کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به شیطنت رسانه انگلیسی پاسخی هوشمندانه داد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از تمرین امروز و در پاسخ به سوالی شیطنت آمیز از رسانه انگلیسی مبنی بر اینکه آیا بازیکنان تیم ملی ایران اجازه دارند علیه قوانین کشور عمل کنند، گفت: این دقیقا مثل کشور شما انگلیس است. شما هم به دنبال روحیه جمعی فوتبال هستید و به قواعد و قانون فیفا احترام می‌گذارید. شما هم نظریات خودتان را در فوتبال به معرض نمایش گذاشتید. هر کسی این حق را دارد که نظرات خودش را بیان کند.

وی ادامه داد: شما سابقاً پیش از آغاز مسابقات زانو می‌زدید. برخی با آن موافق بودند و برخی دیگر موافق نبودند. ایران هم دقیقا همین موضوع است.

کی‌روش گفت: البته چنین موضوعاتی اصلا در تیم ملی مطرح نیست زیرا بازیکنان چیز دیگری در ذهن دارند. بازیکنان می‌خواهند بجنگند و رویاپردازی کنند که در مرحله دوم جای گیرند. آنها بازیکنانی فروتن هستند. آنها یک چیز را خوب می‌دانند که اگر بتوانند این کار را انجام دهند، نه تنها بخشی از تاریخ فوتبال خواهند شد بلکه تاریخ را خواهند ساخت.

وی ادامه داد: ایران ۶ بار در جام جهانی حضور داشته و تاکنون به مرحله بعدی نرسیده است. بنابراین بازیکنان نمی‌خواهند بخشی از تاریخ فوتبال باشند، آنها می‌خواهند تاریخ‌ را بسازند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بسیار خوشحالیم که امروز در جام جهانی هستیم. بعد از چهار سال آماده‌سازی کشور قطر خوشحالیم که اینجا حضور داریم و خوشحالیم که نماینده مردم ایرانیم و مراتب قدردانی خودم را از کشور قطر اعلام می‌کنم. امیدواریم که بتوانیم حضور خوبی در اینجا داشته باشیم.

کی‌روش در پاسخ به سوالی که مردم ایران از بودن شما روی نیمکت تیم ملی خوشحال هستند و شما تجربه بزرگی از حضور در فوتبال انگلیس دارید و آیا بازی با انگلیس دشوارترین بازی تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی است، گفت: بازی مقابل انگلیس سخت‌ترین بازی ماست آن هم فقط به یک دلیل ساده که این دیدار اولین بازی ما در جام جهانی است. بعد از اینکه بازی با انگلیس را انجام دهیم، مطمئناً سخت‌ترین بازی ما مقابل ولز خواهد بود. تمامی تمرکزمان را برای این است که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: می‌خواهم از جمله جان لنون استفاده کنم و بگویم که می‌خواهیم به رویاهایمان فرصت دهیم. مثل انگلیس، ولز و آمریکا رویای ما صعود است تا بتوانیم در ششمین حضور و سومین حضور پیاپی با آمادگی کامل در بین بهترین تیم‌های جهان از توقعات، انگیزه‌ها و رویاهایی که داریم دفاع کنیم و می‌خواهیم به رویاهایمان فرصت بدهیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره جام جهانی چیست گفت: قبل از اینکه توپ به حرکت در بیاید مشکلات مختلفی مطرح می‌شود اما وقتی توپ به حرکت در بیاید مطمئناً تمام توجه‌ها به بازی‌ها معطوف می‌شود و نظر من الان همان نظراتی است که در جام جهانی ۹۰، برزیل، روسیه و جام‌های جهانی مختلف است که حضور داشته‌ام و مهمترین موضوع فوتبال است.

به گزارش مشرق، در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد.

این خبرنگار که با وجود طرح ادعایی درباره فشار به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی برای سکوت در مقابل اتفاقات اخیر در ایران، با پاسخ کی‌روش روبه‌رو شده بود، با سماجت و در حالی که میکروفن در اختیار خبرنگار دیگری بود به سوال‌های سیاسی خود ادامه داد و در سوالی توهین‌آمیز به کی‌روش گفت: سرمربیگری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟

کی‌روش در واکنش کنایه آمیز به این صحبت‌ها گفت: شما که خبرنگار یک کمپانی خبری خصوصی هستید چه مبلغی به من می دهید تا پاسخ سوال شما را بدهم؟ با رئیستان صحبت کنید! لطفا حرف و یا اقدامی که من نکرده‌ام را به من منتسب نکنید!

پس از این صحبت‌ها و با اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به این خبرنگار گفت:به حرف‌های من فکر کنید!

کی‌روش در انتهای نشست خبری با طعنه به خبرنگار انگلیسی گفت: از کشور خودتان چه خبر؟

فیلم صحبت های کی روش را در ادامه ببینید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    9 8
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    21 4
    خداوند حفظت کنه خیلی هوشیاری و میدونی چه جوری جوابشون بدهی خداوند بهت سلامتی و طول عمر بده
    • SE ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      3 0
      خبرنگاران ایرانی هم از مربی انگلستانی در مورد جنایتهای انگلستان در ایران و دیگر کشور سئولات متعدد بکنند
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    4 2
    تیم ملی جمهوری اسلامی ایران چون خیانت به سعودی ابترنشنال کرده باید کارش تلافی بشه. کوکتلها رو آماده کنید برید قطر.
  • علی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    33 5
    درود بر شرفت مرد پرتغالی . در دنیای بی شرف هایی مثل گل محمدی تو کی روش باش
    • سعید موسویان فرد IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      دقیقا ، حق است معرکه بود ، باورنکردنی بود ، این مرد چه با غیرته ، درود به هر آنکه به ایران و پرچم ایران خدمت صادقانه میکنه
  • بسیجی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    31 7
    آقای کی روش درد و بلا تو خانواده ات بخور سر یحیی گل محمدی و علی دایی.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      3 1
      افرین
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    31 5
    من از انتخاب کیروش ناراحت بودم ولی کیروش نشان داد رگه هایی از انسانیت و ازادگی درونش وجود داره
    • حامد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      5 0
      آره لنگی عزیز درد و بلای کیروش بخوره تو سر اون یحیی گل محمدی
  • ن IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    19 3
    رسانه های خارجی میخواهند به مردم ایران افسردگی بدهند مواظب باشیدو از اصلاح طلبها هم حذر کنید
  • ن IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    8 3
    رسانه های خارجی میخواهند به مردم ایران افسردگی بدهند مواظب باشیدو از اصلاح طلبها هم حذر کنید
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    16 3
    قابل توجه بعضی از «مثلا » ایرانی های وطن فروش ای کاش خیلی از فوتبالی ها نصف کی روش معرفت می داشتن
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    15 3
    مرگ بر انگلیس که همواره مرگ را به مردم دیگر کشورها هدیه می دهد . مزدوران انگلیسی (سلبریتی ها و احمق ها) نیز در رساندن این هدیه نقش اساسی را برعهده دارند
  • شاهرودی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 1
    شعور کیروش از علی کریمی منافق و علی دایی منحرف بیشتره👍🏻احسنت
  • علوی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    بیانیه گام دوم انقلاب ### یقینا اگر برای بازیکنان تیم ملی این بیانیه تبیین شده بود و می‌دانستند اولین انقلابی علیه فساد و تبعیض موجود رهبر عظیم الشان ما هستند؛آمارهای پیشرفت زنان قبل و بعد از انقلاب در یک ساعت توجیه می‌شدند بسیاری از آنها از جام جهانی در مقابل صهیونیست جهانی ایستادگی مینمودند....حسن حضور در مجامع ورزشی جهانی در دفع پروتکل های دانشوران صهیون است
  • Ali IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    متاسفم برا بازیکنانی که تعصب ایران رو نگه نداشتن از ی غریبه یاد بگیرید غیرت به این میگن آقای دایی و کریمی گل محمدی با اسم ایران به اینجا رسیدین
  • سین IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 0
    یک خارجی باید به ما یاد بده مسائل داخل خانواده به آدمهای بیرون از خانواده ربطی نداره؟ چقدر این مدت آدم هایی دیدیم که برای اعتراضشون در دامن هر کس و ناکسی افتادند. درود به درک و فهمت مرد بزرگ. دوستت داشتم و بعد از این بیشتر دوستت دارم.
  • بنده خدا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 0
    نشون داد مرد فهمیده و باشعوریه.. دانایی نکته سنجی و شعورش اصلا قابل مقایسه نیست با سطح شعور خائنان و احمق هایی مث دایی و کریمی و فوتبالیست های مفتخور ایران
  • حمیدرضا IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 0
    *** درود بر انسانهای آزاده --- آنانی که برای گفتن حقیقت و دفاع از آن مرز و کشور نمی شناسند .
    • ایران IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      گل گفتی حق است، حق است
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 0
    ایشون انسان دنیا دیده و در کار خودش حرفه ای است. مطمینا به خوبی و بهتر از خیلی ها این جریانات منحرف رو میشناسه و از مقاصد آنها و بازیهای رسانه ای که بهم ریختگی روح و روان تیم ملی است و کلا بازی با کشورها و ملتها رو خبر داره.
  • A IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 0
    بابا دمت گرم خيلي مردي جناب كيروش
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 0
    آفرین به کیروش واقعا ایرانی تر از یک اقلیت به ظاهر ایرانی وطن فروش
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 0
    گل ممد كجايي؟ دقيقا كجايي؟
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 0
    کیروش را همه دنیا را می شناسند.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 0
    مرگ بر انگلستان.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 0
    همین جواب به اندازه برد تیم ملی برابر انگلستان ارزش دارد
  • رضا IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    6 0
    جا داشت یکی از این خبرنگار بپرسد ، زنان در کشورهای عربستان، امارات ، اردن و ... شهروند درجه حساب میشوند! چطور چنین سوالی رو مسئولین این کشورها نمیکنید!؟ والا زنان در ایران از نظر آزادی و شرکت در اجتماعات و مجامع و حتی اشتغال، خیلی هم آزادتر از این کشورها هستند!
  • رضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 0
    به مسئولین پرسپولیس پیشنهاد میکنم هر چه زودتر خودشون رو از دست این گل محمدی خلاص کنند!
    • محمد کرمانی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      1 0
      یحیی پرچم پرسپولیس رو برد بالا
    • سعید موسویان فرد IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      دوست عزیز موضوع و این حرکت قشنگ را با مسائل دیگر قاطی نکنیم بهتر است !کیروش نشون داد مرد آزاده ایی هستش ، واقعا آزاد ، اما حین تعریف فحش و ناسزا به دیگری دادن باعث میشه خوده موضوع و حرکت به حاشیه بره و موضوع بشه موافقت و مخالفت با گل محمدی . و هدیه شما به کیروش در ازای این موضوع این باشه که تعدادی زیادی ازش بد بگن نه به این خاطر که از کیروش ناراحت باشن بلکه فقط به این دلیل که شما و یا دیگری بهشون توهین کردی و فحش دادی یا نفرین کردی !! دور از جون نشه دوستی خاله خرسه . دها کامنت میبینی که خواستن تقدیر از کیروش بکنن ، اما در کامنت نوشتن دید و بلای کیروش بر سر این و آن !! و نفرین بر این و آن !!!
  • جعفر NL ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    کلا بیشتر رسانه های فارسی زبان این قسمتو سانسور کردن گویا سوز زیادی داشت چطوری سانسور چی کیروش فهمید تو هنوز خودتی به خواب زدی
  • رضا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    آقای سرمربی پرسپولیس که حالا با خبرنگار اسکای اسپرت در جهت تضعیف روحیه‌تیم ملی همصدا شدی! خیلی دیر سوار موج شدی!! مگر‌ خود شما سالها‌ برای تیم‌ ملی همین‌ نظام‌ بازی‌نکردی؟! حالا چطور عمر‌ بازیگریت‌ تمام شده انتظار بیهوده از باریکنان تیم ملی داری؟!‌ میدونیم ناراحتی سرمربی تیم ملی نشدی! انشاالله همین پرسپولیس رو هم ازت میگیرند! اگه‌کیروش اجازه میداد خود بازیکنان تیم ملی جوابت رو‌ میدادنند! ای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس خبیث ، مرگ بر اسرائیل
  • سعید IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    چرا زیر نویس نکردید ؟ در آخر و بعد از سماجته خبرنگار بهش میگه چرا از انگلیس و .... نمیگی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس