کد خبر 1436219
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش ۲ هزار و ۲۸۱ واحد همراه شد.

به گزارش مشرق، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند فزاینده و نوسانی قرار گرفت، بگونه‌ای که در پایان معاملات با افزایش ۱۸۱۹ واحد به رقم یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۹۹۳ واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هموزن با افزایش ۱۰۰۹ واحد به رقم ۳۹۹ هزار و ۸۲۵ واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران که ناشی از ارزش شرکت‌های بورسی است، به بیش از ۵ میلیون و ۲۱۹ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۴.۶ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۸۵ هزار فقره معامله و به ارزش ۳ هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز همه شاخص‌های بورس سبز شدند اما میزان رشد زیر یک درصد بوده است. شاخص کل و شاخص قیمت در بورس تهران با معیار وزنی ـ ارزشی ۰.۱۴ درصد افزایش یافتند این دو شاخص با معیار هموزن ۰.۲۵ درصد رشد کردند.

شاخص آزاد شناور ۰.۱۶ درصد افزایش یافت، شاخص بازار اول بورس ۰.۸ درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم بورس ۰.۲ درصد افزایش یافت.

رشد ۲هزار و ۲۸۱واحدی شاخص بورس +نقشه

امروز نمادهای ایران‌خودرو، فجر انرژی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری غدیر، پتروشیمی خلیج‌فارس، ملی مس و کشتیرانی جمهوری اسلامی به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نماد پتروشیمی پارس بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته است.

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۷ واحد افزایش به رقم ۱۸ هزار و ۴۲۶ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به یک میلیون و ۳ هزار میلیارد تومان رسید. ارزش بازار پایه به ۳۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۲.۲ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۲۲ هزار فقره معامله و به ارزش ۵ هزار و ۱۱۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی تخت‌جمشید، پتروشیمی زاگرس و صبا تأمین بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نمادهای آهن و فولاد غدیر ایرانیان، پویازرکان آق‌دره و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند.

رشد ۲هزار و ۲۸۱واحدی شاخص بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    پس چرا ارزش دارايي هاي من در بورس كاهش يافته است؟
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    عشقی بی کفایت و نالایق ، همراه با ناظرين دزد، بیشرف و حرام خور رادبه زودی جلوی ساختمان بورس گردن خواهند زد‌ . تو این ۲ سال اخیر قیمت تمام اجناس پرواز کرده بجز بورس و فرابورس که هر روز منفی و کاهشی بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 0
    بورس دستوری ... معاملات الگوریتمی ... پدر مردم رو در اوردین ... یکی از دلایل به خیابان ریختن مردم همین بورس و دزدی هاست
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 0
    دیروز هم گفتم بخاطر اغتشاشات بورس رو مثبت کردن ... تا همه چی اروم شد بازم منفی کردن ... امروز یه کم سر و صدا بود بازم مثبت شد .... اغتشاش برا بورس خوبه به نظر اقایان
  • فسادهای بورسی را پیگیری کنید IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    6- چرا طرح سهام یار در بالاترین نقطه شاخص عملیاتی نمیشود بلکه تاریخ اجرای آن را پایین ترین ارزش پرتفو سهامداران در روزهای منفی ملاک حساب قرار گرفته است؟به این مورد اعتراض کنید. 7 - چرا سازمان بورس و رسانه ها پیگیر مواردی که خواسته میلیونها نفر از سهامداران است و سود مادی برای سهامداران و مردم دارد و باعث آرامش سهامداران و جامعه میشود پیگیری نمیکنند و دنبال مواردی می روید که مهم نیستند؟چرا واقعا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس