امیدواری هواداران تیم ملی ایران به تبدیل اتفاق تلخ به خاطره شیرین

سومین روز از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمرین ریکاوری آرام ملی پوشان پس از شکست سنگین ۶ بر ۲ مقابل انگلیس همراه بود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با تحمل شکست سنگین ۶ بر ۲ پشت سر گذاشت.

سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ملی ایران در جام جهانی قطر باعث شد ملی پوشان این بار در صدر اخبار پر تنش رسانه‌های مختلف جهان قرار بگیرند اما همان‌ها همچون مشتاقان فوتبال ملی به فکر کسب نتیجه درخور باشند.

گفتگوهای پراکنده خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تعدادای از هواداران تیم ملی ایران نشان می‌دهد آنها اصلاً از نتیجه بازی با انگلیس راضی نیستند.

امیدواری هواداران تیم ملی ایران به تبدیل اتفاق تلخ به خاطره شیرین هواداران ایران و انگلیس در حاشیه بازی روز گذشته

مجید که از دالاس آمریکا برای تماشای بازی‌های ایران به دوحه سفر کرده است گفت: چیزی جز شرمندگی نداریم. ابزار در اختیار کی روش بود اما او دست از اتوبوس دفاعی بر نداشت.

کارن که از اهواز به دوحه آمده است، بازی ملی پوشان مقابل انگلیس را ضعیف توصیف کرد و گفت: آنها یک دهم خودشان هم نبودند. بازیکنان سطح‌های آماتوری با جشمان بسته بهتر از ملی پوشان بازی می‌کردند.

انتقادات تند و تیز طرفداران فوتبال ملی با امیدواری آنها برای تحقق یک رویا همراه بود.

مجید درباره احتمال پیروزی ایران در دو بازی آینده مقابل ولز و آمریکا یادآور شد: مقابل آنها قطعاً از پیش باخته نیستیم. دلخوشی ما همین فوتبال است. از آن لذت می بریم و تمام رویای ما رفتن به مرحله حذفی است. تیم ملی ایران توان بردن ولز و آمریکا را دارد. الان وقت فراموشی باخت به انگلیس است و هر حرفی بزنیم برای خودمان بد است. تیم ملی باید ببرد و صعود کند.

امیدواری هواداران تیم ملی ایران به تبدیل اتفاق تلخ به خاطره شیرین شادی گل بازیکنان انگلیس مقابل ایران

کارن که از عصبانیت حرف‌های ابتدایی اش کاسته شده بود تاکید کرد: عشقم همین تیم است. جز این تیم چیز دیگری ندارم‌. فکر می‌کنم این اتفاق تلخ همین جا باید با دو برد شیرین به خوش‌ترین خاطره ختم شود.

هواداران تیم ملی ایران در دوحه قطر در ادامه امید برای صعود به مرحله بعدی اتفاق نظر داشتند اما آنچه مشهود است تیم ملی ایران جنس حمایتی یکدست برای افزایش روحیه خود در ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه این هفته دومین دیدار خود را در جام جهانی قطر مقابل ولز برگزار می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    صعود میکنیم شک نکنید
  • ایرانی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 1
    همش تقصیر دولت روحانیه که دولت سید محرومان داره گند میزنه
  • آدرین DE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    تیمی که هواداراش روی سکو از قبل از شروع بازی بازیکن را هو میکنن، بعد سرود ملی را هو میکنن، بازیکنش سرود نمی‌خونه، بعد تو بازی پشت دروازه‌ش سر پرچم دعواست و دو گروه با شعار دادن به جون هم افتادن. یه بازیکن میاد تو زمین میگن بی‌شرف بی‌شرف، یکی دیگه میاد میگن با غیرت با غیرت. مهاجم‌ش گل میزنه یکی دست میزنه و شادی میکنه اون‌یکی شعار بی‌غیرت بی‌غیرت میده. حریف گل میزنه یه عده هورا می‌کشن ، بیرون ورزشگاه هم که الی ماشالله... شش‌تا که هیچی، شونزده تا گل هم خورده بود تعجب نداشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس