کد خبر 1435360
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
ادامه انتقادها از سرمربی حریف ایران در جام جهانی

در ادامه واکنش‌ها به فهرست ۲۶ نفره تیم ملی انگلیس برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، این‌بار کاپیتان سابق سه‌شیرها از عدم حضور یک مهاجم زبان به انتقاد گشود.

به گزارش مشرق، در ادامه واکنش‌ها به فهرست ۲۶ نفره تیم ملی انگلیس برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، این‌بار کاپیتان سابق سه‌شیرها از عدم حضور مهاجم تیم رم در این فهرست زبان به انتقاد گشود.

«گرت ساوت‌گیت» مهاجمانی مانند رشفورد و ویلسون را با خود به قطر می‌برد ولی بر روی نام «تامی آبراهام» قلم قرمز کشیده است.

«ریو فردیناند» با انتقاد از این تصمیم ساوت‌گیت به شبکه «بی‌تی اسپورت» گفت: از نظر من تامی یک از افراد اصلی بود. شما باید به‌دنبال بازیکنانی باشید که شکل متفاوتی را ارائه دهند و بتوانند بازی را عوض کنند. ما مجبوریم بازیکنانی را به میدان بیاوریم که ویژگی‌های یکسانی به‌عنوان شماره ۹ دارند اما ما به بازیکنان متفاوتی نیاز داریم که بتوانند بازی را تغییر دهند و این همان پلن‌بی است. تامی می تواند این را برای شما انجام دهد.

ساوت‌گیت درباره دلیل خود برای دعوت‌نکردن تامی آبراهام، ستاره تیم آقای خاص (ژوزه مورینیو) گفته بود: تامی در بدترین زمان با عدم گلزنی مواجه شده و این در حالی است که ما سه یا چهار هفته با اولین بازی وقت نداریم بلکه ۱۰ روز دیگر باقی مانده است. فرم بازیکن موضوع مهمی است.

آبراهام ۲۵ ساله که در جوانی در چلسی چهره شد تابستان ۲۰۲۱ با مبلغ ۳۴ میلیون پوند به رم پیوست و تاکنون  در ۷۲ بازی برای قرمزهای پایتخت ایتالیا، ۳۱ گل به ثمر رسانده است اما در این فصل در ۱۴ بازی تنها سه باز گلزنی کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس