهى خبر می‌‏دهد و خطاب به مؤمنان می‌‏فرماید: از عذابى بترسید که فقط سراغ ستم‌گران از شما نخواهد آمد؛ یعنى این عذاب عمومى خواهد بود و مؤمنان را هم در برخواهد گرفت.
    • امید IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 1
      موافقم واحسنت
  • خرم آباد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 2
    آن‌گونه که از تعالیم اسلامی برمی‌آید، عذاب‌های عمومی ویژه افراد گناه‌کار نیست. منتها افراد بی‌گناه دچار عذاب قیامت نخواهند شد. قرآن کریم در این باره هشدار داده و می‌فرماید: «وَ اتَّقُوا فِتْنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَمُوا مِنْکُمْ خَاصَّة»؛ و از فتنه‌‏اى پروا کنید که (چون درگیرد) تنها به کسانى از شما که ستم کردند نمی‌رسد (بلکه دامن‌گیر همه می‌‏شود). هر گاه در جامعه‌‏اى فساد و گناه شایع شود، وظیفه مؤمنان است که در مقابل فساد بایستند و از آن جلوگیرى کنند. مؤمنان باید بدانند که خوب بودن و گناه نکردن آنها کافى نیست، بلکه باید علاوه بر اصلاح نفس خویش، در فکر دیگران هم باشند و در اصلاح جامعه‌‏اى که در آن زندگى می‌‏کنند بکوشند و این همان وظیفه امر به معروف و نهى از منکر است که دو واجب دینى است. طبق یک سنّت الهى، هر گاه در جامعه‌‏اى فساد و گناه رواج یابد و خدا بخواهد به آن جامعه بلا نازل کند، این بلا فقط بر اهل فساد و ستم‌گران نازل نخواهد شد، بلکه دامن کسانى را نیز خواهد گرفت که به وظیفه تبلیغى و اصلاحى خود عمل نکرده‌‏اند و ستم‌گران را با سکوت خود تشویق نموده‌‏اند. این آیه از همین سنّت الهى خبر می‌‏دهد و خطاب به مؤمنان می‌‏فرماید: از عذابى بترسید که فقط سراغ ستم‌گران از شما نخواهد آمد؛ یعنى این عذاب عمومى خواهد بود و مؤمنان را هم در برخواهد گرفت.
  • خرم آباد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 3
    مادر کیان وقتی فرمان قتل فرزندش را امضا کرد که کیان کوچولوی معصوم بازی می کرد و نمی دانست مادرش شبانه روز، در پیچ های مختلف مخالف وطن، فرمان اغتشاشات را توسط اسراییل فارسی و علی کریمی و مابقی میلیاردرها ، لایک می کند مادر کیان پسرش را وقتی کشت که در صفحه اینستاگرامش پیج های اسراییل و بی بی سی و ایران اینترنشنال سعودی و مسیح علی نژاد و علی کریمی و مابقی سلبریتی هایی را دنبال کرد و لایک کرد که در خانه و ویلاهای تریلیاردی ایران و خارج ایرانشان برای تولد کودکشان رقص زندگی می گیرند ولی برای مادر کیان و پسرش رقص مرگ توصیه می کنند پدر مهسا امینی زمانی دختر بیمار سرطانیش را کشت که به فرمان حزب های تجزیه طلب کرد کومله و دموکرات وارد کننده سلاح به ایران دروغ گفت و نگفت که دخترش سرطان مغز داشته دخترش تمام هورمون های عصبی و مغزی و قلبی و کلیوی و تیروییدش بدلیل جراحی مغز و تالاموس و هیپوفیز غیر فعال بوده هر ایرانی که جهل داشته باشد پیرو دشمن باشد خواهد مرد تر و خشک با هم خواهد سوخت امروزه شیطان بصورت لایک لیدرهای اغتشاشات متبلور شده است در دنیای مجازی و خیالی فرمان مسیح علی نژاد را لایک می کنیم که هر چه لایکش بیشتر باشد هر چه آمار کشته های زنان و کودکان ایران بیشتر باشد سهم دریافتی اش از اروپایی ها ، آمریکایی ها ، صعودی ها و داعشی ها بیشتر خواهد بود به دعواهای مجریان بی بی سی و اینترنشنال و احزاب مختلف خارج نشین نگاه کنید چگونه قبل از سقوط جمهوری اسلامی ، بر سر تقسیم غنایم و مزدهای اجانب یکدیگر را پاره پاره می کنند وقتیکه نیروهای امنیتی برای دور کردن خودرو حامل کیان ، در حال راهنمایی مسیر برای پدر کیان بودند دو موتور سوار داعش صفت مسلح که فکر می کردند این خودرو همکاران پلیس هستند همه را به گلوله بستند و همزمان کیان کوچولو و نیروهای امنیتی را به شهادت رساندند و نگفتند چون مادر کیان دوستدار اسراییل فارسی است او را نکشیم چون داعش صفتان ، ابتدا جشن بپا کردند که نیروها را کشته اند و بعد که متوجه شدند کیان را هم شهید کرده اند جشن بزرگتری گرفتند و گفتند پلیس ، کیان را کشته است در هر حال هر چه تعداد کشته ها بیشتر باشد آنها جیره و پول بیشتری دریافت می کنند و از طرفی کیان معصوم را همچون پیراهن عثمان ، دستاویز کشته های بعد قرار خواهند داد
  • خرم آباد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 2
    و مادر کیان خوشحال است که فالورها و لایک هایش بیشتر شده ولی روزی خبردار خواهد شد که قاتلین گرفتار شده و خواهند گفت کیان و مامورین را با هم کشتند و نوش داروی بعد از مرگ سهراب برای مادر کیان ، کیان نخواهد شد ولی برای مسیح علی نژاد و علی کریمی و سایر لیدرهای اغتشاشات آب و نان فراوان خواهد داشت و کیان عزیز در روز قیامت به مادرش خواهد گفت که برای قتل من قاتلانم را لایک کردی و بعد از کشتنم در جشن پیروزی قاتلانم با آنها و همدم و همفکر آنها بودی.و این جهل و نادانی است که باعث می شود یک مادر ناخواسته قاتل جگرگوشه اش شود و بعد از قتل فرزندش با قاتل شادی کند
  • خرم آباد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 2
    و مادر کیان خوشحال است که فالورها و لایک هایش بیشتر شده ولی روزی خبردار خواهد شد که قاتلین گرفتار شده و خواهند گفت کیان و مامورین را با هم کشتند و نوش داروی بعد از مرگ سهراب برای مادر کیان ، کیان نخواهد شد ولی برای مسیح علی نژاد و علی کریمی و سایر لیدرهای اغتشاشات آب و نان فراوان خواهد داشت و کیان عزیز در روز قیامت به مادرش خواهد گفت که برای قتل من قاتلانم را لایک کردی و بعد از کشتنم در جشن پیروزی قاتلانم با آنها و همدم و همفکر آنها بودی.و این جهل و نادانی است که باعث می شود یک مادر ناخواسته قاتل جگرگوشه اش شود و بعد از قتل فرزندش با قاتل شادی کند
  • خرم آباد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 2
    هوالرحمن سر مار چند سال پیش در سخنرانی ای که برای جمعی از معلمین داشتم ، عرض کردم؛ ای کاش همزمان با منحل شدن ساواک در ۲۳ بهمن ۵۷، وزارت آموزش و پرورش نیز منحل میشد و... حتما در آنزمان بزرگان جامعه ، فکری برای نظام تعلیم و تربیت فرزندان این کشور میکردند . نکته جالب این بود ؛ بعد این سخنرانی آقای بطحایی وزیر وقت آموزش و پرورش از بنده شکایت کرد . آقایان، خانم ها : این آموزش و پرورش، آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران نیست . مادر نوجوان کیان پیر فلک که در اغتشاشات ایذه کشته شد ، معلم مدرسه ای از مدارس وزارت آموزش و پرورش است. این خانم معلم، به اتفاق ابن بچه و شوهرش برای شرکت در اغتشاشات به آن نقطه شهر ایذه رفته بود. چنین آدمی معلم جمعی از دانش آموزان این سرزمین است . این موجود در طول مدت معلمی بشدت دانش آموزان را بر ضدیت با قرآن و ائمه اطهار ع تشویق می کرد . رسما اعلام میکرد؛ قرآن را قبول ندارد . صحبت های ایشان را در جمع مردم و در حین دفن کیان گوش کنید. با افتخار میگوید: در مراسم ختم پسرم قرآن پخش نکنید ، پسرم از قرآن متنفر بود ، چه کسی بک پسر بچه ۹ ساله را از قرآن متنفر کرده بود ؟ یک مادر، که معلم مدرسه ای هم هست . )*خاک بر سر** مسئولینی که ایشان را برای معلمی گزینش کردند. خاک بر سر مدیران آن مدرسه که چنین فردی معلم آنجا بود . خاک بر سر حراست آموزش و پرورش آنجا ، که چنین فرد کافری را بعنوان معلم نگه داشته بودند. البته در شهر لاهیجان هم به هنگام تشییع پیکر مطهر مدافع امنیت شهید پور نوروز ، چند دانش اموزان مدرسه با حمایت مدیر مدرسه که پشت بچه ها قرار داشت ، از پنجره مدرسه علیه تشییع کنندگان شهید ، شعار میدادند. تعلل جایز نیست . وزارت و مدارس آموزش و پرورش را سریعتر تسویه کنید. تمام مدارس غیر انتفاعی تا کلاس ۹ را منحل کنید . سر این مارها را قطع کنید. علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ ابان ۱۴۰۱ البته گویا نویسنده خبر ندارد که سر مار در دانشگاههاست و خدا میداند چقدر اساتید ضد خدا و اسلام و انقلاب و یهودی مخفی و بهایی و آتئیست و مشرک و کافر و ملحد آنجا لانه کرده اند و ذهن دانشجویان را علیه موارد فوق الذکر شستشو می دهند و مشوب و مشوش و مشوه می کنند و بارها شاهد توهین به ائمه معصومین در دوره دانشجویی توسط همین استاد نماها بوده ایم
    • یاس DE ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      3 0
      این روش شما اگه جواب داده بود حالا به این وضع دچار نشده بودیم.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 1
    ببخشید ببخشید ببخشید اف تو این آزادی که با زور و فشار اعمال بشه. لابد پس فردا ما روهم تحت فشار میزارید که مثل بارون کوثری رفتار کنیم و مثل صدف بیوتی لباس بپوشیم یا در غیر اینصورت خودکشی کنیم
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 2
    خدا رحمتش کنه حیف این جوانها که میرن در حالیکه سلبرتی های پیر وپاتال برا زنده موندن به هر رنگی در میان
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 1
    اینستاگرام هم شده قاتل جون یک عده...
  • SE ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 2
    من در خارج زندگی میکنم اصلا هم با سیاست کاری نداشته و ندارم دلی اخیر چند همکار نظرم را در باره شورش های اخیر پرسیدند و من هم بخیال اینکه آزادم گفتم من از ناامنی گلایه کردم و این را هم گفتم گفتم که از خشونت هموطن علیه هموطن خوشم نمیاید نه کسی را تایید کردم و نه تکذیب منتها اینها علیه من جوسازی کرده اند که من مزدور جمهوری اسلامی هستم چون بطور واضح از نگاه اینها به اشوبها حرف نزدم. از دو هفته پیش تا الان خواب آشفته میبینم راستش برای اینکه مورد اتهام بیشتر قرار نگیرم و آرامش داشته باشم تا به زندگیم برسم چند باری از خشونت ها در ایران هم اظهار خوشنودی کردم که اصلا نظر واقعی ام نیست. فکر کنم خیلی ها این وضعیت را داشته باشند. اینها که حمله میکنن و تهمت میزنند و فحش میدهند به کسانی که کامل همراهشان نیستن ادمهای واقعا عجیبی هستند. روح این بنده خدا هم شاد باشد. شما بگویید من نوعی بعنوان یک فرد ایرانی چه باید بکنم و چگونه حرف دلم را بزنم؟ دنیای عجیبی شده است
    • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 1
      روش اصلاح طلبان حمله به طرفداران رهبری است .
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    بعضی از این جماعت دیوارهای قطار شهری رو تبدیل کردن به دفترچه یادداشت انواع تهدیدها،هتاکی ها،هشتگ زدن ها امروز یکی نوشته بود این جنگ بی طرف نداره رای سفید نداره یا این طرف با ما هستی یا اگه نیستی خونت مباحه. بعد اینا تو تاریکی شب شعار میدن میخوام بدونم دیکتاتور کیه قطعا شمایی که اجازه نمیدی کسی مسیر خودش رو بره و اصرار داری با هر ترفندی باخودت همراهش کنی در ضمن از مسئولین قطار شهری میخوام فکری به این گندی که این جماعت به قطارها و سکوها و آسانسورهای مترو زدن بکنه من ماهی دو میلیون از حقوقم کسر نمیشه بابت مالیات که شاهد این کثافت زدن به اموال عمومی باشم
  • مریم IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    زن زندگی آزادی....فوت ایشون ربطی ب معترضین
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 2
    به منم خیلی خیلی فشار میآورند که الی و بلله باید معترض باشی موندم چه کنم .و کدوم راه رو انتخاب کنم شاید این هم آخرین پیام من باشه
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      1 0
      فضای مجازی را برای هميشه ترک کن و خلاص
  • محسن IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 2
    خداروشکر بعد از قضیه مهاباد برای همه روشن شد که این اغتشاشگران یک مشت .....و پلید هستن که حتی ذره ای رحم در وجودشان نیست و باید نظام دست از مماشات برداره و نذاره امثال حسین زرینجویی به همین راحتی از دست برن و خونشان پایمال بشه.
  • ایران خار چشم دنیا IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 2
    یک مشت زن هرزه و ی مشت مرد بی غیرت وگرن زن با ابرو یا مرد با ابرو نمی افته تو خیابون
  • علی AT ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    سلام و درود بر همه مردم ایران چه موافق و چه مخالف. روح این جوان هم شاد باد چون یک عمر باعث شادی مردم بوده. ای کاش از همان روز اول برای این کسانی که توی خیابان اعتراض کردند شرایطی محیا میشد که حرفشون زده بشه
  • پارسا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 2
    اینا معترض نیستن داعشی های نوین هستن
  • عباس IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 3
    خدا الهی لعنت کند باعث و بانی این کارها و اغتشاشات را
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    اوباش وحوش داعشی اغتشاشگر حمله کردند به خانه ای و لباس زنانه را جلوی دوربین گرفتند و افتخار می کنند به رذالت خودشان خدایا آدمی چقدر میتواند پست و رذل باشد و از حیوان پستر آن احمقهایی که اینها را مردم فرض میکنند اگر جرات دارند زندگی و زن و بچه شان ببرند در نزد انجا زندگی کنند و هوای مردم مورد نطرشان را داشته باشند پست تر از آن وحوش این به اصطلاح با کلاس ها هستند
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 3
    نام. معترضو آلوده نکن اینان بیپدران اجاره ای بایگان اجاره این.والله اینستو جزین نیست اینها سگان اجاره ا ی.که همچیزشونو بخاطر مشتی دلار بحراج گذاشته اند
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 2
    زن آزاد که زن زندگی نیست
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 0
    واقعا متاثر شدم
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 1
    خدا لعنت کند اغتشاشگران را که باعث شدند ما مجبور شویم اینستاگرام را فیلتر کنیم بعد مجبور شدیم میلیون ها نفر را بیکار کنیم و سپس اغتشاشگران مجبورشان کردند خودشان را از شر این دنیای فاسد خلاص کنند. لعنت بر اغتشاشگران...
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    الهی قاتلای مردم جلوی چشمشون زن و بچشون تیکه پاره بشن
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    لعنت خدا بر قاتلان و دروغگویان
  • سعید IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 1
    از بس جمهوری اسلامی شل گرفته هر اوباشی هر غلطی دلش میخواد انجام می ده ازکشورهای دیگه یاد بگیرند
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    الهی ک هه صد بلا بیفتد برجان قاتلش و سفسطه گران
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    تقصیر صدا سیمان باید مثل مهران رجبی ۴تا برنامه برا اجرا بهش میداد تا از اغتشاشگران اذیت نشه و به عزت خدا دادی برسه نه ک خودکشی کنه ای تف به صورت دروغگوها
  • حسین IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 1
    شماایران میگیرید؟کورخوندیدید،مابااین اغتشاشات،عادت کردیم،ازابتدای انقلاب تالین لحظه منتظرهمه چیز هستیم،آبدیده شدیم،ایران قدرت برتر جهان است تاکورشودهرآنکه نتوان ددید
  • حسین IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 1
    خدا رحمت کنه این جوان عزیز رو،احساس میکنم این بنده خدا مرگ خودش رو بدست یه عده تکفیری نزدیک دیده که دست ب خودکشی زده قبلش. جانم فدای ایران.این مملکت صاحب داره،صاحب بر حقش هم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست.میخواهید نور خدا رو خاموش کنید ولی هیچ غلطی نمیتونید بکنید.شما اوباش که هیچی،تمام دنیا رو هم اینجا جمع کنید،اون روزی که بنا ب تیغ کشیدن باشه،پوزه نجس همه تون رو بخاک میمالیم.جمهوری اسلامی هر روز محکم تر از قبل باقی میماند تا ابد.من شغلم اتش نشانه و جانم رو هر لحظه که نیاز باشه،فدای مردم عزیزم میکنم تا همیشه پایدار باشند.لبیک یا حسین
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 1
    واقعا غم انگیزه اینستاگرام که دیگه غیر از فحش و توهین چیزی توش نیست
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 1
    لعنت بر این آزادی و حقوق بشر وحشیانه. زنده باد ایران🇮🇷
  • علی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 2
    مرگ بر ضد ولایت فقیه لبیک یا خامنه‌ای
  • احمد IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 1
    قرباني "قادري مجازي" خيلي از اصحاب رسانه بويژه اصلاح طلب ها در مورد قضيه احمد زيد ابادي موضع گيري کردند ، اميدوارم اشاره اي هم به حملات صورت گرفته به اين جوانمرگ بکنند
  • رضا IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    1 0
    هیچ چیز توی دنیا اجباری نیست
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    2 0
    کسانی که به آقای زرین جویی فشار روانی وارد کردن عامل اصلی خودکشی ایشون هستن،
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 4
    خدا ازتون نگذره که جوونی که سرمایه ای بود.برای شادکردن مردم روکشتیدالهی به حق جوونیش دلهای شما داعشی های روانی پرازدردوغم باشه وروزخوش نبینید
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    2 0
    روحش شاد خدا بیامرزش خدایا حق مظلوم را از ظالم بستان وهرچه زودتر به سزای عملش برسان الهی آمین
  • علی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    3 0
    همه مشکلات جامعه و خصوصا اقتصادی و فقر مردم که باعث شده بیایند تو خیابون و اعتراض کنند
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 2
    مرگ برخاتمی
  • اااااا IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 1
    بایدعامل اصلی بی نظمی رارصد کرد ولاغیر
  • شهروند IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    1 1
    آنچه من از نزدیکشانش شنیدم این است که ایشان پس از همراهی با اعتراضات زندانی و سپس آزاد شد و بعد از آزادی خودکشی کرده است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس