رکورد تاریخی بیرانوند با پیراهن ایران در جام جهانی

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند، هنوز وضعیت او برای حضور در دیدارهای بعدی مشخص نیست.

به گزارش مشرق، داود پرهیزکاری سه‌شنبه شب در گفت‌وگویی و در واکنش به این سئوال که آخرین وضعیت دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان چگونه است، تاکید کرد: متاسفانه مصدومیت بیرانوند شدید است اما کادر پزشکی تیم ملی در حال مداوای او هستند.

وی ادامه داد: این که بیرانوند در بازی‌های بعدی بتواند برای ایران بازی کند، در حال حاضر معلوم نیست و باید منتظر ماند تا تیم پزشکی جواب و نظر خود را اعلام کند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این سئوال که بازی‌های آتی تیم ملی را چطور ارزیابی می کند، گفت: اول باید برابر ولز نتیجه بگیریم تا امیدهایمان برای صعود زنده شود و در گام بعدی مقابل آمریکا نیز نتیجه خوبی بگیریم تا مردم و جامعه شاد شوند. همه ما به دنبال این مساله هستیم و امیدواریم با تلاش گروهی همه تیم به این مهم دست یابیم.

پرهیزکاری یادآور شد: در بازی با انگلیس بیشتر سکوها در اختیار هواداران ایرانی بود که از این بابت از همه آنها و رسانه‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز این حمایت از تیم ملی ادامه داشته باشد. ما به دنبال افتخار آفرینی برای ایران و ایرانی هستیم و تمام تلاشمان این است که بهترین عملکرد خودمان را نشان دهیم تا از گروهی که در آن قرار داریم، صعود کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس