کد خبر 1437243
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸

فروش اقساطی خودرو (قبل از هرگونه پرداخت وجه) یکی از روش‌های خرید خودرو بوده که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بالا بودن هزینه‌های خرید خودرو، باعث شده تا عده بسیاری نتوانند خودرو شخصی داشته باشند. این راهکار یعنی خرید اقساطی کمک می‌کند تا همه افرادی که دارای گواهینامه رانندگی هستند صاحب خودرو شوند. با این حال همیشه سوال بوده که از کدام نمایندگی یا مرکز باید اقدام به خرید اتومبیل کرد؟ ما در این مطلب به شما بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو را معرفی می‌کنیم.

فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری بدون ضامن

شرایط فروش اقساطی خودرو

بسیاری از افراد قصد خرید خودرو داشته و یا اینکه می‌خواهند ماشین قدیمی خود را با یک مدل جدیدتر تعویض کنند. یک کلیشه قدیمی و نادرست در مورد خرید اقساطی اجناس این است که قیمت تمام شده نهایی زیاد می‌شود و این نوع خرید عقلانی نیست. باید توجه کرد که نمایندگی‌های فروش اقساطی خودرو زیاد نیستند و این خود نمایان‌گر این است که این نوع فروش بیشتر به نفع مشتری است. شما با تحویل کالا در زمان حال، امکان استفاده از آن را به صورت لحظه‌ای خواهید داشت و در عوض هزینه آن را در ماه‌ها و سال‌های آتی پرداخت خواهید کرد.

پژواک خودرو با ارائه خدمات منحصر به فرد فروش اقساطی خودرو ، شرایط ویژه‌ای را برای خریداران مهیا کرده است. شما برای خرید خودرو نیازی به ضامن ندارید و به راحتی سفارش شما ثبت خواهد شد. از دیگر مزیت‌های فروش اقساطی خودرو توسط پژواک خودرو، می‌توان به تحویل فوری ماشین اشاره کرد. تنها پس از مدت کوتاهی بعد از خرید، خودرو دقیقا با مشخصات ذکر شده در قرارداد به شما تحویل داده می‌شود.

نکات قابل توجه هنگام خرید اقساطی خودرو

با توجه به اینکه هزینه‌های خرید خودرو بسیار گران بوده، گزینه خرید اقساطی خودرو مطرح می‌شود. با خرید اقساطی می‌توانید سرمایه خود را حفظ کرده و صاحب یک اتومبیل صفر هم بشوید. با این حال برخی نکات هستند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. با در نظر گرفتن این نکات از قبل نسبت به روند خرید آگاه بوده و متحمل ضرری هم نخواهید شد.

خرید از فروشندگان معتبر

فراموش نکنید که برای خرید اتومبیل باید حتما به سراغ فروشندگان رسمی و معتبر بروید. این مساله به قدری اهمیت دارد که به عنوان اولین نکته بیان شده است. در این زمینه‌ هم نمایندگی‌های معتبر بسیاری مانند پژواک خودرو در سراسر کشور مشغول به فعالیت بوده که علاوه بر اعتبار بالا بدون نیاز به ضامن هستند.

تحویل فوری

مضاف بر اینکه حفظ سرمایه در خرید اقساطی خودرو اهمیت بسیاری دارد، موضوعی به نام تحویل فوری هم مطرح است. با ثبت نام در نمایندگی‌های دولتی، حداقل یک سال باید برای دریافت خودرو صبر کنید. این در حالی است که اگر به سراغ مراکزی مانند پژواک خودرو بروید، به صورت آنی و فوری خودرو را تحویل می‌گیرید.

تحویل سند به نام خریدار

مراحل واگذاری سند در خرید نقدی کار نسبتا سخت و زمان‌بری است. با این حال اگر به سراغ فروش اقساطی خودرو بروید می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و در لحظه تحویل، سند به نام خودتان داشته باشید. برای این کار هم باید در قدم اول بخشی از رقم خرید را قبل از تحویل واریز کنید.

مرکز فروش اقساطی خودرو

اگر به دنبال خرید اقساطی خودرو باشید احتمالا پیدا کردن یک مرکز معتبر و مطمئن یکی از دغدغه‌های شما خواهد بود. پژواک خودرو یکی از مراکز معتبری بوده که تجربه طولانی در زمینه خرید و فروش خودرو دارد. این مرکز با استناد به این تجربه سعی کرده تا همیشه بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود فراهم کند. علاوه بر این می‌توانید با تیم پژواک خودرو مشورت کرده و با توجه به نیاز و بودجه‌ای که دارید، به دنبال خودرو مناسب بگردید.

در کنار خدمات مشاوره و خرید، تحویل فوری و آنی این مجموعه هم از مزایای آن محسوب می‌شود. شما در کمتر از 24 ساعت و با پرداخت حداقل پیش پرداخت می‌توانید خودرو خود را تحویل بگیرید. همچنین برای تحویل خودرو نیازی به معرفی ضامن هم وجود ندارد. این مساله نقطه عطفی در خرید اقساطی خودرو به شمار می‌رود. برای مشاوره و فروش می‌توانید با شماره تلفن 02188398144 تماس حاصل فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس