رسانه آمریکایی: "ران دسانتیس" رهبر جدید حزب جمهوریخواه آمریکا است

شبکه فاکس نیوز آمریکا نزدیک به جمهوریخواهان اعلام کرد: بزرگترین برنده انتخابات میان دوره ای بدون شک "ران دسانتیس" فرماندار فلوریدا است که توانست قاطعانه در انتخابات روز سه شنبه بار دیگر پیروز شود.

به گزارش مشرق، این رسانه آمریکایی روز چهارشنبه به وقت محلی همزمان با تداوم اعلام نتایج شمارش آرای انتخابات میاندوره ای ۲۰۲۲ کنگره آمریکا افزود: بزرگترین برنده انتخابات میان دوره ای بدون شک "ران دسانتیس" فرماندار فلوریدا است که توانست قاطعانه در انتخابات روز سه شنبه بار دیگر پیروز شود.

شبکه فاکس نیوز اضافه کرد: بزرگ ترین بازنده این انتخابات دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا است که نامزدهای منتخب او در برخی از رقابت های انتخاباتی نتوانستند رقبای دموکرات آسیب پذیر خود را شکست دهند. 

این رسانه آمریکایی ادامه داد: بار دیگر دونالد ترامپ ممکن است به عامل شکست جمهوری خواهان در کسب کنترل سنا تبدیل شود.

فاکس نیوز تصریح کرد: بر اساس نتایج میان دوره ای ۲۰۲۲ بسیاری اینگونه نتیجه خواهند گرفت که حزب جمهوریخواه بدون رهبری دونالد ترامپ می تواند به مسیر خود ادامه دهد.

رسانه نزدیک به جمهوریخواهان ادامه داد: از همان روزهای اولیه انتخابات میان دوره ای، منتقدان ترامپ وی را به تلاش برای پیشبرد اهداف خود به جای اولویت دادن به کسب کرسی ها برای حزب جمهوریخواه متهم کردند.

 ترامپ از نامزدهایی حمایت کرد که شخصا به او وفادار بودند و از ادعای او مبنی بر نامشروع بودن انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا حمایت کردند.

فاکس نیوز اضافه کرد: دموکراتها به شدت از انکار کنندگان انتخابات انتقاد کرده‌اند. جو بایدن در سفرهای خود به سراسر آمریکا هشدار داد که انتخاب چنین نامزدهایی تهدیدی برای دموکراسی به شمار می رود، هرچند این شعار دموکراتها نتوانست آمریکایی ها را به خود جذب کند زیرا آنها بسیار نگران مسائل اقتصادی و تورم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 2
    ترامپ سیاستمدار حرفه ای نیست ولی اعتماد به نفسش بالا هست و کارهای غیر فنی مثل پشتیبانی از کاندیداهای بدون نفوذ را انجام میدهد. علت عدم پیروزی اش هم بخاطر رکب خوردن در انتخابات پیشین بود چون به حرف انالیزورهای سیاسی گوش نکرد. ولی تیم کابینه دولت در بخش اقتصادی عالی کار کرد
  • عبدالله IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس