تنها گریه کن

انتشارات حماسه یاران تلاش کرد تا در توزیع کتاب عالی عمل کند؛ چه اینکه تاکنون و در سالگرد رونمایی تقریظ، کتاب به چاپ صد و سی‌ و دوم رسیده است.

به گزارش مشرق، به بهانه ۳۰ آبان؛ سالگرد رونمایی #تقریظ گران‌سنگ رهبر انقلاب بر کتاب ارزشمند "#تنها_گریه_کن " روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان، نگاهی به ترکیب زن،‌ زندگی، آزادیاز این منظر انداخته‌ایم.

عبارت «زن، زندگی، آزادی» به روایت اشرف‌سادات منتظری


#زن
زن است اما همپای مردان در هرجا که لازم بوده حضور داشته، یک روز اعلامیه به بغل در کوچه پس کوچه‌های تهران، یک روز در قامت یک بسیجی پشتیبان تمام عیار جبهه‌های جنگ و یک روز همچون شیرمردان پولادین اراده، مادرِ با صلابت یک شهید.

#زندگی
زندگی را با عشق شروع می‌کند؛ عشق به همسر و با عشق به فرزندان در قامت یک مادر ادامه می‌دهد. معنای حقیقی زندگی را وقتی می‌فهمد که میهنش از یوغ طاغوت رها می‌شود و انقلابی که او و دیگران برایش زحمت‌ها کشیده‌اند به رهبری امام ثمر می‌دهد.

#آزادی
آزادی را در سایه انقلاب می‌چشد، آزادی یک زن برای دینداری، برای حضور در عرصه‌های اجتماعی، برای... و حالا که دست پلیدی آمده و به چهره آزادی چنگ انداخته، او بیکار نمی‌نشیند. هم از خانه و زندگی‌اش پایگاه بسیج می‌سازد و هم از پاره تنش محمد، یک بسیجی آماده به رزم. محمد او و هزاران محمد دیگر غرامت آزادی امروز ایران اسلامی می‌شوند و می‌روند تا آرمان روح‌الله (ره) جاویدان بماند.

از آنجا که رهبری حکیم انقلاب در مرقومه بی‌نظیرشان درباره "تنها گریه کن" ۵ بار واژه "عالی" را به‌کار بردند، انتشارات حماسه یاران هم تلاش کرد تا در توزیع کتاب عالی عمل کند؛ چه اینکه تاکنون و در سالگرد رونمایی تقریظ، کتاب به چاپ صد و سی‌ و دوم رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حرا IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    زن،‌ زندگی، آزادیاز این منظر انداخته‌ایم. آزادی از این منظر اصلاح شود
  • حقیقت IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    6 0
    خخخخخخ
  • محمد IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    1 2
    مرگ بر دشمنان انقلاب اسلامی
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 2
    منظور غربیها از آزادی یعنی بردگی و استثمار زن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس