کدام آزادکاران در لیست اعزام به آمریکا حضور دارند؟

با توجه به برنامه‌های مدون کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد می‌توان پیش بینی کرد که ترکیبی از جوانان باانگیزه و آینده‌دار در کنار چند مدعی عنوان‌دار راهی جام جهانی آمریکا خواهند شد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود و با توجه به اینکه وقت سفارت برای صدور ویزای ملی پوشان کشورمان صادر شده، می‌توان بر خلاف اتفاقات هفته‌های گذشته به اعزام تیم امیدوار بود.

این در حالی است که اعضای تیم ملی کشتی آزاد با توجه به برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر، ناچار هستند برای دریافت ویزای آمریکا در قالب دو گروه به دبی سفر کنند. به همین دلیل گروه اول روز پنجشنبه هفته جاری راهی دبی می‌شوند و گروه دوم از آزادکاران هم بعد از حضور در مرحله نهایی لیگ برتر و فارغ شدن از حضور در تیم‌های باشگاهی خود به امارات می‌روند.

اما کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قصد دارد ترکیبی از آزادکاران جوان و آینده دار را راهی جام جهانی کند و در واقع این میدان را به کسب تجربه آنها اختصاص دهد. هر چند هنوز نفرات اعزامی به جام جهانی، نهایی و معرفی نشده‌اند اما آنچه از تصمیمات کادر فنی مشخص است، برخی از آزادکاران باتجربه و عنوان‌دار هم در ترکیب تیم ایران حضور خواهند داشت. البته با توجه به برگزاری جام جهانی به صورت تیم به تیم و همچنین تمایل کادر فنی برای میدان دادن به جوانان می‌توان پیش بینی کرد، نفرات عنوان‌داری همچون حسن یزدانی و امیرحسین زارع در لیست مسافران آمریکا نباشند.

بیشتر بخوانید:

عموزاد و قاسمپور در صدر برترین آزادکاران جهان/ حسن یزدانی و زارع چهارم شدند

با توجه به این رویکرد کادر فنی، می‌توان به حضور رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور دو مرد طلایی مسابقات جهانی صربستان در جمع ملی پوشان اعزامی به آمریکا اشاره کرد. ضمن اینکه گفته می‌شود امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی که عنوان نایب قهرمان جهان را به یدک می کشند هم در جمع نفرات اعزامی خواهند بود. از سوی دیگر حضور علیرضا کریمی نایب قهرمان جهان هم در ترکیب تیم ملی وجود دارد، به ویژه آنکه او مدتی از میادین دور بوده و حالا باید توان و آمادگی خودش را برای آینده محک بزند.

به هر حال نام آزادکاران جوان و باانگیزه ای هم در ترکیب تیم اعزامی به جام جهانی مطرح شده که از آن جمله می‌توان به رضا مؤمنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، ابراهیم الهی در وزن ۶۱ کیلوگرم، محمدرضا باقری در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی‌اکبر فضلی در ۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلوگرم اشاره کرد.

هر چند کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هنوز ترکیب اصلی برای حضور در جام جهانی را اعلام نکرده و همه چیز فعلاً به صدور ویزا برای تمامی نفرات بستگی دارد اما فعلاً می‌توان آزادکاران یاد شده را به عنوان ترکیب تیم ملی معرفی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس