کد خبر 1437632
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
جام جهانی نمایه

عوامل میزبان جام جهانی به شکل ویژه ای از مسافران استقبال کردند.

به گزارش مشرق، دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه لوسیل بین اکوادور و دوحه برگزار خواهد شد، در ساعات بامدادی امروز هواداران تیم‌های مختلف از سراسر دنیا وارد فرودگاه حمد دوحه شدند.

استقبال قطری‌ها از مسافران با هدیه‌ای ویژه

استقبال قطری‌ها از مسافران با هدیه‌ای ویژه

در این میان هواداران کشورهای اهل آمریکای جنوبی مثل برزیل، آرژانتین، اکوادور و کشورهایی مثل مکزیک در قیاس با اروپایی‌ها با جمعیت بیشتری در فرودگاه حضور داشتند.

استقبال قطری‌ها از مسافران با هدیه‌ای ویژه

آن‌ها پس از ورود به فرودگاه با نمادهای جام جهانی عکس یادگاری گرفته و البته قطری‌ها در زمان خروج این مسافران با تحویل دادن سیم‌کارت‌های رایگان از میهمان های خود میزبانی می‌کردند.

هوای دوحه به شدت گرم است و این موضوع دردسرهایی را برای خبرنگارانی که از ایران راهی قطر شدند، به وجود آورده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 1
    متاسفانه برخی تحت تاثیر فضای مجازی، زیبایی های قطر را به رخ هموطنان خود می کشند و به نظام طعنه می زنند که تا دیروز قطر شبیه روستا بود و الان شبیه بهشت. اما نمی دانند که همین قطر چند سال پیش وقتی توسط عربستان و امارات تحریم شد ما ایرانیان به دادش رسیدیم. از طرف دیگه متاسفانه صدا و سیمای ایران از زیبایی های ایران در تهران و شهرستانها به ویژه ساختمانها و برجهای زیبا و روگذرها و زیرگذرها و تونلهای زیبا را نشون نمیده و مردم فکر می کنند ایران عقب مانده و بدبخت است. باید با دوربین های زیبا ایران را مدام به تصویر کشید. عقل یه عده در چشمشان است. از همین امروز صدا و سیما این کار را بکند. ان شاء الله شما عزیزان سایت خبری از طرف ما، این موضوع رو از صدا و سیما بخواهید. مخصوصا قبل از شروع بازی فوتبال، از برجها و خیابانها و زیبایی های ایران نشان دهند تا مردم ببینند که ایران زیباتر از قطر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس