کد خبر 1436563
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
پرسپولیس تا دربی مهاجم جدید می‌گیرد

پرسپولیس ممکن است تا اولین بازی رسمی پیش روی خود یک مهاجم جذب کند.

به گزارش مشرق، عیسی آل‌کثیر را می‌توان یکی از بازیکنان بدشانس چند سال اخیر پرسپولیس دانست بازیکنی که در بدو حضورش در جمع سرخپوشان پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد و پس از پایان دوران محرومیتش، مصدومیت‌های گاه و بیگاه دست از سر او برنداشت و سرانجام در اوایل لیگ بیست و دوم رباط صلیبی پاره کرد تا بدشانسی او کامل شود.

این اما پایان کار نبود. آل‌کثیر از انجام عمل جراحی در اوایل کار سر باز زد و معتقد بود که با رباط پاره می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و به همین خاطر نیز چندین ماه زمان را از دست داد اما کادرفنی سرخپوشان هرگز این مساله را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید:

کار پیوستن آل‌کثیر به پرسپولیس تمام شد؟‌

سرانجام آل‌کثیر پس از مدت‌ها و البته از دست دادن زمان، راضی شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. او اواسط اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت اما او دوران نقاهتش را با موفقیت پشت سر گذاشت و حالا در شرایط بازی قرار گرفته است.

همان زمان او با پیشنهاداتی رو به رو شد اما آنها را نپذیرفت تا دوباره بتواند شانس حضور در پرسپولیس را داشته باشد.

آل کثیر از ماه قبل با هماهنگی با یحیی گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس قرار گرفته و از طرفی آمادگی بالا و شرایط خوب او موجب شده تا گل محمدی از وضعیت وی راضی باشد.

این مهاجم در حال حاضر بازیکن آزاد است و از آنجا که با تیمی قرارداد ندارد، می‌تواند قرارداد جدیدی را ثبت کند. با این حال ممکن است او به زودی قرارداد جدیدی با پرسپولیس ببندد که این موضوع به نظر کادرفنی بستگی دارد.

با این حال این احتمال وجود دارد که او در نخستین بازی رسمی پیش رو سرخپوشان (شهرآورد تهران در تاریخ ۲۹ آذرماه) پرسپولیس را همراهی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 0
    بفرمایید دیگه جراحی کرد دوران نقاهتشم تمام شد همون موقع تو نقاهت تمرین اختصاصی کرد غیر عادی و غیر طبیعی بعد دوران نقاهتشم چبطور عادی چبطور طبیعی اختصاصی تمرین کرد آمادگیشم نشون داد و نشون داد با انگیزههههههههههه ترینننننننننننن بازیکن پرسولیس هست و بدوران اوجشم بر میگرده و الان هم شرایط تمرینات گروهی و شرایط تمرینات سنگین و حتی شرایط بازی کردن رو هم داره س قراردادشو تمدید کنید دیگه لطفا ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس