کد خبر 1437386
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
شاهرخی: تیم ملی با اتحاد و همدلی می‌تواند کارهای بزرگ و تاثیرگذار انجام دهد/ کی‌روش یک مدیر است

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: با اتحاد و همدلی می‌توانیم در جام جهانی به موفقیت برسیم.

به گزارش مشرق، همایون شاهرخی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله دو روز مانده تا اولین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس اظهار داشت: در اردوی تیم نیستم، اما تجربه‌ام می‌گوید تیمی موفق خواهد شد که در درجه اول همه نفراتش با هم متحد، یکدل و همفکر باشند. با مدیریتی که از کی‌روش سراغ دارم، اگر این اتحاد و همدلی در تیم ما وجود داشته باشد، می‌توانیم کارهای تأثیرگذاری در جام جهانی انجام بدهیم.

وی افزود: جام جهانی ویترین فوتبال است و همه دوست دارند در آن دیده شوند. ‌اگر ‌بتوانیم کار جمعی انجام بدهیم و هیچ کس به دنبال افکار خودش نباشد، می‌توانیم نمایشی در شأن فوتبال ایران داشته باشیم. بازیکنان ما دارای خلاقیت هستند و این موضوع در کنار نظم و انضباط تیمی می‌تواند سبب به نمایش گذاشتن بازی‌های خوب مقابل انگلیس، ولز و آمریکا باشد.

بیشتر بخوانید:

ترس انگلیسی‌ها از هیولای ایرانی

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: یادمان باشد در فوتبال منطق و اتفاقات را پیش رو داریم. منطق به دلیل امکانات، زیرساخت‌ها و... به سود این سه تیم است، اما اتفاقات فوتبال می‌تواند به سود ما باشد. ممکن است پنج حمله این تیم‌ها تبدیل به گل نشود، اما با یک حمله بتوانیم به آنها گل بزنیم و حتی برنده شویم. بارها پیش آمده که اتفاقات بر منطق در فوتبال غلبه کرده است و امیدواریم این موضوع در جام جهانی به سود ما باشد.

شاهرخی در خصوص پیام خود برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی که مدتی در تیم ملی کار کرده‌ام، بزرگ‌ترین موفقیت یک تیم را اتحاد،‌ صمیمیت، یکپارچگی و دوری از حواشی و سیاست‌بازی می‌دانم. بازیکنان ما در این روزها بارها اعلام کرده‌اند که متحد و همدل هستند و امیدوارم در عمل نیز شاهد این موضوع باشیم. امیدوارم بازیکنان ما در زمین مسابقه مرد عمل باشند و با تمام وجود کار کنند.

امید سرمربی اسبق تیم ملی به شاگردان کی‌روش

وی اضافه کرد: در این صورت نمایشی به اجرا خواهند گذاشت که مردم راضی می‌شوند. نتایج فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما همبستگی ما می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. امیدوارم احساس بازیکنان تیم ملی بر منطق فوتبال دنیا غلبه کند و نمایشی در شأن فوتبال کشورمان داشته باشیم. مردم با خوب بازی کردن هم راضی خواهند بود و امیدواریم این بازی خوب همراه با نتیجه باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص تأثیر کارلوس کی‌روش در این تیم توضیح داد: کی‌روش را سال‌هاست که می‌شناسم. او مربی مدیری است و بالای سر بازیکنان ایرانی هم باید یک مدیر قرار بگیرد. کی‌روش این ویژگی را دارد، وقتی در امارات مربی تیم باشگاهی بودم،‌ کی‌روش سرمربی تیم امارات بود و همان زمان هم مدیر بود. مدیریت کی‌روش می‌تواند سبب نظم و انضباط تیمی و کار گروهی یک تیم شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس