کد خبر 1437396
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
رییس مجلس به دیدار خانواده شهید «روح الله عجمیان» رفت

رییس مجلس با خانواده شهید مدافع امنیت، روح الله عجمیان که در ناآرامی‌های اخیر توسط داعشی‌های وطنی به فیض شهادت نائل آمد، دیدار کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس، با خانواده شهید روح الله عجمیان دیدار کرد.

قالیباف به دیدار خانواده شهید عجمیان رفت+ عکس

روح الله عجمیان از بسیجیان البرزی بود که در نا آرامی‌های اخیر حاشیه بهشت سکینه کرج توسط داعشی‌های وطنی به شهادت رسید.

قالیباف به دیدار خانواده شهید عجمیان رفت+ عکس

گفتنی است به همت نیروهای اطلاتی و مأموران امنیتی، ۱۱ تن از عاملان و مصوبات شهادت این بسیجی کرجی در عرض ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

«افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم متعدد علیه امنیت کشور و حمله به مامورین نیروی مقاومت بسیج و فراجا و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت بسیجی حافظ امنیت، سید روح الله عجمیان شد»، «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق شعاردادن، نشر و بازنشر محتوای مجرمانه در فضای مجازی» برخی از اتهامات متهمان است که در کیفرخواست قید شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این خصوص گفته است؛ با توجه به اقدامات متهمان در اغتشاشات ۱۲آبان و جریحه دار شدن افکار عمومی در اثر این جنایت و در اجرای تاکیدات رئیس قوه قضائیه، دستور تسریع و دقت در برگزاری جلسات دادگاه و صدور حکم با رعایت همه الزامات قانونی به شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز صادر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس