به بازی مقابل ولز و آمریکا خوشبین هستم/ سجادی همیشه حمایتش را از تیم ملی نشان داده است

معاون فرهنگی ورزشی فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال در خصوص نشست برگزار شده با لیدرها و شرایط اعزام آن‌ها به صحبت پرداخت.

به گزارش مشرق، احمد مالک، معاون فرهنگی ورزشی فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال در گفت‌وگویی اظهار داشت: نشستی مهم در جزیره زیبای کیش به همت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که کاری ارزشمند بود. سرمشوق و سر لیدرها دعوت شدند و نکات خوبی به آن‌ها گوشزد شد تا به خوبی تیم را تشویق کنند.

وی درباره این دوره افزود: نزدیک به ۲ روز این دوره برگزار شد. روز یکشنبه و دوشنبه. نزدیک به ۲۵ نفر از مشوقین حضور داشتند و نزدیک به ۱۰ نفر از مسوولین از ارگان‌های مربوط به جام فعلی. کسانی چون نماینده وزارت ورزش چون آقای احدی و مسوولین فرهنگی سازمان لیگ چون آقای بهمنی که مسوولیت هماهنگی را داشتند. مشوقین از طریق آقای بهمنی هماهنگی‌ پیدا کردند و به جلسات آمدند.

مالک درباه شرح وظایف این افراد عنوان کرد: از مشوقین دعوت کردیم تا همانگونه که تلاش می‌کنم تیم‌های مورد علاقه‌شان در لیگ نتیجه بگیرند، کنار یکدیگر و جدا از هر رنگی برای تیم ملی هماهنگ باشند. سکوهایی برای آن‌ها درنظر گرفته شده و درباره شعارهایی که قرار است استفاده شود حرف‌های مطرح شد. این جلسات بیشتر برای آموزش بود. یکی دو روز قبل از بازی اول آن‌ها اعزام می‌شوند و انشالله در صورت صعود سفر آن‌ها طولانی خواهد شد. این افراد علاوه بر اینکه مورد تایید باشگاه‌ها بودند و از باشگاه‌ها استعلام‌های لازم درباره‌شان گرفته شد. در ادامه هم مورد تایید فدراسیون و وزارت ورزش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: مثل جام جهانی روسیه هماهنگی‌های خوبی شده تا لوازم تبلیغاتی مختص به کشور خودمان به هواداران ایرانی اهدا شود که شامل پرچم‌، کلاه و لباس تیم ملی است. امیدوارم تیم ملی در جام سربلند باشد.

مالک درباره عملکرد حمید سجادی در وزارت ورزش گفت: معمولا مدیرانی موفق هستند که از جنس همان زمینه فعالیت کاری‌شان باشند. آقای سجادی رزومه خوب ورزشی دارند. بابت حضور آقای فتح‌الله‌زده در باشگاه استقلال از ایشان تشکر می‌کنم. کاری ارزشمند بود تا استقلال بتواند از این سختی‌ها رهایی پیدا کند. آقای سجادی همیشه از تیم ملی حمایت کرده و چون خودم در فدراسیون این مساله را دیده‌ام از ایشان تشکر می‌کنم.

۲۲۲

وی گفت: نسبت به بازی مقابل آمریکا و ولز خوشبین هستم اما انگلیس تیمی سرسخت است. تجربه در این مسابقات حرف اول را می‌زند. کی‌روش برای بار سوم در جام جهانی هدایت تیم را برعهده دارد و می‌تواند موفق باشد. به احتمال ۶۰ درصد ایران از گروه صعود می‌کند.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس